Appartement

31 reviews over Appartement Poggio Pozzetti in het Nederlands

Top locatie !

Marcel,
2-8-2018

Sluit me aan bij vorige revieuws, prachtige accommodatie, hier kom je echt tot rust.

Lascari is rustig dorpje met goede pizzeria bij de kerk (echt aanrader) Cefalu is toeristische trekpleister in de buurt. Treinstation vlakbij en kaartjes voor Palermo zijn goedkoop. Ook de Etna en Taormina zijn zeker de moeite waard al liggen ze wel aan de andere kant vh eiland. (snel)wegen zijn niet al te best. weg naar Poggio Pozzetti is nog steeds slecht maar gaat beter naarmate je deze vaker gereden hebt.

enige minpuntje is dat er geen cappucino / koffie / bar aanwezig is

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

perfect

T.j.Tol,
19-11-2017

het oprijpad er naar toe vereist wel rijervaring maar dat is maar eenmalig daarna weet hoe het moet,naar horen zeggen wordt dat verbetert.

Alles was compleet en als er iets niet was dan werd het geregeld.

TOP plek.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldige huisjes met rust puur, gewoon heerlijk g

Mahony,
19-11-2017

staat van huisjes en inrichting, uitzicht, rustige ligging, zwembad, barbecue plek, wifi verbinding

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldige vakantie / agriturismo

dobermannvriend,
30-8-2017

Mooi aangelegde agriturismo, kleinschalig (9 apts), zwembad en zeer hulpvaardige conciërge (Giuseppe). De weg er naar toe is zeer slecht, maar de accommodatie en het eiland maken dat snel goed. Avondeten vooral niet gaan doen bij de agriturismo op de berg, maar vooral gaan eten in het dorp tegenover de kerk of aan het strand: vette aanrader. Reserveren is aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerrlijke vakantie

Fam. van der Voord,
5-7-2017

Prachtige bestemming boven op een heuvel met een super uitzicht. Dicht bij Cefalu, een super gezellig stadje met veel restaurantjes.

Na eerst wat gedoe met de huurauto, heeft de eigenaar dit super voor ons opgelost. Erg vriendelijk allemaal en Giuseppe, degene die alles onderhoud, regelt het allemaal prima, een grote kindervriend. Het is netjes en verzorgd en we hebben een heerlijke vakantie gehad.

De kinderen hebben het er nog steeds over. En het pad.. tja, het blijft natuurlijk italie, hoort er beetje bij. Wij hebben er niet zo veel last van gehad igg.

Kortom een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

In 1 woord geweldig

Diane Rega,
4-7-2017

Kan niet anders zeggen, het is echt een paradijs. De verzorging door Guiseppe, de accommodatie, het uitzicht.

Elke dag was wakker worden een extra cadeautje. En de weg ernaartoe? Gewoon rustig rijden dan is er echt niets aan de hand. Op Sicilië zijn deze wegen heel normaal als je de heuvels in gaat.

Gereisd met partner in april 2017

Een Paradijs!!

Fam de Sadeleer,
7-5-2017

We hebben een geweldige vakantie gehad met onze 2 jongens van 7 en 10 jaar! Een prachtige locatie met rondom een geweldig uitzicht!! De appartementen zijn sfeervol en schoon. Niet luxe maar al het nodige is aanwezig. Na een week werd er schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. We hadden geluk dat er in de meivakantie allemaal Nederlandse gezinnen waren met kinderen zodat de kinderen heel fijn samen hebben kunnen spelen.

De weg naar het complex toe is onverhard en een uitdaging maar wij vonden dit wel wat hebben.

Er is heel veel moois te zien in Sicilië. Alles is vrij ver rijden maar het is te doen om alle kanten op te gaan omdat het heel centraal ligt.

Wij zijn op de Etna geweest via de zuidkant (wel 2,5 uur rijden).

Aan de westkant zijn we naar het prachtige natuurreservaat Zingaro geweest. En ook naar Corleone zijn we geweest waar we een indrukwekkende rondleiding hebben gehad.

Een topvakantie op een prachtlocatie waar we zeker nog eens terug willen!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Alles is aanwezig in het appartement en zeer goed onderhouden. Zelfs badlakens voor het zwembad zijn aanwezig. Wifi bereik is zeer afhankelijk waar je zit. De grote hond Leo is een leuke goedsul en alleen maar uit op een aai over zijn bol. We hebben een heerlijke tijd gehad, zelfs als strandliefhebbers vaker bij het zwembad verbleven vanwege de heerlijk stilte met op de achtergrond de geluiden van de aanwezige diergaarde. Guiseppe de aardige klusjesman is altijd behulpzaam als er wat mocht zijn.

Enige minpunt is dus de toegangsweg. Onze dagindeling zodanig gepland dat we het pad maar een keer op een dag hoefde te rijden.

Een autorit door het achterland is prachtig! En ga met de trein naar Palermo, Lascari heeft een klein station waar je makkelijk je auto kwijt kunt en je bent binnen drie kwartier in de stad.

De beste supermarkt is naar ons inziens degene die op de route naar campofelice/palermo aan de recherkant van de weg ligt.

Gereisd met partner in september 2016

Mooi complex

Monique Lmrs
22-8-2016

Meeste punten zijn al genoemd. Er is nu ook een broodservice: Je bestelling doorgeven aan Giuseppe en elke ochtend lag ons brood klaar. Wel zelf beleg kopen. Ideaal. Het pad naar het complex toe is erg slecht. Het stond ons echt tegen. Wi-Fi is goed, vooral bij het zwembad. Bij onze kamer redelijk. Er is een mogelijkheid om handdoeken te wassen in de wasmachine. Je krijgt nl een handdoekpakket waar je een week mee moet doen. Verder een prachtig complex!

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig!

Louis Friederichs
4-9-2015

Prachtige oude hoeve met kamers en daarnaast een apart nieuw gebouw met kamers. Kleinschalig, erg vriendelijk personeel, heerlijk eten.

Het arrangement was logies en ontbijt maar het dineraanbod heeft ons doen besluiten ook elke avond aan te schuiven voor het geweldige diner!

Gereisd met partner in augustus 2015
Giovanna Bonomo, Proprietario, 15-10-2015

Dear Louis,

thank you for your review. I guess there is a misunderstanding: Poggio Pozzetti has not a restaurant or a service for breakfast.

You left two reviews. The review before this one is right: Giuseppe is our handyman.

I hope to see you a next time in Poggio Pozzetti.

Best regards

Giovanna Bonomo

Poggio Pozzetti's owner

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Poggio Pozzetti in Lascari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Poggio Pozzetti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.