Hotel Villa Linda

5 reviews over Hotel Villa Linda in het Nederlands

geweldig

Hens,
9-7-2017

Mooi hotel, super service en mooie ligging vlakbij het strand en boulevard.

Gereisd met partner in juni 2017

Hotel Linda is ons prima bevallen. Parkeren is een probleem. Dit moet op een plaatselijke parkeerplaats en is niet direct voor de deur. De kamers zijn netjes en schoon en het uitzicht erg mooi. Ontbijt is niet bijzonder maar wel redelijk. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed engels. Busstation is dichtbij en vandaar kun je makkelijk naar Taormina.

Gereisd met partner in september 2011
2007

Hotel met 42 kamers en TWEE parkeerplaatsen!!

Kamers en sanitair niet schoon.

Receptioniste aanmelden voor cursus klantvriendelijkheid zou niet misstaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

2006

Het personeel is behulpzaam en spreekt redelijk engels. Het ontbijtbuffet en avondeten[excl.] is goed. Alleen jammer dat er geen nederlandse touroperator een complete vakantie aanbied. Er zijn weinig restaurants in de buurt een wat duurdere aanrader is Sea sound. Voor de prijs [45euro pp/pn, incl ontbijt] hoef je het niet te laten wetende dat Italie zeker niet de goedkoopste is voor de toerist.

Gereisd familie in april 2006
2005

Gezellig hotel, heerlijk eten, goede kwaliteit

L.R. Passaro
28-12-2005

Gezellig hotel, heerlijk eten, goede kwaliteit. De eigenaars zijn erg vriendelijk. Het leuke van dit hotel is dat je ook nog gebruik mag maken van het naast gelegen complex, daar is annimatie, sport en het zwembad. En natuurlijk het strand op loopafstand, ook de winkeltjes en restaurantjes maar ook de bus die frequent naar Naxos gaat.

Gereisd anders in december 2005

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Linda in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Linda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.