Bed and Breakfast Casale Praia

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Casale Praia
8,2

6 reviews over Bed and Breakfast Casale Praia in het Nederlands

Wij zijn begin september naar Casale Praia geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. We kwamen vrij laat aan, maar dat was geen enkel probleem gelukkig. We werden ontvangen door eigenaresse Britta met een heerlijk koel drankje en konden onze huurauto op de ruime privé-oprit parkeren. We kregen een eigen afstandsbediening van het hek.

De verbouwde boerderij ligt een km landinwaarts vanaf Letojanni, in de heuvels. Het uitzicht naar boven is prachtig, beneden is wat meer bebouwing en activiteit. Daar hebben we verder geen last van gehad. Handig dat er ook een supermarkt vlakbij zit!

Lopend naar Letojanni over de weg is goed te doen, maar om meer van de omgeving en andere mooie plaatsen te bekijken, is een huurauto zeer aan te bevelen!

De (bad)kamers zijn ruim en schoon (worden tijdens het verblijf ook goed schoongehouden), goede bedden, airco, uitstekend! En elke ochtend een heerlijk ontbijt en volop tips van de eigenaresse om de dagen mee te vullen.

Een absolute aanrader voor een mooie vakantie op Sicilië!

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig in alle opzichten!

Charlotte & Jorn
24-5-2016

Precies wat je wilt! Super locatie, uitzicht, schone en mooie/fijne kamers. Heerlijk ontbijt en de hostess zijn zo vriendelijk en helpen je waar nodig en voorzien je van alle informatie die je wilt weten. Prijs kwaliteit fantastisch, niet duur voor alle positiviteit die je ervoor terug krijgt. Romantische terrasjes voor de kamers met een zitje. Gratis Parkeren achter het hek waar je een afstandbediening van krijgt echt top!

Ook vlak bij Taormina wat een heel leuk dorp is!

Gereisd met partner in mei 2016

Kwaliteit tegen een gunstige prijs

Conny
14-5-2015

Goede gastvrouw, weet goed te adviseren en is goed op de hoogte van de omgeving and things to do, zeer service gericht. Spreekt uitstekend Engels. Kamers keurig, ontbijt uitgebreid.

Kamers heerlijk koel, airco niet nodig gehad, is er wel.

Verblijf was prima en zeker een aanrader.

perfecte uitvalbasis

G Gisberts
13-5-2015

Een mooie, vrij rustig gelegen en veilige bed and breakfast!

Uitzicht vanaf het ontbijtterras is prachtig! Het is wel handig om een auto te huren. Het ligt op loopafstand van Letojanni, maar de weg er naar toe loopt niet prettig, vanwege het verkeer en gedeeltelijk onverlicht.

De gastvrouw is erg vriendelijk en betrokken en kan alle vragen goed beantwoorden.Ze verwijst ook graag naar mooie plekjes, goede restaurantjes etc.

Branca, de hond, steelt ieders hart.

Letojanni is een leuk plaatsje met een bouelvard en een kiezelstrand. De inwoners zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Leuke bed and breakfast!

D. Aarts
5-5-2015

De directe omgeving viel ons erg tegen. Uitzicht vanaf terras op de bergen is mooi, naar beneden totaal niet.

De gastvrouw is erg hartelijk en behulpzaam. De kamers ruim genoeg met goed bed.

Het plaatsje, waar je eventueel te voet heen kunt, heeft wat aardige restaurantjes maar stelt verder niet veel voor. Wij vonden Taormina een paar km verderop, leuker maar wel veel toeristischer en daardoor duurder!

Heerlijke dagen gehad op Sicilië!

Gereisd met partner in mei 2015

Ontspannen B&B met erg vriendelijke ontvangst. Zeer behulpzaam zonder lastig te vallen. Heerlijk ontbijt buiten in de zon.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casale Praia in Letojanni (bij Taormina), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casale Praia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.