Appartement Residence Le Tartarughestersterster

9.2Fenomenaal

Italië, Sicilië, Letojanni (bij Taormina)

9.2Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Le Tartarughe voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

48 reviews over Appartement Residence Le Tartarughe

• 2019
    9van Beek05-11-2019

Fijne plaats voor een weekje onbezorgde vakantie

Super appartement op een mooie locatie. Kleine supermarkt en bakkertjes op loopafstand. Openbaar vervoer gaat niet regelmatig maar na een beetje puzzelwerk prima te doen. Strand met wat kiezelstenen dus waterschoenen zijn zeker geen overbodige luxe. Prima dus voor een weekje vakantie tussendoor. Zeker met het bezoek aan de Etna, de Alcantara kloof en Taormina een fijne week gehad!

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Valenti28-04-2019

fantastische vakantie voor koppels of gezinnen

We hebben een geweldige vakantie gehad. Het appartement ligt op slechts 2 minuten lopen van het strand. het is zeer goed gelegen, ideaal om Taormina te bezoeken. Het appartement ligt in de buurt van supermarkten, restaurants, bars om te ontbijten of een afhaalmaaltijd te nemen, en een speeltuin voor kinderen. Het appartement is heel keurig en uitgerust. We ontbeten op het terras. 's Avonds is het mogelijk om langs de zee te lopen en een ijsje te eten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    9Fenna15-10-2018

Positief; vrijwel niets te klagen

Appartement geboekt met zee-zicht en dit hadden we ook daadwerkelijk. Appartement was wel gehorig (vooral trappenhuis) en de WiFi werkt niet goed als meerdere appartementen verhuurd zijn. Ook appart dat er geen theedoeken aanwezig zijn, dit stond achteraf ook ergens in de bevestiging van de reservering. Verder erg tevreden

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9vandenbosch24-09-2018

Fijne appartementen!

Prima appartementen midden tussen de plaatselijke bevolking. Wij hadden een 2 kamer appartement welke zeer ruim is met groot balkon aan de achterzijde, wel rumoeriger dan de voorzijde van het gebouw maar wij vonden het niet hinderlijk. Vriendelijk personeel aan de receptie er word redelijk Engels gesproken ook autohuur kunnen ze regelen, auto word gebracht en gehaald. Parkeren is mogelijk aan de doorgaande weg altijd plek of de parkeergarage maar dat kost wel 15 euro per dag! Wisselen handdoeken en bedlinnen 1 keer per week even vragen en het word direct geregeld. Verder alles op loop afstand in dit leuke, rustige maar gezellige dorp. Gewoon doen voor mensen die er zelf op uitgaan en niet vermaakt hoeven te worden. Ook bus en trein goed te doen, 10 minuten lopen vanaf appartement.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Angela28-08-2018

Heerlijk

Voor de tweede keer waren we in dit appartement. Alles was weer zeer netjes en schoon. Ook de bedrijfsleidster en haar personeel waren weer zeer in de weer. Ook het dorpje vinden wij geweldig. Geen massa toerisme, en de meeste gebouwen zien er fris geschilderd uit. Dat heb je niet in alle plaatsjes. Veel restaurantjes staan aan het strand vanwaar je 'S avonds de lichtjes van Taormina ziet. Wat je ook weer heel makkelijk met de bus bezoekt. Met de bus of trein is alles goed te bezichtigen. Wil je wat natuur zien, raad ik gole alcantara aan. Daar kun je gemakkelijk met de bus heen. Maar je kan ook de hop on bus nemen. Dit jaar waren wij helaas al weer naar huis op 10 augustus. Als je de keuze hebt, moet je er dan zijn. Dan is het festival lanterne. Prachtig om te zien. Wij zouden het liefst volgend jaar weer terug gaan, maar je wilt ook weer nieuwe dingen zien, dus dat zal wel niet. Misschien het jaar erop weer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Cindy13-08-2018

Relaxed en we gaan zeker nog een keer.

Net terug van onze vakantie op Sicilie. Residence Le Tartarughe is echt een rustige accommodatie. Wij zaten in het bijgebouw met deels zicht op zee en een plein. Op het pleintje komen 's avond de lokale bevolking bijeen. Erg leuk om te zien. Accommodatie is niet erg groot maar wel schoon. Supermarkten, slager, bakker zijn allemaal op loopafstand. Erg leuke plaats, rustig, kiezelstrand. Gewoon optimaal genieten voor ons. Voor kleine kinderen nog te doen maar als de kinderen wat ouder zijn weinig te doen behalve strand en excursies. Hop on/Hop off bus is zeker onze favoriet en hebben hiermee heel wat leuke uitstapjes gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Van Dijken09-08-2018

Uitstekend

We zijn net 1 dag terug uit Italië. We zijn een week in Residence Le Tartarughe geweest. Het is een mooi Appartement en heel belangrijk het is er heel schoon. Alles is er aanwezig wat je nodig hebt. Het personeel is zeer vriendelijk. Al met al een mooie week gehad

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Paula15-07-2018

Fantastische vakantie

Geweldige vakantie gehad. Wij werden meteen goed ontvangen en kregen en rondleiding door onze kamer. Het was een hele mooie kamer, erg groot en schoon. Wij hadden uitzicht tussen de straatjes en zagen een stukje van de zee. Personeel was heel erg aardig, en je kon daar altijd terecht voor vragen. De omgeving is erg mooi, maar wel op zijn Siciliaans. Smalle steegjes, niet afgemaakte gebouwen en soms veel vuil aan de weg. Dit maakte de vakantie niet minder mooi, want er waren genoeg dingen te doen. Wij zijn met de bus naar veel plaatsen geweest en dit was goed te doen. Ook zijn er leuke restaurantjes aan de boulevard waar je goed kan eten. Wij hebben een super vakantie gehad. Dit appartement is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Martien van Uijtregt26-04-2018

Fantastisch appartement in een rustig stadje.

Wij zaten in het hoofdgebouw, appartement nr.35. Dat was heel ruim voor een tweekamerappartement. De TV ontvangt ook de nederlandse zender BVN. Het appartement ligt in een rustige buurt van Letojanni op nog geen 100 meter van het strand en de boulevard. De supermarkt en de bank zijn op 5 minuten lopen. De hostess (of eigenaresse?) Karina Martinez was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren erg schoon, en alles werkte. Bij aankomst wel even moeten wennen aan de buurt. Ziet er een beetje sober uit, maar dat duurt maar even. Een huurauto heb je wel nodig als je op pad wilt, en een parkeerplaats onder het appartement is aan te bevelen, aangezien het anders moeilijk is om je auto kwijt te kunnen in de buurt van het appartement. De trein hoor je overdag passeren, maar 's nachts niet. Matras was vrij hard, maar met een paar dekens eronder deed wonderen. Al met al een aanrader als je naar Letojanni gaat.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

5John16-11-2017

Zorg dat je nooit in het bijgebouw terecht komt!

Wij hadden geboekt met zeezicht en kwamen hierdoor in het bijgebouw terecht. Door het steegje heen konden we de zee zien. Het bijgebouw is een Hel. Verouderde inrichting, hele slechte bedden, mega gehorig, lawaai van doorgaande straat en trein. De volgende dag zijn we meteen oververhuist (upgrade) naar het hoofdgebouw . Catharina, de hostess was erg behulpzaam en begreep onze klacht volkomen. Het hoofdgebouw geven wij een 7. Bijgebouw een 3.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

8 tips over Appartement Residence Le Tartarughe

• Ferry, 24-07-2012

Ciao Ciao Eettentje Broodje met ijs Gratnite(Ijs als drankje) Met een boemeltreintje naar Randazzo(bij de Etna) Goede waterschoenen meenemen het strand zijn kiezeltjes Isola Bella(Taormina) bezoeken en daar snorkelen zeer veel vissen te zien.

• van Kooten, 28-05-2014

De zijde aan de via Roma is stiller dan de andere kant (verkeer) , mogelijk kun je vragen om een appartement van je voorkeur Er is veel te zien in de omgeving: het bekende Taormina is dichtbij, maar vooral de Etna en Syracuse vinden we aanraders. Houd bij de excursies met kabelbaan en bus wel rekening met extreem gepeperde prijzen. Het stukje dat je bovenaan kun afleggen per bus voor 24 euro pp konden wij zonder veel moeite in ca. drie kwartier (heenweg naar boven) lopend afleggen.

• Huynen, 09-09-2013

Waterschoentjes mee als je naar het strand gaat, kiezel- en keienstrand. Doet zeer aan je voeten.

5 vragen over Appartement Residence Le Tartarughe

• miranda, 13-03-2017

TV in appartement

Kan iemend me ook vertellen of we nederlandse zenders kunnen ontvangen op de tv in het appartement??

• Ale, 12-09-2016

Transfers

Heeft iemand ervaring met de transfermogelijkheden vanaf het vliegveld ? Openbaar vervoer ?.

• IdeB, 08-03-2015

Wij maken gebruik van een huurauto als we hier verblijven. Weet iemand waar/of er in de buurt van het appartementencomplex geparkeerd kan worden?

Alvast dank

IdeB, 10-06-2015

Dank voor je reactie.

Rieneke, 25-05-2016

Weet iemand of dit gratis parkeren is of zijn hier kosten aan verbonden?

Svc, 12-04-2015

Je kunt een parkeerplek in de garage eronder reserveren, maar in de straatjes rondom het complex mag je ook parkeren. Weet niet hoe het in het hoogseizoen is, maar wij waren er in juni en toen was er altijd wel een plekje te vinden. Italianen parkeren wel strak in.

Appartement Residence Le Tartarughe info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand75 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht