9,3

4 reviews over Hotel Tenuta Edone in het Nederlands

Gastvrij en mooi

Ralf
5-8-2017

Prachtige agricultura met zeer gastvrij personeel en eigenaar. Gelachen maar ook genoten van de kookkunsten van de kok. Het dessert is een absolute aanrader

Gereisd Met partner in juli 2017

Zeer leuk hotel

Barr
23-7-2017

Ligt in een zeer rustig afgelegen gebied Zeer verzorgt en proper hotel met vriendelijke eigenaars Enkel het onbijt is wat eenvoudig en eentonig maar is maar een klein detail Zeker een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2017

Beste Agriturismo ooit verbleven!

RIK MATHIEU
29-5-2016

Ligt in mooiste deel van Sicilie, valei tussen Etna vulkaan en Taormina en op 4 km van kloof van Alcantara. Anna en Enzo doen alles om uw verblijf zo perfect mogelijk te laten verlopen. Dikke pluim ook voor avond dinner : antipasti-pasta-hoofdgerecht voor 25€ en werkelijk supervers en elke dag wat anders..... Top locatie, go and see !

Gereisd Met partner in mei 2016

Heerlijke accomodatie

E frusch
11-7-2015

Superfijne vakantie gehad dankzij hartelijke mensen, super lekker eten en geweldige locatie.

Gereisd Met partner in juni 2015

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Tenuta Edone

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tenuta Edone in Granitti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tenuta Edone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.