Hotel Etna

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

14 reviews over Hotel Etna

• 10Mariët19-11-2010

Etna Hotel is FANTASTISCH!!!

De laatste week van oktober hebben wij in het Etna Hotel doorgebracht. Zeer vriendelijk personeel en geweldige service! Ze staan altijd voor je klaar! Vanwege late aankomst in hotel kregen we een soort van ontbijt geserveerd met crackers! Ook de Prosecco stond klaar. Geweldig mooie, 18e eeuwse omgebouwde wijnboerderij, SUPERhotelletje! Ca. 20 kamers dus kleinschalig. Vlak aan de grote straat, maar geen last van verkeerslawaai. Mooie kamer met uitzicht op de Etna (bij helder weer). Restaurant was helaas al gesloten dus we kregen in de omgeving wat aanbevolen. Niet op loopafstand, maar we hadden een auto, dus no prob. Hotel Etna is een prima uitvalsbasis voor excursies! Meest indrukwekkend vonden wij de Etna. Ook Taormina, Siracusa, Agricento (tempelvallei, wel 2,5 uur rijden), Cefalu (ook 2,5 uur rijden), Eilandjes Vulcano en Lipari (vanaf Milazzo) zijn leuk om te gaan bekijken. Je moet qua rijstijl wel een beetje lef hebben. Wij hebben een GEWELDIGE vakantie gehad en gaan zeker terug!

• 8Geelhoedt28-09-2009

zeer mooi hotelletje

zeer mooi , zoals je op foto's van diverse sites kan zien , maar bij de poort houdt dit direct op. Giarre is niets bijzonders , wat absoluut wel de moeite is is de Etna zelf.

Met jonge kinderen

• 10Baff18-09-2009

Een waar paradijsje!

Al een aantal maal op Sicilë geweest, maar dit hotel slaat tot nu toe alles. Een 18e eeuwse wijnboerderij, die prachtig in stijl is verbouwd tot hotel. Een oase van rust (in september). Waanzinnige tuin, super zwembad, uitstekend ontbijt en een heel erg goed restaurant. En niet te vergeten het servicegerichte personeel, van eigenaar tot schoonmaakster, altijd een lach en ze staan 24 uur tot je beschikking (écht). Zelden zoiets meegemaakt. Top! Enig minpunt is de ligging, maar daar kan het hotel niets aan doen. Je hébt namelijk een auto nodig, hoewel strand en stad prima te voet te bereiken zijn, maar dan loop je het risico aangereden te worden op de S114, die op zo'n 100 meter van het hotel af ligt. Geen voetpad langs de weg en de begroeiing aan weerszijden is dermate dat je sommige stukken midden op de weg loopt. Van het verkeerslawaai heb je trouwens absoluut geen last. Het hotel is prima geïsoleerd. Veel plezier.

• 8Marijntje24-02-2009

Genoten

Afgelopen zomer verbleven wij in Etna Hotel, de naam; niets minder waar! Je hebt er een bijzonder mooi uitzicht op deze geweldige vulkaan. Het hotel heeft veel stijl en karakter, de kamers zijn erg mooi en met veel stijl ingericht. Ze verschillen allen van grootte en inrichting, maar uiteindelijk maakt het helemaal niet uit...als je mooi weer hebt! Je bent toch alleen maar buiten. Achter bij het zwembad op de zitjes 's avonds voor je uit turen en gezellig kletsen met andere gasten. We hebben echt genoten.

0 tips over Hotel Etna

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Hiken
      • WintersportSkiën