Appartement Residence Le Tartarughe

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag17°15°
Appartement Residence Le Tartarughe
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Le Tartarughe voor je op een rij gezet:

46 reviews over Appartement Residence Le Tartarughe in het Nederlands

Positief; vrijwel niets te klagen

Fenna,
15-10-2018

Appartement geboekt met zee-zicht en dit hadden we ook daadwerkelijk. Appartement was wel gehorig (vooral trappenhuis) en de WiFi werkt niet goed als meerdere appartementen verhuurd zijn. Ook appart dat er geen theedoeken aanwezig zijn, dit stond achteraf ook ergens in de bevestiging van de reservering. Verder erg tevreden

Fijne appartementen!

vandenbosch,
24-9-2018

Prima appartementen midden tussen de plaatselijke bevolking. Wij hadden een 2 kamer appartement welke zeer ruim is met groot balkon aan de achterzijde, wel rumoeriger dan de voorzijde van het gebouw maar wij vonden het niet hinderlijk. Vriendelijk personeel aan de receptie er word redelijk Engels gesproken ook autohuur kunnen ze regelen, auto word gebracht en gehaald. Parkeren is mogelijk aan de doorgaande weg altijd plek of de parkeergarage maar dat kost wel 15 euro per dag! Wisselen handdoeken en bedlinnen 1 keer per week even vragen en het word direct geregeld. Verder alles op loop afstand in dit leuke, rustige maar gezellige dorp. Gewoon doen voor mensen die er zelf op uitgaan en niet vermaakt hoeven te worden. Ook bus en trein goed te doen, 10 minuten lopen vanaf appartement.

Heerlijk

Angela,
28-8-2018

Voor de tweede keer waren we in dit appartement.

Alles was weer zeer netjes en schoon. Ook de bedrijfsleidster en haar personeel waren weer zeer in de weer.

Ook het dorpje vinden wij geweldig. Geen massa toerisme, en de meeste gebouwen zien er fris geschilderd uit. Dat heb je niet in alle plaatsjes.

Veel restaurantjes staan aan het strand vanwaar je 'S avonds de lichtjes van Taormina ziet. Wat je ook weer heel makkelijk met de bus bezoekt. Met de bus of trein is alles goed te bezichtigen.

Wil je wat natuur zien, raad ik gole alcantara aan. Daar kun je gemakkelijk met de bus heen. Maar je kan ook de hop on bus nemen.

Dit jaar waren wij helaas al weer naar huis op 10 augustus. Als je de keuze hebt, moet je er dan zijn. Dan is het festival lanterne. Prachtig om te zien.

Wij zouden het liefst volgend jaar weer terug gaan, maar je wilt ook weer nieuwe dingen zien, dus dat zal wel niet. Misschien het jaar erop weer.

De Jong Intra

Relaxed en we gaan zeker nog een keer.

Cindy,
13-8-2018

Net terug van onze vakantie op Sicilie. Residence Le Tartarughe is echt een rustige accommodatie. Wij zaten in het bijgebouw met deels zicht op zee en een plein. Op het pleintje komen 's avond de lokale bevolking bijeen. Erg leuk om te zien. Accommodatie is niet erg groot maar wel schoon. Supermarkten, slager, bakker zijn allemaal op loopafstand. Erg leuke plaats, rustig, kiezelstrand. Gewoon optimaal genieten voor ons. Voor kleine kinderen nog te doen maar als de kinderen wat ouder zijn weinig te doen behalve strand en excursies. Hop on/Hop off bus is zeker onze favoriet en hebben hiermee heel wat leuke uitstapjes gemaakt.

Uitstekend

Van Dijken,
9-8-2018

We zijn net 1 dag terug uit Italië. We zijn een week in Residence Le Tartarughe geweest. Het is een mooi Appartement en heel belangrijk het is er heel schoon.

Alles is er aanwezig wat je nodig hebt.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Al met al een mooie week gehad

Fantastische vakantie

Paula,
15-7-2018

Geweldige vakantie gehad. Wij werden meteen goed ontvangen en kregen en rondleiding door onze kamer. Het was een hele mooie kamer, erg groot en schoon. Wij hadden uitzicht tussen de straatjes en zagen een stukje van de zee. Personeel was heel erg aardig, en je kon daar altijd terecht voor vragen. De omgeving is erg mooi, maar wel op zijn Siciliaans. Smalle steegjes, niet afgemaakte gebouwen en soms veel vuil aan de weg. Dit maakte de vakantie niet minder mooi, want er waren genoeg dingen te doen. Wij zijn met de bus naar veel plaatsen geweest en dit was goed te doen.

Ook zijn er leuke restaurantjes aan de boulevard waar je goed kan eten. Wij hebben een super vakantie gehad. Dit appartement is zeker een aanrader!

Fantastisch appartement in een rustig stadje.

Martien van Uijtregt,
26-4-2018

Wij zaten in het hoofdgebouw, appartement nr.35. Dat was heel ruim voor een tweekamerappartement. De TV ontvangt ook de nederlandse zender BVN. Het appartement ligt in een rustige buurt van Letojanni op nog geen 100 meter van het strand en de boulevard. De supermarkt en de bank zijn op 5 minuten lopen. De hostess (of eigenaresse?) Karina Martinez was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren erg schoon, en alles werkte. Bij aankomst wel even moeten wennen aan de buurt. Ziet er een beetje sober uit, maar dat duurt maar even. Een huurauto heb je wel nodig als je op pad wilt, en een parkeerplaats onder het appartement is aan te bevelen, aangezien het anders moeilijk is om je auto kwijt te kunnen in de buurt van het appartement. De trein hoor je overdag passeren, maar 's nachts niet. Matras was vrij hard, maar met een paar dekens eronder deed wonderen. Al met al een aanrader als je naar Letojanni gaat.

Wij hadden geboekt met zeezicht en kwamen hierdoor in het bijgebouw terecht.

Door het steegje heen konden we de zee zien.

Het bijgebouw is een Hel. Verouderde inrichting, hele slechte bedden, mega gehorig, lawaai van doorgaande straat en trein.

De volgende dag zijn we meteen oververhuist (upgrade) naar het hoofdgebouw . Catharina, de hostess was erg behulpzaam en begreep onze klacht volkomen.

Het hoofdgebouw geven wij een 7. Bijgebouw een 3.

Mooi, maar jammer

George,
3-10-2017

14 dagen 2-kamerappartement met auto bij touroperator geboekt. Appartement nr.: 38 lag aan doorgaande straat midden in Letojanni. Winkels, terrassen, restaurants, openbaar vervoer en strand dichtbij (score: 8). Vanuit appartement hadden wij zicht op de Autoweg A18, Provinciale weg en spoorlijn (score: 4). ’s Nachts de ramen en deuren dicht!

Het 2-kamerappartement was van alle gemakken voorzien, inclusief 2 airco’s en wasmachine.

Appartement werd niet schoongemaakt tijdens ons 14-daags verblijf. Verschoning bedlinnen en handdoeken 1x per week was inclusief. Echter je moest er wel achteraan en dan kreeg je bedlinnen en handdoeken in je handen gedrukt. Het ging niet van harte. Het wasgoed van bedlinnen en handdoeken lag gedurende de rest van ons verblijf in de hoek van de slaapkamer!

Wi-Fi ontvangst was slecht. Na betaling van € 1,-/dag was de Wi-Fi-ontvangst slecht/matig vooral ’s avonds.

Na het afrekenen van hun parkeergarage ad € 210 en ons vertrek werden we na 1 uur gebeld door hostess van touroperator. We moesten ons opnieuw melden bij receptie, want er was brandschade in het laken/grand foulard en zitkussen van de zit-/slaapbank geconstateerd. Wij hadden de 2e dag het brandgat in het laken/grand foulard wel gezien, maar verder geen aandacht aanbesteed. Zal wel bekend zijn, want anders doe je zo’n laken niet op de bank. Zitkussen hadden wij niet gezien, want daar lag het laken over. De rokende voorganger heeft dit dus niet gemeld bij de receptie. Bedankt!

De receptioniste beschuldigde ons van het veroorzaken van de brandschade ter grootte van een eurostuk. Of wij dat maar gelijk wilde betalen. Het brandgat was veroorzaakt door een sigaret, terwijl wij allebei niet roken en geen aansteker in het bezit hebben.

De situatie werd zeer vervelend en enigszins dreigend. De hostess van touroperator moest van de receptioniste komen. Gelukkig heeft de hostess ons uitstekend geholpen en de impasse doorbroken door een schademelding voor een vergoeding ad. € 150 op te stellen en die te overhandigen aan de plaatselijke agent. We hebben geen excuses van de receptioniste ontvangen en hebben dus niet betaald.

Een zeer vervelende afsluiting van onze mooie vakantie op Sicilië.

Prachtige locatie

Angela,
6-9-2017

Ideaal appartement voor mensen die wat van het lokale Siciliaanse leven mee willen krijgen.

De kamers waren ruim en schoon.

Badkamer is in verhouding met de rest niet groot, maar wel goed.

Het grote balkon was goud waard. Vanaf het balkon heb je contact, als je er voor open staat, met de overburen. En zie je van alles gebeuren. Prachtig om tijdens het ontbijt naar te kijken.

Personeel is heel erg in de weer.

Wij arriveerden veel later dan afgesproken en zonder bagage.

Terwijl wij vreesden dat we het appartement niet meer in konden, zat er om 02.45 nog iemand op ons te wachten en de volgende ochtend ging de receptioniste zonder dat we het vroegen achter onze bagage aan.

Als je het appartement uitloopt, beland je via een steegje bij het strand. Ga je de andere kant op dan heb je op enkele meters lopen een klein kruidenierszaakje, slager en een soort Italiaanse snackbar.

Linnengoed word wekelijks vervangen.

Voor de jeugd zijn er niet echt uitgaansgelegenheden, maar er was 's avonds van alles te doen zodat ook zij zich vermaakten.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Le Tartarughe in Letojanni (bij Taormina), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Le Tartarughe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.