Hotel Le Terrazze

45 reviews over Hotel Le Terrazze in het Nederlands

Super hotel

Wout
13-8-2017

Mooi hotel, ietsje gedateerd maar kraaknet. Eten is overheerlijk Italiaans en uitgebreid. All-in service is prima. Bijna alles is inbegrepen. Per gezin 2 ligbedden en parasol gratis aan het keurige strand op 5 minuutjes wandelen. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes, je zit onmiddellijk aan de autostrade. Prachtig uitzicht over de baai, mooie ruime terrassen aan de kamers, maar ook gezamenlijk. Letoiani is een rustig Italiaans dorpje, met alles erop en eraan. Hotelpersoneel is professioneel en behulpzaam. Min: matrassen zijn aan vervanging toe, het kan aan de liften wel eens wat drukker zijn, het restaurant is eerder een eetzaal, het zwembad is op het laagste punt 1m60. Niet ideaal voor kleine kinderen...

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 31 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet slecht

xxx
2-7-2015

Pluspunten: geweldig uitzicht , zwembad , ontbijt Minpunten: lunch en diner zijn ondermaats , zo leer je niets kennen van de Italiaanse keuken. Handdoeken ruilen tegen betaling . Te veel liften Airco werkt onvoldoende Gedateerde kamers Gemeenschappelijk terras is niet van deze tijd.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absolute aanrader

Martinet urbain
17-7-2014

We zaten in Terrazi met de lift door de berg naar boven en verder met de kabelbaan naar het hotel ongeveer 100 m hoog. Kamer met groot terras en zeezicht. Supergezellige terrassen aan het zwembad en de bar met zicht op de bergen, de zee en Taormina. Veel gezelliger dan hotel Antares beneden. Het eten was goed typisch Italiaans met veel pasta. Op topmomenten is het soms druk in het restaurant en is het aanschuiven aan het buffet en de Italianen/Sicilianen zijn een druk volk en maken veel lawaai Bij vroege excursies kon je altijd vroeg ontbijten en kreeg je een lunchpakket. Wij hadden een ALL INN alle dranken zaten er niet in maar je had wel het voordeel dat het uit flesjes geserveerd werd en niet van de tap. Je kon een fles wijn of cava vragen aan de bar en op het terras uitdrinken. Wij raden dit hotel aan en zouden zeker terug dit hotel nemen

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Dubbel hotel: Olimpo en Antares

andre
5-6-2014

Zeer mooi gelegen op een bergwand met prachtig uitzicht. In het begin is het wel wat aanpassen om de juiste liften te gebruiken. Het eten is lekker en gevarieerd. Opletten met all-in formule want niet alles op de kaart is all-in. Er is een verschil tussen dag -en avondall-in. De terassen tussen Antares en Olimpo zijn gemeenschappelijk (dus geen privacy). De kamers zijn zeer ruim.

Gereisd Met partner in Sat May 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sober !

Ghysens Benny
12-5-2013

Het is al een hele bedoening als je afgezet wordt aan het hotel. Door een lange tunnel stappen, lift naar boven en dan van het ene naar het andere hotel met een soort kabellift. olimpo geeft een versleten indruk. All in is een heel gedoe en alles wat je eet of drinkt moet ingescand worden. Maar toch is alles proper en het eten valt goed mee. Heel lekkere pasta.

Gereisd Met partner in Sun May 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel met véél animatie

Fam. Roegiers
1-9-2011

Aan te raden voor jonge mensen; indien je in Olimpo of Terrazze zit, dan moet je gebruik maken van een lift welke dikwijls is bezet --> trappen! (met 35-40 graden valt dit niet mee). Etentje voortreffelijk met veel afwisseling; helaas zit je in een 'refter' met héél veel lawaai als gevolg. Wat ons het meest ergerde, was het feit dat we niet konden buiten eten (plaats was er). Kamers waren ruim (Terrazze) en dagelijks héél netjes onderhouden, airco werkte voortrefffelijk. Leuk om weten: hotel ligt op wandelafstand van de zee met als pluspunt het feit dat we gratis konden gebruik maken van ligstoelen en parasol (zoniet 12 euro per dag!)

Gereisd Met partner in augustus 2011

Goed hotel, prijs/kwaliteit zeker in orde

Leslie
2-6-2011

Goed hotel, mooi gelegen op een bergflank, goed te bereiken via liften. Dicht bij bushalte en station, enkele minuten stappen van het strand. Goed gevarieerde buffetten, vooral 's avonds. Elke morgen vers fruitsap werd sterk geappricieerd. Vriendelijk personeel en ruime, propere kamers.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Geweldig hotel

Mariianne
31-10-2010

Mooi gelegen bovenop een berg. Mooie zwembaden, geweldig ontbijtbuffet. Je kan zo gek niet bedenken of ze hebben het. Echt super. 's Avonds hebben ze ook een buffet € 15,--, ik heb nog nooit zo'n uitgebreid buffet gezien. Dat wil wat zeggen want we hebben al op zoveel plekken gegeten. Mooie kamers, met geweldig uitzicht.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Heel mooi aangelegd hotel

sandra en Duncan
17-8-2010

We vonden dit hotel een van de beste tijdens onze rondreis Sicilie. Het hotel is gebouwd in lagen. Er zit een mooie panoramische lift in. Het ontbijt buffet was super. We hebben ook een keer 's avond buffet gegeten (15 euro) en dat was ook prima in orde. Het uitzicht was erg mooi. We hebben genoten.

Gereisd Met partner in augustus 2010

nooit meer

caro
29-10-2009

ver van vies strand en letojanni is waardeloos openbaar vervoer rijdt te weinig eten in buffet was vaak koud, personeel was wel heel vriendelijk

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Terrazze in Letojanni (bij Taormina), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Terrazze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.