Appartement Villa Oasis

ItaliëSiciliëLetojanni (bij Taormina)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villa Oasis voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 14 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 14 reviews
  • 8.3Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

14 Reviews over Villa Oasis

• 8Ebo Bos01-07-2019

Villa Oasis Residence was in een woord geweldig.

Keurig verzorgd appartementencomplex aan het strand van Letojanni/Mazzeo bij Taormina. Schone, ruime, goed ingerichte kamers die tijdens het verblijf door lieve vriendelijke dames uitsteke werden schoongehouden. Een uiterst betrokken, vriendelijke staf in het kantoor beneden, die op heel wat uren van de dag bereid waren kleine en grote problemen op te lossen. Ruime parkeerplaats voor de deur waar de huurauto altijd een goede plaats kon vinden. De gedragsregels van het complex waren zodanig opgesteld dat absoluut geen overlast van medebewoners werd ervaren. Het complex ligt op loopafstand van een aantal Lido's waar altijd goede ligbedden en parasols te huur zijn op brandschone stukken (grindstrand) terwijl het complex een gratis connectie met een Lido in Letojanni had waar je je gratis heen kon laten rijden. In de Lido'was het fantastisch lunchen en ook de restaurantjes vlak bij het appartement serveerden een voortreffelijke maaltijd.

• 6Arie30-09-2017

Weing inspirerend

Over de trein, de drukke wegen en de soms onrustige parkeerplaats is genoeg geschreven. Daar kun je niet door overvallen worden, recensies in de verschillende fora, reisbeschrijvingen en bv Google maps geven genoeg inzicht. Als je een echte stiltebestemming zoekt moet je hier niet zijn. Wij wisten het vooraf en ach, het viel wat tegen maar het was acceptabel. Overigens is het langs de kusten van Sicilië op veel plaatsen hetzelfde hebben wij op onze rondreis gezien. De accommodatie zelf, kleinschalig, redelijk schoon en comfortabel leek prima in orde. Maar bij nadere beschouwing waren er toch wat kritiekpuntjes. De kitranden in de douchecabine waren vies, de ter beschikking gestelde flesjes shampoo en zeep nog viezer, kluisje (gratis) werkte moeizaam, lekkende kraan, (gemeld, reparatie na vijf dagen niet gezien) gasfornuis met gebruiksaanwijzing van de eigenaar ivm niet goed (!) werken, lampje afzuigkap stuk, niet al te veilige niet echt schone waterkoker, stoelen met gescheurde onderkant en kapotte hordeur. De schoonmaakkosten en de toeristen belasting moesten we cash afrekenen € 100,-- .Na uitdrukkelijk verzoek kreeg ik een factuur met betaalbewijs en bleek het bedrag € 99,-- te zijn. Klein verschil, maar toch. Kortom niet echt een succes.

• 1Eva Gosselaar02-07-2017

Super klantonvriendelijkheid!

Villa oasis ligt aan een doodlopende weg met een rumoerig pleintje ervoor. Erachter de snelweg en een luidruchtige trein! Meerdere keren zijn wij afgesnauwd door de eigenaresse, en ook de eigenaar gebood ons alleen de parasols niet te openen ivm wind, beiden zonder ook maar 1x te vragen of alles naar wens was oid. Deze mensen hebben een keurig net gebouw neergezet vol verbods en gebodsborden maar zijn absoluut niet geschikt om een appartement te runnen. Daarbij komen nog hoge schoonmaakkosten, 2 handdoeken voor 8 dagen en geen enkele voorziening. Niet naartoe gaan!!

• 8Frank ten Velden25-06-2017

Mooie ligging, beetje verpest door verkeerslawaai

Ruim en goed geoutilleerd appartement met eigen toegang tot strand. Aan de achterzijde a. een spoorlijn met personen- en goederenvervoer, b. een drukke lokale verkeersweg en c. paralel daaraan - iets hoger gelegen- de autostrada van Catania naar Messina. Met deuren en ramen dicht, redelijk goede geluidsisolatie. Met ramen open ('snachts) een bron van ergernis. Aan de voorzijde een grote openbare parkeerplaats voor strandgangers, met name in weekends. Vanaf de eerste etage en hoger vanaf balkon een prachtig uitzicht op fde parkeerplaats en daar pal achter de zee. Op de begane grond een heus tuintje met gras, extra ligstoelen en een hoge haag.

• 6Monique06-06-2017

éénmalig

Het plaatje in de gids/op de site is niet hoe het er in werkelijkheid uitziet. Appartement is schoon en ziet er verzorgd uit. De badkamer is klein en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Ruim balkon, maar voor je ligt een grote parkeerplaats waar in de avond veel auto's even keren of elkaar ontmoeten. Achter het parkeerplaats is het strand. Dit is wel te zien vanaf je balkon, maar zeker niet zoals het plaatje. Het privéstrand is een ruime tuin en gaat nergens over. Als je op de b.g. zit kijk je tegen de heg aan. Aan de achterkant is het spoor en die ligt echt heel dichtbij en de treinen rijden tot laat en rijden ook weer vroeg. Voor kinderen is het niets. Schoonmaakkosten zijn hoog 75 euro ook voor die 4 dagen dat wij er waren en samen met de toeristenbelasting ter plekke te voldoen. Wij vinden dit geen 4 sterren accomodatie. Appartement is afgelegen, maar dichtbij strand (grind/kiezels) en eettentjes. Centrum Taormina is een aanrader. leuke oude straatjes, restaurantjes, winkeltjes.

• 6Jan27-06-2016

Mooi appartement aan eind van boulevard.

Appartement is mooi ruim en van alle gemakken voorzien. Hoge schoonmaakkosten ( € 75) + toeristenbelasting ter plekke te voldoen. Het appartement ligt aan het einde van de verkeerd kant van de boulevard. Geen aansprekende omgeving. Je kijkt op een redelijk grote parkeerplaats. Een auto is echt nodig. Taormina, de Etna, Catannia en Syrracuse zijn goed te bereiken en de moeite waard. Niet geschikt voor een gezin met kinderen. Geen zwembad.

• 9Fred Gerritsen11-10-2014

Mooi maar......

Supergoed appartement kompleet ingericht. Veel opbergruimte, alleen doucheruimte mag we een opknapbeurt hebben. Mooi uitzicht op zee. Wel op enige afstand van centrum. Aan achterzijde lopen 3 autowegen en een spoorlijn waar je best veel geluidsoverlast van kan hebben

• 9Annemiek29-09-2014

Super appartement!

10 dagen verbleven we in Taormina in dit appartementen complex. De ligging is uitstekend, in een paar stappen stond je op een prive strandje met bedden en parasols. Appartement was erg compleet, hoewel ik soms een aantal pannen miste als ik zelf kookte. Als we vragen hadden, werden deze goed afgehandeld. letojanni en Taormina zijn erg leuke stadjes met veel lekker eten!

• 8Steffi Brodkorb uit Rotterdam18-09-2014

Villa Oasis met geweldig uitzicht

Prachtige appartementen met zeegezicht en Prive strand. Iets afgelegen en niet zoals je denkt in Taormina Mare. Maar zeker een absolute aanrader ! Je hebt je eigen privestrand direct voor de deur met bedjes en parasol. Waterschroeven zijn wel nodig ivm kiezels. Het water is schoon en het strand is rustig . Door de achteruitgang kan je door een tunneltje direct naar de bushalte lopen waar elk half uur een bus naar o.a. Taormina gaat voor 1 euro op. Taormina is een schitterende plek met tig terrasjes . Vanaf villa Oasis kan je ook naar links lopen ca 10 min voor restaurants en kleine winkeltjes,echter is Taormina dichtbij en vonden wij veel gezelliger. Heel veel plezier in Villa Oasis . Steffi Brodkorb Rotterdam

• 9Edward en Sara09-10-2013

Echt zoals op de foto's!

Thuis hadden wij de website bekeken en zag er keurig uit. Eenmaal aangekomen klopt dit plaatje ook inderdaad. Mooie strakke inrichting, erg schoon en alle balkons hebben uitzicht op zee. Net terras met ligbedjes en parasols op het strand maar ook bij het appartement aanwezig. - Ligt naast een spoorlijn eerste trein gaat erg vroeg. +Je hoeft geen huurauto te hebben om dingen te ondernemen, via de achteruitgang is een busstop.

Appartement Villa Oasis info

Facilities