Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°19°
9,7

De service in Sant Alphio Garden Hotel & Spa is goed en de kamers zijn ruim. Het restaurant is van goede kwaliteit. Afkoeling vind je in het binnen- of buitenzwembad of bij het privéstrand. Het centrum van Giardini Naxos is sfeervol en ligt dichtbij Sant Alphio Garden Hotel & Spa. Breng beslist een bezoek aan de Etna en klim tot 2900 meter hoogte.

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Alphio Garden voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Sant Alphio Garden in het Nederlands

een keer is voldoen

els
30-6-2017

minder is dat er weinig sfeer is met name i lobby en om het hotel e kamers gedateerd mn badkamer. ligging is prima nabij strand en sfeervol centrum. baliemedewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. of 4 sterren is ????

Gereisd Met partner in juni 2017
Sant Alphio Garden, Online Reputation Manager, 4-7-2017

Dear Els,

Thank you very much for making Sant Alphio Garden the hotel of your choice and for sharing your experiences with other travellers.

We are pleased to see, that you appreciate especially the friendlyness of our reception and the location of our hotel. Thank you as well for your remark, which with pleasure we will follow up within the bounds of our facilities.

It was a big pleasure to welcome you and we hope to see you again soon!

proper, vriendelijk

j en j
23-6-2017

personeel is allemaal zeer goed bezig, vriendelijk en behulpzaam. proper hotel

Gereisd Met partner in juni 2017

Dear jjvjmaas,

Thank you very much for coming to Sant Alphio Garden and for your review!

We are delighted to see, how much you enjoyed your stay. Your kind words are a high motivation to continue giving just the best for our guests.

It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again soon!

Net schoon senioren hotel

Hans Stelten
23-6-2017

Hotel is goed gelegen. Dichtbij strand en in de buurt van restaurants. Ca. 20 minuten lopen naar de haven van Naxos. Het privestrand stelt niet veel voor. Tegen betaling bed en parasol te huren. Verderop wel prima strand Net hotel met vriendelijk personeel, goede schone kamers, prachtig uitzicht. Zwembad is mooi, met voldoende bedden. Geen gezeur met het "handdoekje leggen". Dit is niet toegestaan. Restaurant is netjes, ontbijt nogal eenzijdig, een spiegelei kan alleen tegen betaling. Diner is keuze uit dagelijks wisselende voor -en hoofdgerechten. Is redelijk, niet hoogstaand. Prettige bediening. Jammer dat er na het diner geen gelegenheid geboden wordt om buiten op een gezellig terras te genieten van de avond. Het lijkt alsof het "rusthuis" dicht moet. Dit terwijl er naast het zwembad een prima terras +bar aanwezig is. Nu kun je binnen in een ongezellige ambiance op een oncomfortabel stoeltje gaan zitten. Ik heb het aangegeven, maar hier werd geen gehoor aan gegeven. Ook is de prijs van een drankje aan de hoge kant. Dit maakte dat wij iedere avond na het diner het hotel verlieten. Er wordt aangegeven dat er een fitnessruimte is. Ja die is er, maar alleen tegen betaling betaling van 8 euro per keer te gebruiken.... Jammer. Er waren wel heel veel bejaarden in het hotel, vandaar mijn titel Seniorenhotel. Voor jongeren of gezinnetjes met jonge kinderen is het niet de juiste bestemming, of je moet van rust houden. Voor kinderen is er niets.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Dear Mr. Stelten,

Thank you very much for coming to Sant Alphio Garden and for your feedback.

We are happy to see, that you liked our hotel. Thank you also for your suggestion, with pleasure we will check if we can open our poolbar in the evenings as well. Until now, most guests preferred to use our lobby bar, maybe because we have aircondition there.

It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again soon!

Neckermann

geweldig warm en gezellig hotel

mvr C van der Stelt
20-6-2017

service staat hoog in vaandel eten met zorg bereid heerlijk,verder alles prima geen klachten ,mooi en net hotel rustig,personeel een goed team .stellen alles in het werk om je het in alle opzichten je een goed verblijf te geven

Gereisd Alleenreizend in juni 2017

Dear mvr C van der Stelt,

Thank you so much for coming to Sant Alphio Garden and for taking the time to share your experiences with other travellers.

We are amazed to see, how much you enjoyed your stay and with pleasure we will share your Feedback with our Team as an additional Motivation.

It was a big pleasure to be your host and we hope to see you again, whenever you return to Giardini Naxos!

Prachtig hotel!!

Nicole
26-8-2016

Sant Alphio Garden is een goed onderhouden hotel iets buiten Giardini Naxos. Je kunt te voet (wel een stukje lopen) of per bus naar het centrum. Voor 3 euro kun je heen en terug naar Taormina; zeer de moeite waard! Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. De eigenaar zorgde ervoor dat ik me de eerste avond meteen op mijn gemak voelde. De kamer werd goed schoongemaakt en was prima ingedeeld. Er zijn geen echte 1-persoonskamers in het hotel. Alle kamers zijn voorzien van een 2-persoonsbed. WiFi is gratis, maar helaas erg traag. Het zwembad is prachtig en omringd door een mooie tuin. Het strand is op loopafstand en je kunt er bedjes van het hotel huren. Enige nadeel vond ik dat de bar bij het zwembad 's avonds dicht was, maar blijkbaar werd daar te weinig gebruik van gemaakt. Een tophotel op een prachtige locatie! Zeer de moeite waard.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

Prima hotel

Inez
10-8-2016

Kamer: Ruime kamers voorzien van flat screen tv. Bedden lagen prima. Er is elke dag schoonmaak + wisseling van de handdoeken. De douche cabine is klein, niet geschikt voor lange en/of stevige mensen. De kamers zijn wel erg gehorig vanaf 8 uur, wij konden ons buren, schoonmakers en bovenburen letterlijk horen praten. Op dag van vertrek kamer langer huren kost tot 15 uur 70 euro en nog langer vol tarief van rond de 140 euro.

Wifi: Wifi is wel gratis maar je moet er specifiek bij de receptie om vragen. Per kamer krijg je 1 code. Er kan dus maar 1 persoon tegelijk op.

Eten: Het ontbijt is prima! Veel keuze en verse producten. Ontbijt is tot 10 uur. Vanaf 12 tot 14 uur kun je nabij het zwembad enkele snacks bestellen.

Zwembad/strand: Het zwembad heeft genoeg ligbedjes. Het water is op zijn ondiepst 1.20 m dus niet echt geschikt voor kinderen. Handdoeken verkrijgbaar voor 1 euro per handdoek. Strand is op 1 a 2 min lopen. Ligbedjes kosten 5 euro pp per dag. Kiezelstrand.

Overig: Er is geen animatie in hotel. Er is wel een klein kapelletje waar men kan bidden. Personeel is gematigd vriendelijk. Geen aanrader voor minder valide mensen.

Fantastisch hotel met vriendelijk personeel

Sanne
1-8-2016

Super vakantie achter de rug. De locatie is perfect! Dichtbij de Etna en Toarmina. Vervoer met openbaar vervoer is goed te doen en niet duur. Hotel was perfect en vriendelijk personeel. Elke avond heb je de mogelijkheid om uit verschillende gerechten te kiezen, ook het eten was perfect! Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2016

Nooit meer, personeel is niet vriendelijk, bah....

Henk H
2-7-2016

Men is alleen uit op geld, er staat weinig tegenover, slecht goedkoop ontbijt, geen gratis WIFI in 2016!!!?. Zelfs voor het uitprinten van een boarding-pass durven ze geld te vragen. Hoezo privestrand?, zelfs daar wordt er wederom gevraagd om te betalen voor een ligbedje. Bij het uitchecken werd zelfs niet gevraagd of alles naar wens was geweest.

Zeer aangenaam verblijf met top service

Wilfried
8-2-2016

Ik verbleef zakelijk heel vaak in de grote luxe hotels. Dit hotel is dan ook een verademing. Kleinschalig maar nog de echte zin voor service. De hoteleigenaar Sebastiano Puglia doet ondanks zijn mooie leeftijd alles om er voor te zorgen dat je je thuisvoelt in zijn hotel. Deze persoonlijke aanpak alleen geeft iets extra. Kamers zijn zeker ok, eten zeer lekker en voor het diner gevarieerd genoeg behalve waarschijnlijk voor diegenen die van de all-in buffetten houden maar hier is er wel kwaliteit en service. Enig minpuntje is dat je niet buiten kan eten.

Zwembad is mooi gelegen in een prachtige tuin, de zwemmersbar biedt dezelfde goede service als de rest van het hotel. Voor het strand kan je best strandschoentjes aanschaffen gezien de keitjes. Het mooie Taormine is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Heen en terug is 3€ pp en duurt een 20-tal minuutjes.

Kortom een aanrader, wij boekten alvast opnieuw voor deze zomer.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Sfeerloos hotel

Natasja
19-10-2015

Helaas geen hoogvlieger dit ondanks eerdere beoordelingen. Kamer was op zich prima (wat klein maar we hadden een voordeelkamer). Eten vond ik erg tegenvallen. Ontbijt was echt elke dag hetzelfde en vrij beperkt. Werd ook vaak de avond ervoor al klaargezet.. Bij het diner heb je keuze uit 4 voor en hoofdgerechten en 3 toetjes. Op zich voldoende keus dus maar het eten was niet speciaal. Drankjes in de bar erg prijzig en alleen binnen.zitten Verder was het met name het gebrek aan service en gezelligheid wat tegenviel. Buitenbar en restaurant niet open waardoor je niet lekker buiten kon zitten. Op balkon geen lamp dus erg ongezellig in de avond. Geen muziek of entertainment. Voor kinderen niets te doen.Zwembad erg koud! Wellness was ok maar daaar betaal je dan ook wel voor. Wifi erg duur (25 euro per week voor 1 device)Personeel was vriendelijk maar weinig uitstraling. Voor ons nooit meer dit hotel. Gelukkig was er in de buurt wel gezelligheid te vinden.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand250 m, 4 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sant Alphio Garden in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sant Alphio Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.