Hotel Delle Palme

7,5

2 tips over Hotel Delle Palme

wdezanger, 24-9-2014

Helaas is parkeren een groot probleem, zeker in het hoogseizoen. Ook aan de doorgaande weg geen enkel plekje. Ga naar het even verderop (5 minuten lopen) gelegen voetbalveld en parkeer daar voor 10,- per 24 uur. Als je dit per uur uitrekent ben je vele malen goedkoper uit dan in Nederland.

Lekkere antipasti en heerlijke wijn ...........de wijnbar in de hoofdstraat, herkenbaar aan twee wijnvaten voor de deur.

Sicilië2013, 27-6-2013

Neem de bus naar Taormina, kaartjes te koop bij de hotelreceptie (€ 2,80 voor een retour, prijs juni 2013).

Ga lunchen in hotel Ciao Ciao aan de boulevard. Lekker eten en een fantastisch terras aan het strand.

Neem een lekkere brioche (Broodje Ijs), aan het plein bij de kerk (200 mtr lopen). Een Siciliaanse delicatesse die je zeker moet proberen.