Hotel President Sea Palace

KinderhotelWeer vandaag17°10°
Hotel President Sea Palace
9,1

Omschrijving
Ontspannen bij all-inclusive Hotel President Sea Palace op Sicilië. Hier word je kamer dagelijks schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Het ontbijt is hier ruim voldoende en lunch en diner wordt geserveerd in buffetvorm. Dit hotel ligt direct aan zee. Het is wel handig om een huurauto aan te schaffen om de rest van het eiland te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor President Sea Palace voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijk vakantie gehad. Het hotel ligt best een stukje van de bewoonde wereld dus de beschikking over een huurauto vinden wij wel een vereiste. Prima prijs/kwaliteit verhouding. De kamer was ruim en schoon, werd dagelijks schoongemaakt met schone handdoeken en 1 keer bed verschoond in de week dat wij er waren.

Het was onze eerste keer all inclusive, wat wel even wennen was. Wij hebben dan ook niet altijd gebruik gemaakt van alle maaltijden.

Kenmerken

229 reviews over Hotel President Sea Palace in het Nederlands

Echt perfect

DJ Felix,
4-11-2018

In September was het weer nog steeds heerlijk. Zelfs de zee was nog wel te doen tot mijn verbazing. Mijn vriend en ik maakten een roadtrip over Sicilië en we zijn hier 3 dagen geweest. Echt perfect. We hebben heerlijk gerelaxt want er was ook niet echt veel te doen. Het zwembad en het groene terras boven de zee waren echt geweldig. Ze mogen qua snacks wel wat meer aanbieden bij het zwembad maar de mensen zijn echt superaardig.

Beste DJ Felix,

zo te lezen heb jij heerlijk kunnen genieten van een relaxte 3 dagen op ons resort met aardige mensen om je heen een mooie uitzichten. We vinden het superfijn dat je deze feedback met ons deelt want hier leren we elke keer fijn. Jouw ‘snacks’ tip geven we dan ook door aan de juiste afdeling. Hopelijk zien we je volgend seizoen weer zodat je weer een paar daagjes kunt relaxen. Fijne dag gewenst.

Slecht eten, ligt als een eiland van alles vandaan

Leen & Wil Kerkmans,
23-10-2018

Zeer slecht bevallen. Een hotel wat eigenlijk in "The middle of Nowhere" staat. Er is in helemaal niets te doen in een straal van 7 km. Dus een huur auto is eigenlijk een must. Het Hotel President Sea Palace heeft wel een nette kamer en het wordt ook netjes schoon gemaakt maar het eten......

Dat is werkelijk helemaal niets, ik begrijp dat je voor de betaalde reis som niet het allerbeste mag en kan verwachten. En misschien daarom zijn er mensen die zeggen in reviews van Zoover dat het eten goed is. Maar wij vonden het echt onder de maat. Ik heb niet ene keer iets fatsoenlijks gegeten zlefs het ontbijt. Het boor was het enige wat lekker was. De koffie was echt bagger. Alleen de koffie die je moest betalen bij de bar was goed. Nee, dit hotel moet nog een hoop leren en het eten ook echt eetbaar maken. Het moet tenslotte wel een feestje blijven een vakantie en geen strafkamp kwa eten. Schandalig en ver onder de maat.

Erg leuk! Mooi uitzicht

Evelien en Hans,
22-10-2018

Boek kamer met balkon! Mooi uitzicht vanaf vierde verdieping. Wel gehorig. Ontbijt voldoende, lunch en diner uitstekend in buffetvorm. Veel variatie. Neem wel de prijs kwaliteit in ogenschouw. Huur een auto. Pas op, wij hebben in Noto een vervelende ervaring, poging tot oplichting. Alsof wij de spiegel van een auto zouden hebben gereden..PAS OP stop niet ondanks dreigen als je dit wel doet moet je betalen. Wij zijn NIET gestopt en het is goed afgelopen! Er zijn mensen die wel hebben betaald. We hebben een erge leuke vakantie gehad!

goooed

Nolan 95,
20-10-2018

De kamer was ok, wel een supergoed matras. De kamers is schoon en wordt ook elke dag schoongemaakt. De badkamer was gedateerd. Erg kleine douche. De koffie was ietwat beneden mijn standaard maar het was drinkbaar. De wijn was ook goed binnen te houden. Dat mag je ook wel verwachten op Sicilie waar je natuurlijk goede wijn kunt halen bij diverse wijnboerderijen. Het zwembad en het strand waren beiden erg fijn. Lekkere ligbedjes. Het strand was schoon. De prijs van 2 euro voor 24 uur wifi is wel erg hoog. Dan maar geen wifi en meer tijd besteden aan relaxen.

Hallo Nolan,

wat fijn dat je deze review over jouw verblijf hebt geschreven. Jouw input is voor ons namelijk erg belangrijk. We zijn blij om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad. Minstens zo leuk is om te lezen dat je de wifi kosten hebt weten om te zetten in een positieve ervaring, meer relaxen maar de boodschap over de hoogte van de kosten is wel door gekomen hoor. Hopelijk tot volgend seizoen.

Nooit en nooit meer

Roger en Petra,
19-10-2018

Recensies gelezen op zoover en holidaycheck en er klopt niets van. Ontbijt was gewoonweg slecht. Lunch en diner ondermaats en weinig smaakvol. Als je all-inclusieve boekt krijg je bier, fris, wijn etc. uit plastic bekertjes. Wat positief was is de ligging t.o.v. de mooie plaatsen en het hotel was schoon. Ik zeg nooit en nooit meer. Hooguit 2 sterren en een score van 5,5 bij zoover.

Superplekje, erg relaxed

Chloé Pierson,
13-10-2018

Superplekje, erg relaxed. Als je een rustige vakantie wil dan is dit dé plek. Geen kinderen en dat vonden wij erg lekker. Het zwembad is geweldig. Het is aan de andere kant van de weg dus je moet een klein stuk lopen maar het is erg privé en we hebben ook erg genoten van het strand.

Beste Chloe,

bedankt voor de feedback die je hebt achtergelaten over jouw verblijf op onze locatie. We zijn blij dat je het een superplekje vond met het zwembad en het prive gesitueerde strand. We hopen dat we je binnenkort weer mogen ontvangen in ons resort.

We hebben ervan genoten

Thom Veenstra,
10-10-2018

We vonden het super, het eten is ok, de mensen zijn geweldig. Ik en mijn familie hebben er van genoten. Jammer dat er geen scooters te huur waren.

Hallo Thom,

wij vonden het super dat je en je familie er waren en het is ook superleuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten. De opmerking over de scooters ga ik doorgeven aan het management. Wellicht dat ze daar op termijn iets mee kunnen/willen gaan doen. Bedankt voor de tip. We kijken er naar uit om jullie weer als gast te mogen ontvangen.

Prachtig eiland maar slecht hotel

Diane,
7-10-2018

Hotel ligt erg afgelegen aan een drukke weg.

In deze periode is het verder gelegen dorpje totaal uitgestorven. Geen winkel of restaurant was open( alleen de apotheek)

Kamers zijn netjes maar wel gedateerd . Matrassen verschrikkelijk ( veren voelbaar)

All inclusieve is echt een lachertje...koffie frisdrank wijn en bier uit een automaat in plastic bekertjes.. gin rum en limoncello aan de bar te bestellen. Verse koffie en alle andere drankjes tegen betaling en behoorlijk prijzig!!

Eten is niet best. Warme gerechten zijn bijna standaard koud /lauw en weinig keuze.

Personeel is vriendelijk ( vooral de dames van de animatie).

Het hotel is wel heel schoon en de ligging van het zwembad en de tuin met ligbedden is top!!

Absoluut niet vergelijkbaar met een 4 sterren hotel in bv Turkije !!

Een lekker weekje er tussenuit

Rens de Koning,
7-10-2018

Het was niet zo slecht als menigeen vermeld maar ook weer niet geweldig.

Het is maar net wat je er van maakt.

Op een gegeven moment ontstond er een moppercultuur waarin iedereen zijn negatieve ervaring opsomde en dat was jammer. Het was niet allemaal geweldig maar maak er wat van.

Beste Rens,

bedankt voor je eerlijke feedback en ook voor je positieve instelling. Ik kan me voorstellen dat als iedereen begint te mopperen het einde zoek is en dat overal wel wat over te mopperen valt. Ik ben blij om te lezen dat je er voor hebt gekozen om er zelf wat van te maken. Natuurlijk is het voor ons niet leuk om te horen dat er gemopperd werd. Helaas is het voor mij onduidelijk op welke punten we niet aan jouw/de verwachtingen hebben kunnen voldoen. Mocht je meer input kunnen geven over de punten die aandacht behoeven op onze locatie dan kun je altijd een mail naar ons sturen met specifieke feedback.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel President Sea Palace in Lido di Noto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel President Sea Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.