Hotel Villa Mediterranea

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Mediterranea voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Mediterranea in het Nederlands

2008

Erg knus gebouw, vanuit de schitterende tuin vol bloemen sta je direct op het strand! Het ontbijt is buiten op het terras en prima verzorgd. De kamers zijn redelijk: harde bedden en erg kleine douche, maar verder wel in orde. Ligstoelen en parasol beschikbaar om mee te nemen naar het strand.

In Lido di Noto is niets te doen, weinig restaurants en geen gelateria...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Mediterranea in Lido di Noto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Mediterranea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.