Géén boekingskosten

Hotel President Sea Palace

ItaliëSiciliëLido di Noto

We hebben de beste aanbieders voor Hotel President Sea Palace voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 545 reviews
+86/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 545 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Ontspannen bij all-inclusive Hotel President Sea Palace op Sicilië. Hier word je kamer dagelijks schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Het ontbijt is hier ruim voldoende en lunch en diner wordt geserveerd in buffetvorm. Dit hotel ligt direct aan zee. Het is wel handig om een huurauto aan te schaffen om de rest van het eiland te verkennen.

545 Reviews over President Sea Palace

• 10Annalisa07-09-2022

schone vacanzie

Er is niets te zeggen zo veel van Sicilië biedt een prachtige zee met een goed georganiseerd strand, elke dag de animatie biedt iets te doen en te zien (bijv. karaoke, disco, cabaret, enz. ...) het animatiepersoneel zijn erg aardig, felicitaties aan allen. Het hotel is mooi en de kamers zijn groot, het restaurant is goed. Als je een weekje wilt relaxen aan zee en met een geweldige animatie raad ik het je aan.

• 10Adele07-09-2022

Romantisch

Rustig hotel geschikt voor een ontspannen vakantie. Een mooi solarium aan zee waar u kunt ontspannen bij zonsondergang. De kamers zijn een beetje oud maar groot en met veel ruimte. Vraag om een kamer met een balkon, want de helft van de kamers heeft alleen een raam.

• 10Anna26-08-2022

sicilië

Ik had al eerder in Hotel President gelogeerd met mijn vriendinnen en keerde terug met mijn man voor een romantische vakantie. Ik had een leuke tijd en ik denk dat ik elk jaar terug zal komen. Dank aan Nella voor de onberispelijke schoonmaak.

• 10Tina26-08-2022

Prima hotel

Een eenvoudig 4* hotel met alle faciliteiten om uw vakantie aangenaam te maken. Leuke excursie naar de Etna en Taormina met Natalia, een super reisleidster.

• 10TAMARI23-08-2022

We zullen terugkomen

Ik was van 13 tot 16 augustus 2022 in het hotel president zeepaleis samen met een groep vrienden .... alles perfect van de dame deborah bij de receptie, zo weinig mogelijk, tot de schoonmaaksters, efficiënt en beleefd. een team van goed opgeleide en vriendelijke jongens. , Eloro op 2 km afstand. We hebben echt genoten en genoten van de grote, smetteloze kamers, allemaal met uitzicht op zee ... Ik zal zeker terugkeren omdat het onmogelijk is om al deze kwaliteiten te vinden in een hotel!

• 10Jesi a23-08-2022

President sea palace

Het hotel is zeer comfortabel, het personeel is erg goed, bedankt voor een goede vakantie

• 1Petra Dell'Avo29-07-2022

Nooit meer

Nog nooit zo slecht gegeten, al het eten was koud, geen variatie dus 10 dagen lang hetzelfde eten, kip werd rauw aangeboden zelfs na 1 x terugbrengen. Niets in de omgeving te doen, je hebt echt een auto nodig of het kost je een kapitaal aan taxikosten. Italianen krijgen inderdaad voorrang, ook al zijn ze bij de receptie of aan de balie met jou bezig worden alle Italianen tussendoor geholpen. De spiraalmatrassen in de kamers zijn echt aan vervanging toe, je voelt ze overal. Kortom zo de van je geld, absoluut niet waard.

• 5Eliza10-07-2022

Dit hotel nooit meer

Verblijf was doordeweeks prima het meeste personeel is heel vriendelijk. Qua eten voldoende keus en goed eten ook. De regels die ze hebben moeten ze ook direct bij aankomst goed aangeven. zo is er tussen 13 uur en 16 uur een rust periode van het personeel. Handdoeken blijven dan ook niet liggen en worden weggelegd. Er staat dat het zwembad open is vanaf 10 tot 18 uur dus dat klopt dan niet. Ook met een laat vertrek moet je maar bij het zwembad douchen wat natuurlijk totaal niet te doen is. Gelukkig goed opgelost met de andere nederlandse gasten. In de omgeving zelf is niet veel te doen dus een avondje op stap zat er niet in. De stranden zijn wel heel fijn alleen bij het hotel was het strandje totaal niet begaanbaar ivm zeewier. Het is wel een beach resort dus dan mag je wel wat verwachten. Nee voor ons was dit toch echt eenmalig.

• 10Hannah en Peter27-06-2022

Ge-wel-dig!

In dit hotel 16 dagen verbleven en het prima naar ons zin gehad.

De kamer was ietswat verouderd maar heel erg schoon. Het eten was top, elke dag weer en het ontbijt met het heerlijke stokbrood verveelde niet.

Al het personeel in het hotel is zeer vriendelijk en in de middag en avond was er vermaak aan het mooie zwembad met uitkijk over de zee. De zanger zong elk verzoeknummer en heeft een mooie stem. Salvatore met zijn elke dag glimlach verzorgde o.a. de aquagym en de danslessen waaronder Salsa.

De excursies vanuit het hotel zijn betaalbaar en het is mogelijk om Noto te bezoeken met de plaatselijke bus.

Wij komen zeker terug en schrijven dit is een aanrader.

• 5Annetteke19-06-2022

Door de weeks prima , maar in het weekend k*t

Door de weeks prima verblijf, je kon je handdoek laten liggen op je stoel bij het zwembad. In het weekend blijkt dat de Italianen voorrang krijgen, met alles. Dus de buitenlandse toerist is eigenlijk niet welkom. Ook met de quiz. Veel Italiaanse items waar een buitenlander niks van weet. Dus Italiaan wint. Eten... eentonig met vlees. Ontbijt... als je een beetje later komt veel dingen op en niet bijgevuld.

Hotel President Sea Palace info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar