Hotel President Sea Palace

KinderhotelWeer vandaag27°23°
Hotel President Sea Palace
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor President Sea Palace voor je op een rij gezet:

210 reviews over Hotel President Sea Palace in het Nederlands

animetieteam is best

Famke
23-9-2018

Bedankt animatieteam en Ilaria voor zoveel lol. Elke dag iets leuks te doen bij het zwembad. We vonden het supervet. We hadden een prachtige kamer met een nog prachtiger uitzicht. De receptie lijkt wel een museum, allemaal kunst, boeken, piana etc. erg gaaf allemaal. Ik had me geen betere vakantie voor kunnen stellen.

fantastisch!

Roy
19-9-2018

Fijn met de familie 8 daagjes weggeweest, goed vermaakt dankzij het animatie team, je ligt redelijk geisoleërd, je hebt een bus voor 5euro retour na het dorpje

Zwembad is goed de zee op 10 meter. Eten is afwisseled en goed! Minpuntje geen wc bij het zwembad die is weer binne in het hotel.

super hotel

Levi
17-9-2018

We hadden de kinderen bij ons en die waren natuurlijk dol op het strand. Ze konden er de hele dag spelen. Bij laag water heb je kleine meertjes van zeewater op het strand en dat vonden ze geweldig. De kamers en de restaurants waren goed. De wifi zou wel wat beter kunnen maar we begrepen dat er sowieso wat ontvangstproblemen waren in de omgeving. Ik zou zeggen dat dit echt een perfecte locatie is voor families en stelletjes.

super relaxed

Elin
17-9-2018

Deze locatie is iets meer voor wat oudere stellen. Dat wisten we niet toen we boekten maar de sfeer is prettig en super relaxed. Geen kinderen die rondrennen enzo wat wel erg fijn is omdat het niet zo’n heel groot complex is. Je kunt lekker dichtbij shoppen, vonden wij erg prettig. De all inclusive was prima. Wij zouden iets meer groente willen hebben en wat meer zoetigheid maar de mensen waren super aardig en die maakten overal een feestje van.

Perfect plek

Ella
15-9-2018

Eigenlijk hebben we deze plek op de plaatjes uitgekozen, vooral omdat we het zwembad zo mooi vonden. En we zijn blij dat we dat gedaan hebben want we zijn niet teleurgesteld integendeel, de uitzichten zijn adembenemend. Mooie zee en goed ingedeeld voor de mensen die willen relaxen maar ook voor de mensen die wat activiteiten willen ondernemen. We hebben genoten van de drankjes. Erg goede bediending. De kamers waren helemaal goed, schoon, volledig zeezicht en uitzicht over de stad. Gewoonweg perfect, het liefst gaan we vandaag nog terug.

perfect

Tina
15-9-2018

Fijne plek, vriendelijk personeel, je wordt enthousiast welkom geheten. Het eten was uitzonderlijk goed. Ik heb verschillende reviews gelezen over mensen die het eten niet lekker vonden maar ik snap absoluut niet waarom niet. Het was echt goed. Het strand is prachtig. Het beste gedeelte is het privé strand. Niet te veel gedoe en geen verkopers, lekker relaxed. We hebben er genoten.

zeer mooie uitzichten

Julia
12-9-2018

Een beetje te relaxed, prima voor koppels. Het is een de rand van de stad dus alles wat je maar wil is een flink stuk lopen of met de taxi maar het strand en het zwembad maken dat meer dan goed. Die zijn echt perfect. We hebben hechte vriendschappen gesloten met het animatieteam, superleuke mensen. Heeeeeeerlijk eten!

top hotel

Henriette
11-9-2018

Fijn hotel. De sfeer is erg relaxed en de mensen die er werken zijn erg vriendelijk. We waren met 2 stelletjes. Persoonlijk vond ik het eten erg lekker, veel gezonde mogelijkheden. Ik weet dat de anderen graag wat meer vlees hadden willen hebben. De kamers zijn comfortabel. Het strand is goed onderhouden.

Goede vakantie

M
10-9-2018

Erg hygiënisch. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, schone lakens en handdoeken.

Auto huur bij hotel mogelijk. Deze was wel redelijk snel volgeboekt.

Buffet prima. Niet heel veel variatie, maar het was lekker en hygiënisch.

Onbeperkt drinken tot 22. Drinken in plastic bekertjes was jammer. Tevens jammer dat water niet de hele dag verkrijgbaar was (niet na 22 uur), aangezien kraanwater niet drinkbaar was.

Zwembad en strand/zee waren prima.

Animatieteam deed erg hun best. Persoonlijk hebben wij hier niet aan deelgenomen, maar er werd dagelijks iets georganiseerd

Ligging is afgelegen. Echter met huurauto kan de omgeving verkent worden

Ik vind dit echt een aanrader! Voor de prijs die wij betaald hebben, ben ik positief verrast

Prima hotel!

M&M
10-9-2018

Erg leuk hotel! We hadden een schone, grote kamer. Het eten is zeer goed! Veel echt Italiaanse gerechtjes, heerlijke vis. De lieve en vooral enthousiaste dames van het animatieteam hebben onze vakantie nog leuker gemaakt, elke avond feest en de aquagym is heel leuk! Ook genoeg ligbedjes bij het zwembad.

Minpuntje vonden wij de lange tijdsduur tussen lunch en diner, ook omdat er 's middags niet veel snacks zijn, alleen bruschetta of een stukje pizza. Diner zou wat ons betreft eerder mogen beginnen, 19.00 ipv 19.30 zou al een verbetering zijn. Verder niets te klagen!

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel President Sea Palace in Lido di Noto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel President Sea Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.