Hotel President Sea Palace

Hotel President Sea Palace
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor President Sea Palace voor je op een rij gezet:

123 reviews over Hotel President Sea Palace in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

perfecte locatie

Sophie
16-7-2018

Superfantastische vakantie vel met plezier. We waren aangenaam verrast. Perfecte locatie, prachtige kamer en een aangenaam personel. Je hoeft je geen moment te vervelen bij het zwembad want het animatieteam heeft een leuk programma. Het strand is erg romantisch. Het voelt bijna altijd leeg want het is zo uitgesterek en het is een prive strand van het hotel. Ga naar het Notto voor de markten, perfect om cadeautjes te kopen. En het is mooi en historisch. Het hotel organiseert shuttle bussen, behalve in het weekend.

Heerlijk

Sandra Posthuma
13-7-2018

Wij waren met een all-in reis van touroperator. Deze was niet duur. De accomodatie was keurig, super schoon en comfortabel, ook al was het niet het meest moderne complex.

Het eten was prima, helaas niet altijd even warm. Maar wel zeer smaakvol en in een vriendelijke sfeer. Vegetariers kunnen hier ook prima terecht.

De ligging met zwembad aan zee was heerlijk.

Je moet wel excursies gaan maken of een auto of fiets huren, want het stadje Lido di Noto is 1 keertje leuk en dat is het dan ook wel.

En de animatie was enorm enthousiast. Verwacht geen 6 sterren animatie, maar gewoon een heel leuk team die de bingo, aquagym, karaoke etc. deden.

Monica, Georgina and Alex, you we're absolutely great!!!

super strand

Suzie
13-7-2018

Het beste van dit hotel is absoluut het zwembad en de uitzichten. We hebben genoten van de palmbomen en de leuke mensen van het animatie team. De strandbar is echt superschattig. De kamers zijn goed, het eten was ook erg smakelijk. We hebben dus een plezierige tijd gehad.

echt fantastich

Bart
12-7-2018

We hebben een kamerwissel aangevraagd omdat onze kamer geen balkon had. Het personeel was erg hulpvaardig en uiteindelijk hadden we een prachtig uitzicht over zee en konden we genieten van de ochtenden op het balkon. Het eten was oke, niet echt super wow maar oke. Het strand en het zwembad zijn echt adembenemend, in het bijzonder het zandstrand dat langzaam afloop nar het water, het is schitterend

Om nooit meer te vergeten

Jaime Saes
12-7-2018

Goed eten, het hotel is erg goed verzorgd. Ideaal voor een rustige vakantie aan de kust in Sicilië. De werknemers zijn allemaal zeer vriendelijk!

graag nog een keer, nog een keer, nog en keer....

Sven Stienen
12-7-2018

Alles is goed behalve dat ze geen toiletten hebben bij het zwembad, maar daar kan de organisatie niets aan doen, ze vragen al 3 jaar een vergunning aan en hebben het nog steeds niet gekregen van de gemeente. Het eten zeer gevarieerd en animatie is geweldig en alle leeftijden worden erbij betrokken.

2 tips, ga of met de bus of huur een auto, dat is goedkoper dan met de excursie mee gaan, ben je van plan om s"avonds na 22.00 uur nog te drinken op het terras, vraag dan een geel bandje die je voor 5 euro per dag moet bijbetalen scheelt veel, dan kan je van 22.00 tot 24.00 ook nog gratis drinken. Voor de rest goed en leuk en zeker niet te duur. Ik zou zeggen Forca Colombia, het animatieteam weet wat het betekend.

heerlijk!

janneke van der honing
6-7-2018

fijn verblijf, direct aan het strand. Het eten is heerlijk, het personeel is zeer vriendelijk en enthousiast!

forza colombia

tako rem
6-7-2018

Eigenlijk eea positief. Prima eten, prima hotel, prima service, prima animatie team.

Het was een geweldige vakantie

T. Tooren
4-7-2018

Goed hotel met lekkere bedden. Het eten is divers en elke dag iets anders op het menu. Zeer vriendelijke mensen hier. Het animatie team is top en zorgt ervoor dat je je elke dag thuisvoelt!!

Dit was een eenmalig bezoek....

Stephan Wolthuis
4-7-2018

Hotel is niet aan te bevelen...

- Eten is matig tot slecht, ligt (te) lang in de bakken

- Airco is gewoon niet aanwezig, ondanks dat men wel zegt dat deze wel aanwezig is

- Absoluut geen all inclusive, er moet voor o.a. een echte cappuccino worden

bijbetaald, koffie uit de automaten is ronduit slecht

- Openingstijden van o.a. zwembadbar zijn vreemd, sluit om 18:00 uur en gaat

weer open om 21:00. Snacks zijn daar alleen een dag van te voren te bestellen

- Ligt (te)ver van het dorp Lido di Noto en is alleen via een gevaarlijke wandelroute

(langs een zeer drukke weg) te bereiken. Dorpje valt niet veel te bevelen

- In het weekeinde maken (lokale) Italianen gebruik van de aanwezige bedden bij

het zwembad. Is dan bijna onmogelijk om een bed te bemachtigen

- Badkamer, douchewand is knudde en douches zitten te laag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel President Sea Palace in Lido di Noto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel President Sea Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel President Sea Palace scoort een 8.46 uit 10 op basis van 197 reviews.