Appartement Carmen

ItaliëSiciliëLetojanni (bij Taormina)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Carmen voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering
  • 9Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Carmen

• 8boxtel.pouwkraan22-07-2013

Ruime appartementen voor een goede prijs

Appartementen Carmen (horend bij Hotel San Vincenco) in Letojanni liggen op ca. 800 meter lopen van het centrum. In een gebied waar meer appartementen staan. Wij wisten van foto's dat het complex uitkijkt op de E18 maar wij vonden dat geen probleem. Vooral gezien het prijsniveau. Nette en ruime 2-kamer appartementen. Ons balkon was ca. 12m2 maar er zijn ook appartementen met nog grotere balkons. Nette badkamer, ietwat kleine douche. Prima keuken met grote koelkast en vrieslade. Tijdens ons verblijf van een week is er 1x bad- en bedlinnen gewisseld. Prijs/kwaliteit vond ik top. Als je naar rechts kijkt vanaf je balkon kijk je op zee en de E18. Kijk je naar rechts dan kijk je in een vallei met mooie natuur. Het complex ligt tegen een heuvel aan. Dus hellend. Er is wel een lift aanwezig. Je krijgt bij het inchecken in hotel San Vincenzo een strandpas voor 2 gratis strandstoelen en een parasol bij strandtent Flamingo, gelegen recht tegenover hotel San Vincenzo. Helemaal top!

Appartement Carmen info

Facilities