Gasthof
Gasthof Terralcantara Il Poggio

We hebben een aantal aanbieders voor Terralcantara Il Poggio voor je op een rij gezet:

6 reviews over Gasthof Terralcantara Il Poggio in het Nederlands

Lekker!

Denise
14-7-2018

Mooie agriturismo midden in de natuur en dichtbij de Alcantara kloof (aanrader, ga rond een uur of 09u en vraag naar de trap). Kustplaatsen ongeveer een half uur rijden. Kleine supermarkt 10 min. Fijn zwembad en aan elke zijde van de agriturismo mooi uitzicht. Kamer erg schoon en wordt elke dag schoongemaakt. Voor de kamer een klein zitje. Airco doet het goed. Wel enkele gebreken zoals wifi die het niet deed, geen waterdruk in de douche (en 15 min wachten tot ie warm wordt:)) en een behoorlijk hard bed. Verder niet alles tot in de puntjes afgewerkt, maar ach! Keukentje met koelkast, vriezer, waterkoker, oven en gasstel wel erg fijn. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en spreken prima Engels. Ontbijt typisch italiaans met vers gebakken taarten en veel hartige producten, maar een croissantje en een broodje met chocopasta is er ook gewoon. Daarnaast zeer lekkere zelfgemaakte sappen en heerlijk vers fruit.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijk onderkomen in een mooie omgeving

ruud
19-7-2015

we hadden hier een L&O geboekt. We hadden een mooie ruime kamer met een grote badkamer. Was ook heel schoon. De inrichting was een beetje gedateerd.

Het ontbijt was matig. De ontbijtruimte was warm en de vleeswaren en drankjes stonden niet gekoeld. Broodjes waren niet vers (keihard en soms nog niet gaar van binnen). De koffie werd geserveerd in kopjes waar stukjes vanaf waren (zelfs aan de rand).

Na 17.00 uur was er niemand van het personeel meer aanwezig.

Naast het ontbijt was er niets te krijgen, zelfs geen drankje.

Het zwembad lag heel mooi, maar is niet groot.

Gereisd Met partner in juni 2015

heerlijke plek voor rustzoekers

beestenboel
12-9-2010

het kleinschalige 'complex' bevindt zich midden tussen de olijfbomen, heerlijk uitzicht, zwembad erbij, top. Werd goed schoongemaakt, ook groot pluspunt. Groot nadeel is dat het personeel geen woord Engels spreekt of begrijpt. Als je - zoals wij - geen Italiaans beheerst, is dat af en toe vrij lastig. Ook rijd je vanaf Il Poggio (dat een eindje van de weg afligt) gelijk een drukke weg op (zonder fiets of looppad). Je kunt er dus niet lopend op uit, tenzij je levensmoe bent ;-). Ontbijt eenzijdig en beperkte keuze. Het plekje vonden wij ideaal, overdag lekker genieten van de rust tussen de olijfbomen en s avonds slechts 10 minuten rijden naar het levendige Giardini-Naxos of Taormina.

Gereisd Met partner in september 2010

hotel in natuurgebied

irene
15-8-2009

Mooi gelegen, kleinschalig hotel met vriendelijk personeel. Klein zwembad met een mooi uitzicht en een fijn terras met ligstoelen en lounge-sets. Hotelkamer erg ruim ,schoon en gezellig ingericht. 1 Keer gegeten en dat viel tegen, maar er zijn heel veel goede restaurants in de omgeving ( wel met auto ).

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Redelijk

I
24-8-2008

Afgelegen accomodatie, zeer rustig en netjes. Bediening zeer aardig. Kamers ruim en netjes. Matrassen keihard, na 2 nachten behoorlijke rugpijn. Ontbijt was prima, als het brood vers was geweest en er wellicht een koeling voor bv het beleg was. Wel zo fris bij die temperatuur. Avondeten was prima te doen.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Heel rustig en mooi gelegen, romantische meubels, lekker

Martine, Isabelle en Agnes
21-11-2006

Heel rustig en mooi gelegen, romantische meubels, lekker eten, héééééééééééél vriendelijke bediening. Een absolute aanrader voor mensen die houden van rust en schoonheid. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Terralcantara Il Poggio in Granitti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Terralcantara Il Poggio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.