Hotel Delle Palme

7,2

5 reviews over Hotel Delle Palme in het Nederlands

Goed: nette kamer, lieve mensen werkzaam in hotel. zwembad op dak. ontbijt en diner prima verzorgt.

Minder: erg gehorig doordat trein vlak achter hotel langs dendert. in Letojanni zijn geen gezellige boulevard en winkels te vinden.

Gereisd met vrienden in juni 2017

prima hotel

wdezanger
24-9-2014

aan het eind van onze rondreis was dit het laatste hotel voor 3 nachten. We konden dus vergelijken met wat we hadden gehad en dit hotel was echt niet het slechtste. Vriendelijk personeel, over het algemeen goed eten met saladebuffet. een vriendelijk praatje met de ober zorgde voor een extra dessert.........

het zwembad op het dak is lekker aan het eind van een warme dag, als verfrissing. Overdag te heet om te verblijven.

Kamers worden dagelijks schoongemaakt.

Kortom lekker relaxen aan het eind van een enerverende rondreis.

Gereisd met partner in augustus 2014

Uitermate vriendelijk hotel

Anton
18-7-2013

Hotel Delle Palme is een uitermate vriendelijk hotel, je voelt je onmiddellijk bij binnenkomst thuis. Wij hadden een leuke kamer (209) met uitzicht op tuin met groot terras. Ruim eigen balkon met zitje. Kleine (buik)TV met de bekende Italiaanse zenders. Kamers op hogere etages hadden zelfs zeezicht. Wij verbleven in Delle Palme helaas maar één nacht bij aanvang van onze rondreis door Sicilië. WIFI niet uitgeprobeerd, maar zal in de lobby best aanwezig zijn geweest. Sfeervol en goed diner ! 's-Morgens ontbijtje op heerlijk, groot terras. Dik genieten. Hotel ligt centraal in Litojanni, waar verder niet zo heel veel is te beleven. Er ligt één blok huizen tussen hotel en strand. P{ersoneel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in juni 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Delle Palme voor je op een rij gezet:

Heerlijk, authentiek en centraal gelegen hotel

Sicilië2013
27-6-2013

Hotel delle Palme is een erg leuk hotel en zeker een aanrader om een weekje te verblijven of de laatste paar dagen van je rondreis (in ons geval).

Het personeel is zo ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam, dat zie je bijna nergens meer. Er wordt goed Engels gesproken en meegedacht (of het nu gaat om het parkeren van de auto, internet, aanschaffen van buskaartjes of vroeger ontbijten i.v.m. terugvlucht).

De kamers lijken in eerste instantie wat spartaans, maar wel alles is er. Het is niet supermodern (geen airco, wel soort koelplafond wat op vaste tijdstippen aan en uitgaat, ong. 3 uur 's middags tot 3 uur 's nachts), maar op de een of andere manier worden deze kleinigheden ruimschoots gecompenseerd door de vriendelijkheid van de mensen, het lekkere eten, de ligging nabij strand en leuke badplaatsjes etc.

Wi-Fi is gratis, maar bereik is matig. Parkeerplaatsen zijn er slechts 3 (je kunt je auto gratis langs de doorlopende weg parkeren).

Eten (halfpension) is geweldig, ook ontbijt prima.

Gereisd met partner in juni 2013
2008

Prima hotel, mooie ligging !

Conny van Cleef
30-7-2008

Dit is een prima hotel met een ligging midden in het centrum en dicht bij het strand,maar toch rustig! Er is een fijn terras en mooie tuin! Het eten is ook prima!

Gereisd met partner in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Delle Palme voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delle Palme in Letojanni (bij Taormina), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delle Palme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.