Hotel Etna

Kleine hotelsWeer vandaag29°19°
Hotel Etna
8,1

10 reviews over Hotel Etna in het Nederlands

Mooi hotel ligging valt tegen

Lizzy
25-9-2017

Hotel is fijn. Kamer was wat klein. Maar bedden waren goed. Kamer werd iedere dag netjes gepoetst. Badkamer was ook in orde. Personeel sprak goed engels. Ontbijt was ok. Alleende ligging viel erg tegen. Giarre zelf is geen mooi dorpje. En je ligt echt aaneen drukke weg. Al merkte je daar niks van bij het hotel.

Heerlijke en movie en schitterende locatie.

Han
10-12-2016

Hele mooie en verzorgde kamers, zorgzaam en vriendelijk personeel. Als je aankomt rijden dan denk je als je voor de ingang van het hotel staat ,de omgeving had ik anders verwacht. Maar zodra je door de poort binnen gaat kom je in een andere wereld. Mooi aangelegde en verzorgde tuin met een mooi zwembad. En niet te vergeten uitzicht op de Etna.

Prima hotel

Martin en Gosia
20-9-2015

Het is een prachtig hotel ( voormalige wijnboerderij). We zaten op de begane grond naast de ontbijtruimte. Maar hebben buiten het ontbijt genoten. Het hotel is schoon, de kamer was ruim en goed verzorgd. Het personeel is vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Voor degene die van rust houden een ideaal hotel. Vanaf deze plaats kun je mooi uitstapjes maken naar Taormina, Siricusa, Messina en de Etna. Dineren kun je in het restaurant bij het hotel, maar het restaurant "E Nespuli, Via Giarre-Nunziata 53, Nunziata di Mascali is een betere optie. Dit ligt op ong. 1 km van het hotel en heeft heerlijk eten tegen een goede prijs. Het personeel zorgt dat je niets te kort komt. Dus een echte aanrader. Wij zijn heel tevreden over het verblijf in hotel Etna.

Gereisd Met partner in september 2015

Preisdaler

Goed hotel, maar schrokken van directe omgeving

Nel
9-7-2012

Sfeervol hotel, met een mooi zwembad. We hadden een ruime kamer, op de eerste verdieping (meer zijn er niet) met een bankje op het terras voor de kamer. Ontbijt was in een gewelfde ruimte, maar je kon ook buiten ontbijten. Wanneer je de poort van het complex uitgaat dan houdt alle sfeer op. Er is bijv. geen leuk haventje in de buurt waar je op een terrasje kunt zitten.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk voor een keer

fred_jehee
8-5-2011

De kamer was prima en werd goed schoongehouden. Het restaurant had 3 hoofdgerechten op de kaart staan, hiervan was er een keer 1 niet beschikbaar, dan blijft er weinig te kiezen over. Het is moeilijk een goed restaurant te vinden in Giarre, des te meer reden dan in het hotel een uitgebreide menukaart te hebben. Het personeel was zeer vriendelijk. Het hotel ligt aan een zeer drukke verkeersweg, als je de poort uitloopt, loop je het gevaar van de sokken te worden gereden door het zeer drukke verkeer. Van het verkeerslawaai hoor je overigens niets. Giarre zelf is een onaantrekkelijke plaats, achteraf gezien hadden wij liever ergens anders gelogeerd, maar daar kan het hotel niets aan doen.

Gereisd Met partner in april 2011

Leuk voor een keer

Fred & Adrie
8-5-2011

De kamer was prima en werd zeer goed schoongehouden. Het restaurant had 3 hoofdgerechten, waarvan op 1 avond er eentje niet verkrijgbaar was, dan blijft er niet veel te kiezen over. Het was moeilijk een goed restaurant te vinden in Giarre, dus reden te meer om in het hotel een uitgebreide menukaart te hebben. Het personeel is wel zeer vriendelijk. Bij het verlaten van de poort van het hotel sta je meteen op een keidrukke verkeersweg zonder stoep, zonder een auto begin je niets. Giarre is een onaantrekkelijke stad, dus achteraf gezien hadden we liever ergens anders gelogeerd, maar daar kan het hotel niets aan doen.

Gereisd Met partner in april 2011

Prachtig hotel, met mooie ligging voor uitstapjes.

ErikO
5-1-2011

Prachtig hotel (voorheen oude olijfolieboerderij) met geweldig uitzicht op de rokende Etna. Taormina ligt om de hoek, zo ook Catania/Siracusa en het binnenland voor diverse uitstapjes met de auto (standaard erbij via Elisa Was Here). Voor andere mooie stekjes en bezienswaardigheden is het wel even rijden. Voor kinderen is het niet geschikt omdat er niets extra's voor ze is, hoewel er wel weer stellen waren met babies.

Gereisd Met partner in september 2010

Etna Hotel is FANTASTISCH!!!

Mariët
19-11-2010

De laatste week van oktober hebben wij in het Etna Hotel doorgebracht. Zeer vriendelijk personeel en geweldige service! Ze staan altijd voor je klaar! Vanwege late aankomst in hotel kregen we een soort van ontbijt geserveerd met crackers! Ook de Prosecco stond klaar. Geweldig mooie, 18e eeuwse omgebouwde wijnboerderij, SUPERhotelletje! Ca. 20 kamers dus kleinschalig. Vlak aan de grote straat, maar geen last van verkeerslawaai. Mooie kamer met uitzicht op de Etna (bij helder weer). Restaurant was helaas al gesloten dus we kregen in de omgeving wat aanbevolen. Niet op loopafstand, maar we hadden een auto, dus no prob. Hotel Etna is een prima uitvalsbasis voor excursies! Meest indrukwekkend vonden wij de Etna. Ook Taormina, Siracusa, Agricento (tempelvallei, wel 2,5 uur rijden), Cefalu (ook 2,5 uur rijden), Eilandjes Vulcano en Lipari (vanaf Milazzo) zijn leuk om te gaan bekijken. Je moet qua rijstijl wel een beetje lef hebben. Wij hebben een GEWELDIGE vakantie gehad en gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in oktober 2010

Een waar paradijsje!

Baff
18-9-2009

Al een aantal maal op Sicilë geweest, maar dit hotel slaat tot nu toe alles. Een 18e eeuwse wijnboerderij, die prachtig in stijl is verbouwd tot hotel. Een oase van rust (in september). Waanzinnige tuin, super zwembad, uitstekend ontbijt en een heel erg goed restaurant. En niet te vergeten het servicegerichte personeel, van eigenaar tot schoonmaakster, altijd een lach en ze staan 24 uur tot je beschikking (écht). Zelden zoiets meegemaakt. Top! Enig minpunt is de ligging, maar daar kan het hotel niets aan doen. Je hébt namelijk een auto nodig, hoewel strand en stad prima te voet te bereiken zijn, maar dan loop je het risico aangereden te worden op de S114, die op zo'n 100 meter van het hotel af ligt. Geen voetpad langs de weg en de begroeiing aan weerszijden is dermate dat je sommige stukken midden op de weg loopt. Van het verkeerslawaai heb je trouwens absoluut geen last. Het hotel is prima geïsoleerd. Veel plezier.

Gereisd Met partner in september 2009

Genoten

Marijntje
24-2-2009

Afgelopen zomer verbleven wij in Etna Hotel, de naam; niets minder waar! Je hebt er een bijzonder mooi uitzicht op deze geweldige vulkaan. Het hotel heeft veel stijl en karakter, de kamers zijn erg mooi en met veel stijl ingericht. Ze verschillen allen van grootte en inrichting, maar uiteindelijk maakt het helemaal niet uit...als je mooi weer hebt! Je bent toch alleen maar buiten. Achter bij het zwembad op de zitjes 's avonds voor je uit turen en gezellig kletsen met andere gasten. We hebben echt genoten.

Gereisd Met partner in september 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Etna in Giarre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Etna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.