Appartement Villa Oasis

Appartement Villa Oasis
6,6

3 tips over Appartement Villa Oasis

Rini, 24-4-2014
Ga vooral naar Taormina en verder. Winkels daar wel schreeuwend duur. Geen vakantie om niets te doen, maar ga erop uit. Behalve het privestrand is er verder weinig omhanden in de directe omgeving.
Edward en Sara, 9-10-2013

Ideale plek om te relaxen maar zeker om de omgeving te leren kennen en andere uitstapjes richting binnenland. Let op ga je de Etna bezichtigen neem warme kleding en goed schoeisel mee.

Na de rondreis op Sicilië heerlijk bijgekomen.

L. Trulls, 29-9-2013
Bij vertrek moesten wij aan de appartementhouder € 60,00 eindschoonmaakkosten betalen. Dit was bij ons niet eerder bekend. Wellicht meer een puntje voor de reisorganisatie.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Oasis voor je op een rij gezet: