Hotel Albatros

10 reviews over Hotel Albatros in het Nederlands

Kan beter

Samantha
21-9-2017

Prima hotel als uitvalbasis tijdens rondreis. Personeel is zeer onvriendelijk. Er word niet gegroet en chagerijnig gekeken. De ligging is prima aan een gezellige levendige boulevard! Parkeren echter is duur! Hadden ze anders moeten oplossen. In de avond vaak afgevraagd wat zich afspeelde in dit hotel. Ontbijt was simpel, avondeten hebben we aan de boulevard gedaan! Kamers zijn simpel, maar schoon! Het hotel zelf niks bijzonders maar prima te doen!

mooie uitvalbasis naar de etna

Kees
16-7-2016

ligging is mooi aan de boulevard. kamers aan zeezijde met balkon, inrichting eenvoudig maar schoon.

personeel restaurant mag cursus klantvriendelijk hebben. avondeten is matig.

advies neem alleen ontbijt en eet bij de restaurants op het strand, die zijn top!

Parkeren is sinds 15 juni'16, 15 euro per dag.

Oplossen door op de ss114 te parkeren.

Heerlijke vakantie in een prima hotel

irene
21-6-2016

Ik heb samen met mijn man een heerlijke vakantie gehad op Sicilië. De eerste keer dat we dit prachtige stukje Italië zijn gaan verkennen. We hebben 4 nachten verbleven in hotel Albatros. Het hotel is redelijk sober ingericht met weinig poespas, maar verder goed schoon en netjes. Het ontbijt is prima. Ligging is fijn zo vlakbij het strand.

redelijk

vakantiegangers
21-6-2015

De koffer een trap op slepen. Kamer sober, gelegen aan een zeer drukke boulevard. Balkon piepklein. Bedden erg hard. Douchen in bad zonder douchegordijn. Receptie vriendelijk, maar personeel in het restaurant zeer onvriendelijk Er werd nog niet eens gegroet en het slechte eten werd, zonder iets te zeggen, op tafel geserveerd. Binnen een half uur klaar met eten. Ontbijt idem en zeer, zeer sober. Op het strand stonden nog geen ligbedden! Het was prachtig weer in juni, rond 27 graden, dus die stoelen waren best wel welkom. Boulevard gezellig.

Geen aanrader

Anita
8-6-2015

Hotel ligt vlak aan zee. Spartaans ingerichte en gedateeede kamers. Airco werkt niet. Badkamer: alleen bad, geen douche. Ontbijt buffet is geen buffet te noemen en is erg sumier, wordt ook niet aangevuld. Personeel aan receptie super vriendelijk. Hotel heeft geen eigen parkeerplaats wat bij fly drive superbonhandig is!!! Steeds auto bijna kilometer verderop moeten parkeren

Prima

Annet
8-11-2014

Mooi aan de boulevard gelegen hotel met hardwerkend en super vriendelijk personeel in dienst. Er heerst een ongedwongen en gezellige sfeer. De kamer was heel groot.

ligt aan een gezellige boulevard

Henk
16-9-2012

Ruime kamers waarvan een groot aantal met zeezicht en balkon. De maaltijden zijn goed. het is echter wel jammer dat bij het ontbijt fruit ontbreekt

erg simpel

Fam Hoogstad
16-8-2010

Aardige mensen in dit kleine hotel aan de kust met prive strand. Kamers nauwelijks ingericht. 2 bedden, kast en een niet werkende tv. Airco werkte in 1 kamer goed in de andere niet. Douchekop in bad met een kapotte steun, zorgde voor een wel heel primitieve wasbeurt. Eten gaf keuze uit 2 gerechten per gang. Was lekker. Toen we 's nachts om half 2 van het vliegveld aankwamen stond er nog eten klaar, super.

Parkeren een klein drama.

Redeiljk

Monique
29-7-2010

Spartaans ingerichte kamers met keiharde bedden. Ontbijt stelt weinig voor. Wel goede ligging in Letojanni met voor de deur het strand met ligbedden.

heerlijk ontspannen, netjes en zeer gastvrij

Marco Deurloo
10-5-2010

je hoeft er niet om te vragen. Zeweten binnen de kortst mogelijke tijd wie je bent, waar je meestal zit, komen met een asbak of koffie aanlopen etc. Het ligtt vlak bij het strand, met een paar strandstoelen, en voor een paar tientjes houd je je kamer aan tot de avond. We waren er twee (losse) keren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albatros in Letojanni (bij Taormina), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.