Hotel President Sea Palace

Hotel President Sea Palace
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor President Sea Palace voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel President Sea Palace in het Nederlands

Prima!

Nick, 24-4-2018

Top vakantie gehad! Voor de prijs niks te klagen, auto huren erbij gaf vrijheid om meer te beleven in de omgeving. Personeel allemaal super vriendelijk en behulpzaam, special shout out to Alex, Girogia and Jonny, the Best!

Nooit meer

Daimy, 1-11-2017

Eten is weinig,koud en elke dag hetzelfde. Animatie is slecht.

hier is niks te doen in een straal van 10km.

Geen aanrader

Alle drankjes in een plastic bekertje! Onverzorgd.

Leon Raemaekers, 18-10-2017

Buffetmaaltijden altijd lauw-warm, massa-productie in kleiner hotel, zou anders kunnen. Geen lekkere drankjes, zeker niet als je het zelf moet tappen uit een automaat. Geen heerlijke cocktail gezien. Het begrip duurzaamheid heeft men helaas nog niet ontdekt. Ongeïnteresseerd personeel.

Kamers zijn voldoende, Strandje en zwembad heel aardig.

Teleurstellend

Corrie, 17-10-2017

Ligging ten opzichte van strand heel mooi , verder weinig in de directe omtrek te beleven.

De all-in formule vonden wij slecht het eten was bijna altijd koud en weinig afwisseling .

Het personeel sprak heel slecht Engels , en wij vonden het heel slecht dat er geen kamer / ruimte was waar je je kon verkleden opfrissen als je een latere vlucht naar huis had .

Goed hotel op een prachtige locatie

Ruud, 17-10-2017

Hotel ligt op een mooie plek direct aan zee met het strand en zwembad voor de deur, kamer werden elke dag schoongemaakt en schone handdoeken.

Animatie deed goed haar best om de mensen in beweging te krijgen zowel overdag als in de avond, alle medewerkers zeer vriendelijk

Prijs kwaliteit verhouding is goed

Als je lekker en luxe wilt eten kan je bij de buren terecht of in Noto een leuk restaurantje uitzoeken

Helaas hadden wij wat minder weer maar als het goed weer is kan je hier heerlijk tot rust komen

zeker een aanrader !

Bedankt Partizia en team voor de heerlijke vakantie

Prijs en kwaliteit kloppen.

Paulus, 4-10-2017

Hotel ligt afgelegen van alles. Bij mooi weer vermaak je je wel bij zwembad en klein strand. Bij slecht weer niets te doen.

Eten is vaak koud en wordt slecht aangevuld. Hygiene van de kamers is goed. Personeel zeer aardig. All inclusieve heeft hier een andere betekenis dan gewent. Is meer semi all inclusieve

Niet weer

Marjan, 3-10-2017

Als je een balkon hebt met zeezicht zit je goed prachtig zonsopkomst,personeel kan bijna geen engels dat is zeer jammer, de lobby kan wel wat sweerverlichting gebruiken ziet er verder prima uit!de kamers kunnen ze ook wel wat aan doen de bedden zijn snoeihard en ligt niet prettig,badkamer kan schoner de animatie was ruk! Dit kan veel beter!!! All in is het dus niet na 10 uur mag je gewoon betalen dit hebben wij vermeld bij 1 van de mensen die daar werkte die ons overgens wel heel behulpzaam was en super vriendelijk! Hij vertelde dat touroperator dat dus niet goed vermeld dat all in maar tot 10 uur is en dat het hotel daar niet zo veel aan kan doen! Dus slecht van touroperator. het eten, elke ochtend het zelfde wel oke maar meer keus is fijn, lunce prima avond eten kan beter veel vis, en als je vraagt wat voor vis weten ze het niet, ligging oke vlak bij strand, verder weinig te doen. Hadden we dit van te voren geweten waren we niet heel gegaan.

Geweldig genoten

Raymond, 28-9-2017

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed, vriendelijk behulpzaam personeel en goeie accommodatie..leuke excursies vanuit het hotel of chillen bij het zwembad of het strandje.. eten is lekker en veel variatie..alles schoon en hygiënisch en als je wat nodig hebt hoef je maar te vragen..leuke animatie de hele dag door.. in september is het lekker rustig bijkomen hier..wil je wat meer drukte dan zou ik in het hoogseizoen gaan..mooi stukje Sicilië.

Heerlijk

VinWil, 27-9-2017

Een prima hotel. Kamer is ruim, netjes verzorgd. Service is goed. Wil je wat meer van Sicilië zien, is het huren van een auto geen overbodige luxe omdat het echt in het buitengebied is gelegen. Wel in nl al geboekt, scheelt aanzienlijk qua prijs. Ligt direct aan zee, waar voldoende ligbedjes aanwezig zijn. Mooi terras, goede service en prima prijs - kwaliteit verhouding. All-inclusive niet al teveel van verwachten maar daar is de prijs ook naar. Animatie is de hele dag aanwezig en organiseren genoeg. Kortom, erg goed bevallen.

Unieke accomodati

Nicolas, 27-9-2017

Wat een belevenis. Wat een bijzondere plek. Uniek in zijn soort. De weg ernaartoe is al een onderneming. Prachtig uitzicht met ern mooi zwembad. Kortom een reden om deze accomodatie aan te bevelen. Dit moet je ervaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel President Sea Palace in Lido di Noto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel President Sea Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel President Sea Palace scoort een 8.06 uit 10 op basis van 127 reviews.