Appartement Poggio Pozzetti

Tonen op kaart

36 reviews over Appartement Poggio Pozzetti

• 2019
    7Am Jose13-10-2019

Mooi, maar kijk uit voor de hond.

Het was een geweldige locatie, in mooie omgeving. Prachtig uitzicht en dito weer. Rustige locatie, weids uitzicht. Kijk uit voor de hond! Een grote Italiaanse berghond. Toen we de geitjes eten gingen geven, greep hij mijn man. Gevolg beet in zijn been aan het begin van onze vakantie. Kinderen geschrokken. Broek kapot. De organisatie heeft hier niks meegedaan. Ze hebben geen vergoeding gegeven en ons genegeerd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Ben17-06-2019

Een parel op Sicilie

Naar aanleiding van de vele positieve reviews gekozen voor een verblijf op Sicilie bij Poggio Pozzetti. En daar hebben we geen moment spijt van gehad. Op een prachtige locatie gelegen kleinschalig complex met een schitterend uitzicht over het Siciliaanse landschap. De appartementen waren compleet uitgevoerd, alles wat je nodig hebt is aanwezig. De ontvangst door Guiseppe en de vriendelijke hond Leonardo was zeer hartelijk, ook al spreekt hij geen woord Engels, de communicatie was met handen en voeten prima te doen. Veel kritische noten gelezen over de onverharde weg naar het complex. De eerste keer is het misschien even een uitdaging maar echt, het is prima te doen, zelfs met een kleine huurauto zoals wij bij ons hadden. Het mooie stadje Cefalu met vele restaurantjes ligt op 20 minuten rijafstand, een uitgebreide supermarkt is 10 minuutjes rijden. Al met al een supertijd gehad, we hopen er gauw eens terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Monique28-04-2019

De moeite waard.

Appartementen liggen op een mooie locatie. Weg ernaar toe is nog steeds onverhard, het is wel te doen als je maar rustig rijd. Gevaarlijk is het niet. Broodjes service aanwezig, lekker verse eitjes van de daar aanwezige kippen. Dag tevoren brood bestellen bij Guiseppe en dan ligt het de volgende ochtend klaar. Hele complex is netjes verzorgd, er is duidelijk aandacht aan besteed. Mooi (onverwarmd)zwembad met ligstoelen. Daar is Wifi beschikbaar. Als er dan een minpuntje genoemd moet worden; het tuinmeubilair zit niet makkelijk terwijl het terras mooi is aangelegd en uitnodigt om lekker buiten te gaan zitten. Accommodatie ligt wel een eindje van dorpjes/stadjes af. Je bent afhankelijk van een auto. Ten slotte; verkijk je niet op de afstanden op Sicilië.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Marcel02-08-2018

Top locatie !

Sluit me aan bij vorige revieuws, prachtige accommodatie, hier kom je echt tot rust. Lascari is rustig dorpje met goede pizzeria bij de kerk (echt aanrader) Cefalu is toeristische trekpleister in de buurt. Treinstation vlakbij en kaartjes voor Palermo zijn goedkoop. Ook de Etna en Taormina zijn zeker de moeite waard al liggen ze wel aan de andere kant vh eiland. (snel)wegen zijn niet al te best. weg naar Poggio Pozzetti is nog steeds slecht maar gaat beter naarmate je deze vaker gereden hebt. enige minpuntje is dat er geen cappucino / koffie / bar aanwezig is

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9T.j.Tol19-11-2017

perfect

het oprijpad er naar toe vereist wel rijervaring maar dat is maar eenmalig daarna weet hoe het moet,naar horen zeggen wordt dat verbetert. Alles was compleet en als er iets niet was dan werd het geregeld. TOP plek.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Mahony19-11-2017

Geweldige huisjes met rust puur, gewoon heerlijk g

staat van huisjes en inrichting, uitzicht, rustige ligging, zwembad, barbecue plek, wifi verbinding

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9dobermannvriend30-08-2017

Geweldige vakantie / agriturismo

Mooi aangelegde agriturismo, kleinschalig (9 apts), zwembad en zeer hulpvaardige conciërge (Giuseppe). De weg er naar toe is zeer slecht, maar de accommodatie en het eiland maken dat snel goed. Avondeten vooral niet gaan doen bij de agriturismo op de berg, maar vooral gaan eten in het dorp tegenover de kerk of aan het strand: vette aanrader. Reserveren is aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Fam. van der Voord05-07-2017

Heerrlijke vakantie

Prachtige bestemming boven op een heuvel met een super uitzicht. Dicht bij Cefalu, een super gezellig stadje met veel restaurantjes.

Na eerst wat gedoe met de huurauto, heeft de eigenaar dit super voor ons opgelost. Erg vriendelijk allemaal en Giuseppe, degene die alles onderhoud, regelt het allemaal prima, een grote kindervriend. Het is netjes en verzorgd en we hebben een heerlijke vakantie gehad.

De kinderen hebben het er nog steeds over. En het pad.. tja, het blijft natuurlijk italie, hoort er beetje bij. Wij hebben er niet zo veel last van gehad igg.

Kortom een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Diane Rega04-07-2017

In 1 woord geweldig

Kan niet anders zeggen, het is echt een paradijs. De verzorging door Guiseppe, de accommodatie, het uitzicht. Elke dag was wakker worden een extra cadeautje. En de weg ernaartoe? Gewoon rustig rijden dan is er echt niets aan de hand. Op Sicilië zijn deze wegen heel normaal als je de heuvels in gaat.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Fam de Sadeleer07-05-2017

Een Paradijs!!

We hebben een geweldige vakantie gehad met onze 2 jongens van 7 en 10 jaar! Een prachtige locatie met rondom een geweldig uitzicht!! De appartementen zijn sfeervol en schoon. Niet luxe maar al het nodige is aanwezig. Na een week werd er schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. We hadden geluk dat er in de meivakantie allemaal Nederlandse gezinnen waren met kinderen zodat de kinderen heel fijn samen hebben kunnen spelen. De weg naar het complex toe is onverhard en een uitdaging maar wij vonden dit wel wat hebben. Er is heel veel moois te zien in Sicilië. Alles is vrij ver rijden maar het is te doen om alle kanten op te gaan omdat het heel centraal ligt. Wij zijn op de Etna geweest via de zuidkant (wel 2,5 uur rijden). Aan de westkant zijn we naar het prachtige natuurreservaat Zingaro geweest. En ook naar Corleone zijn we geweest waar we een indrukwekkende rondleiding hebben gehad. Een topvakantie op een prachtlocatie waar we zeker nog eens terug willen!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

8 tips over Appartement Poggio Pozzetti

• Martin, 14-10-2013

De Etna is geweldig om te zien, wel dik 2 uur rijden (via de snelweg), verkijk je niet op de afstanden en reistijden, vertrek vroeg. Neem dikke kleding mee als je met de (dure) kabelbaan de vulkaan op wilt.

Verder is Enna de moeite waard, schitterend gelegen op een berg met uitzicht op andere dorpen in de omgeving, de Etna in de verte bij mooi weer en een aardig kasteel met uitkijktoren. Enna is een dik uur rijden van Lascari.

Buoncastello ligt op de weg naar Enna en is een leuk gezellig dorp.

• Marco Peeters, 28-11-2013

Cefalu is een erg leuke en bekende plaats in de buurt!

• A.Waardenburg, 01-07-2013

Let op, zelfs bij aankomst in de nacht, is het bord Poggio Pozzetti op een boomstam met meerdere aanwijzigingen, zeer goed aan gegeven, als je deze toch mist, ga je direct richting Lascari centrum, dus omdraaien.

2 vragen over Appartement Poggio Pozzetti

• wim, 09-01-2019

zwembadseizoen

Wij kijken er erg naar uit om eind april Sicilie te gaan verkennen en hebben geboekt bij poggio pozetti.., misschien dat er inmiddels iemand is die weet of het zwembad eind april is geopend en of het wordt verwarmd. Alvast bedankt voor de reactie, groet Wim

• Judith, 27-01-2017

Is het zwembad open vanaf midden april? En is het dan verwarmd?

Appartement Poggio Pozzetti info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)