Hotel Baia D'Oro

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag18°12°
Hotel Baia D'Oro

Omschrijving
Op Sicilië vind je Hotel Baia D'Oro. Hier word je wakker op je retrobalkon onder het genot van een kopje koffie en uitzicht op de baai. Of neem een frisse duik in het zwembad. Wie een luxe all-inclusive complex verwacht zit hier niet op zijn plek. Vooral geschikt voor een strandvakantie, want er is weinig te doen in de directe omgeving.

108 reviews over Hotel Baia D'Oro in het Nederlands

Nooit meer daar!

Wenda,
29-11-2018

Wat ontzettend jammer dat wij ons hebben laten misleiden door alle zo positieve reacties. Ik hoop nu een zo volledig mogelijk eerlijke omschrijving te geven. Wij zijn vanaf 22 oktober hier voor 8 dagen geweest, maar wat een enorme teleurstelling. Als eerste het positieve ; het personeel was grandioos, het weer perfect. Ik bedoel vollop zon met rond de 28gr., de zee rond de 25 gr. Ik boel perfect voor oktober. Het eten miserabel, niet warm genoeg, iedere dat zo'n beetje hetzelfde. En te weinig keus. In de avond wist je wat je de volgende lunch ging eten. Wij zaten in een bungalow, maar werden gek van de muggen door alle kieren en gaten in de luiken en deur. Verder heel gehorig, je kon de buren horen zuchten. Het zwembad was smerig, groen van de algen. Maar er rijdt vanaf sept geen bus meer en maar 1x per dag op aanvraag een pendelbus om 9.30 heen en 12.00 uur voor €5. Je kan dus geen kant op zonder auto te huren. Echt een tegenvaller

Wij komen zeker terug

dave beernink,
4-11-2018

Wij komen zeker terug. Dit is een geweldig team en het animatieteam is echt superleuk. Ze spraken zelfs een beetje nederlands, erg grappig met dat accent. Het uitzicht vanuit de kamer over de baai was gaaf. De kleine retrobalkonnetjes zijn een perfect plekje om in de ochtenden te genieten van je koffie en om een beetje te chillen.

Met vriendelijke groeten, Baia D'Oro Team, Direttore, 18-11-2018

Hallo Dave,

bedankt voor je leuke en enthousiaste feedback. We zullen het animatieteam laten weten dat hun Nederlandse lessen hun vruchten af beginnen te werpen 😉 We zijn blij om te lezen dat het uitzicht je heeft weten te bekoren en dat we je zeker terug gaan zien. Wij kijken er naar uit!

Vriendelijk personeel, schoon appartement, badkamer, bedlakens. Goed zwembad

Goede prijs kwaliteit voor dit hotel. Minpuntje betaalde wifi. Gaan zeker nog eens terug.

Met vriendelijke groeten, Baia D'Oro Team, Direttore, 18-11-2018

Hallo Monika,

bedankt voor de complimenten. We zijn er erg blij mee dat je ze met ons deelt. Jouw opmerking over de WIFI ga ik zeker doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Wij kijken er in ieder geval naar uit om je in te nabije toekomst weer als gast te mogen ontvangen.

Stip Reizen

Te mooi om waar te zijn, dus nooit meer!

Alinda,
24-10-2018

De hoge cijfers die dit complex krijgt zijn nergens op gebaseerd. De enige die een 10 verdiende was Katarina die bij de pool bar de mensen hielp. De vers bereide pizza’s bij deze bar waren ook goed te eten. Het animatieteam en het bedienend personeel deed ook zijn best.

Het management verdient echter een dikke 1. Het eten was vaak lauw en zeer matig, weinig variatie. Witte bonen in tomatensaus of spruitjes zijn niet echt onze voorstelling van de Italiaanse keuken. Toen er echter in het weekend Italiaanse gasten in het hotel zaten werd het eten ineens beter. De restaurant supervisor ontving hier dan ook een aangename stapel geld voor. De all inclusive formule mag deze naam niet hebben, volpension komt eerder. Tussen 13:30 en 19:30 kun je alleen een paar lauwe stukjes pizza krijgen. Het drinken wordt bijna allemaal in plastic bekertjes geschonken, die van de kinderfeestjes. Zo kunnen we nog wel even. Niet aan te raden dit complex.

Prima

Vera,
23-10-2018

Wij hebben een fijne vakantie gehad. Maar er zijn een aantal punten die ik graag had willen weten voor dat ik ernaar toe ging. De kamers zijn bijvoorbeeld erg gehorig. En er is niet veel variatie in het eten. Ook is er in de omgeving verder echt niks te beleven.

Pluspunten zijn dat het echt aan het strand ligt. Het is een rustig hotel en er zijn altijd bedjes beschikbaar aan het strand en zwembad.

Met vriendelijke groeten, Baia D'Oro Team, Direttore, 20-11-2018

Beste Vera,

Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review over je verblijf bij ons te schrijven. Het spijt me heel erg om te lezen dat je zo teleurgesteld bent in oa het gehorig kamers en de en er is niet veel variatie in het eten. Ik zou willen dat je dit al tijdens je verblijf onder onze aandacht had gebracht zodat we dit op konden lossen. Ik kan je verzekeren dat tevredenheid van onze gasten echt onze topprioriteit is en dat het me spijt dat jouw verblijf van ons daar niet het juiste voorbeeld van was. Ik ben me er erg van bewust dat we er alles aan moeten doen om het onze gasten naar de zin te maken en er voor te zorgen dat ze een leuke en ook zeker een aangename tijd bij ons hebben. Mochten we je nog ergens in kunnen assisteren dan staan mijn team en ik voor je klaar.

We zijn blij om te horen dat je het strand hebt gewaardeerd en zwembad. We hopen dat je in de toekomst nog weer eens de mogelijkheid hebt om ons te bezoeken en dat je dan kunt genieten van een leuke vakantie zonder ergernissen.

Top vakantie op Sicilie

Monica van beckhoven,
21-10-2018

Leuk hotel , lekker eten en prima animateam.

Beste Monika,

We zijn echt heel blij om te lezen dat je een geweldige vakantie hebt gehad in ons resort en dat je een hoop lol hebt gehad met het animatieteam. Bedankt voor je leuke feedback over je verblijf en kom maar snel een keertje terug!

Lekker lekker!

Madelon van Bergen,
21-10-2018

Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Stefano en Laura en Ridha verzorgden een leuk animatieprogramma, karaoke, babydisco en balspellen. Ze waren heel sociaal met de kinderen. En verzorgden iedere dag een ander programma. We hebben genoten van hun vriendelijkheid en de activiteiten die ze voor ons verzorgd hebben.

Het eten was echt lekker! Ik ben groot fan van lekker vis! Heerlijk!

Beste Madelon van Berger,

het hele team is blij om zo'n geweldige review te mogen ontvangen naar aanleiding van jullie verblijf. Bedankt voor jullie bezoek en dat je de tijd neemt om jouw positieve ervaringen over het resort met ons te delen. We zijn blij dat we wat betreft het eten, de entertainment en de service aan jullie hoge verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hopen dan ook van harte dat jullie terugkerende gasten gaan worden. Wij kijken in ieder geval al uit naar jullie volgende bezoek aan Sicily.

echt een goede keuze

angie van leeuwen,
20-10-2018

Na een lange weg van het vliegveld, werden we aangenaam verrast door hotel in een prachtige baai met een mooi strand, en vriendelijk personeel en uitstekend eten. Economy kamers zijn niet te groot en het balkon ontbreekt. Eten - echt geweldig in voldoende hoeveelheid en kwaliteit. een schoon en groot zwembad

Beste Angie

wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze locatie en dat je genoten hebt van de mooie dingen in het hotel zoals oa het zwembad en de vriendelijke mensen en eten. We hopen dat je in de toekomst nog eens een keer zo'n topvakantie wil hebben en weer bij ons op bezoek komt 😉.

Geen 2 keer.

Lily Hegt,
16-10-2018

Het hotel is eenvoudig de kamers klein met te weinig opberg ruimte ,geen kapstok

niks waar je de toiletartikelen kon plaatsen , bed niet verschoond in 14 dagen.

De straat voor het hotel ligt vol afval en puin wat uiteraard geen visitekaartje is

Het hotel ligt te afgelegen waardoor je al verplicht bent een auto te huren .

Het eten is slecht ,geen variatie ,koud en geen toetje.

De wijn in plasticbekertjes , en veel extra bijbetalen.

Strand en zwembad ruim voldoende

Het personeel was vriendelijk .

Voor ons geen 2 keer en wij zullen het ook niet aanbevelen.

Nooit meer

Bert en Karin schrijvers,
14-10-2018

Ligt in niemands land en zonder auto niet te doen tevens is het eten onder niveau voor de 4 sterren die er aangeven worden .

Het hele reis gezelschap had het wel gezien en waren blij te kunnen vertrekken .

Jammer voor de zoover beoordeling van 9.2

Vraag me af hoe dergelijke beoordelingen tot stand komen.

Kamers voldeden ook niet aan de aangeven normen.

Jammer voor ons geen 2e keer aldaar.

B'aia D'oro no way.

'

Met vriendelijke groeten, Baia D'Oro Team, Direttore, 20-11-2018

Beste Bert en Karin,

bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n gedetailleerde review te schrijven over je verblijf bij ons. We waarderen alle feedback en meningen van onze gasten omdat we via hierdoor de kwaliteit en de service die we als hotel bieden kunnen verbeteren. Hierbij mijn oprechte excuses dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen op verschillende gebieden. Het liefst hadden we gezien dat je al tijdens het verblijf al een aantal punten onder de aandacht had gebracht zodat we je konden voorzien van een aantal oplossingen. Helaas liggen de aandachtspunten met betrekking tot de omgeving buiten onze invloed maar we waarderen je feedback. De feedback over het eten geven we uiteraard door aan de leidinggevende van de desbetreffende afdeling en aan de koks ter verbetering. Als je de genoemde punten graag nog verder wilt bespreken, schroom dan niet om contact op te nemen want ons doel is om al onze gasten te voorzien van zeer goede service gedurende hun vakantie. We hopen dat je ondanks de mindere punten je nog wel een aantal mooie herinneringen mee hebt genomen aan je vakantie in Sardinie. En we hopen dat we je in de toekomst nog eens keer mogen verwelkomen.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia D'Oro in Licata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia D'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.