Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
9,7

De service in Sant Alphio Garden Hotel & Spa is goed en de kamers zijn ruim. Het restaurant is van goede kwaliteit. Afkoeling vind je in het binnen- of buitenzwembad of bij het privéstrand. Het centrum van Giardini Naxos is sfeervol en ligt dichtbij Sant Alphio Garden Hotel & Spa. Breng beslist een bezoek aan de Etna en klim tot 2900 meter hoogte.

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Alphio Garden voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Sant Alphio Garden in het Nederlands

in een woord GEWELDIG

mvr C.A van der Stelt
13-6-2019

Een schitterend hotel ,fantastische keuken ,een goed team ,die er alles voor doen om je een heerlijke vakantie te bezorgen.En dat in een lokatie met schitterende uitzichten op oa de vulkaan de Etna of wel het schitterende plaatsje Taormina en Giardini Naxos met zijn leuke boulevard en haven .vanuit deze haven heb je weer een mooi uitzicht over zee naar het vasteland van Italie ,ook een droom bestemming. En vergeet vooral de exclusive excursie niet naar de keuken van Limina hoog in de bergen waar jezelf meewerkt aan een fantastische en unieke en authentieke Sicieliaanse gerechten. Ik ga zeker nog voor een derde keer naar dit geweldige eiland

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

top!

D. de koning
3-7-2017

vriendelijk personeel, alles zag er verzorgd uit

Gereisd Alleenreizend in juli 2017
Sant Alphio Garden, Online Reputation Manager, 4-7-2017

Dear D. de koning,

Thank you very much for coming to Sant Alphio Garden and for your feedback.

We are very pleased to see, how much you enjoyed your stay and hope to welcome you again, whenever you return to Giardini Naxos!

With sunny regards, Yours sincerely Sant Alphio Garden Hotel & Spa Management

geweldig warm en gezellig hotel

mvr C van der Stelt
20-6-2017

service staat hoog in vaandel eten met zorg bereid heerlijk,verder alles prima geen klachten ,mooi en net hotel rustig,personeel een goed team .stellen alles in het werk om je het in alle opzichten je een goed verblijf te geven

Gereisd Alleenreizend in juni 2017
Sant Alphio Garden, Online Reputation Manager, 26-6-2017

Dear mvr C van der Stelt,

Thank you so much for coming to Sant Alphio Garden and for taking the time to share your experiences with other travellers.

We are amazed to see, how much you enjoyed your stay and with pleasure we will share your Feedback with our Team as an additional Motivation.

It was a big pleasure to be your host and we hope to see you again, whenever you return to Giardini Naxos!

With sunny regards, Yours sincerely Sant Alphio Garden Hotel & Spa Management

Prachtig hotel!!

Nicole
26-8-2016

Sant Alphio Garden is een goed onderhouden hotel iets buiten Giardini Naxos. Je kunt te voet (wel een stukje lopen) of per bus naar het centrum. Voor 3 euro kun je heen en terug naar Taormina; zeer de moeite waard! Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. De eigenaar zorgde ervoor dat ik me de eerste avond meteen op mijn gemak voelde. De kamer werd goed schoongemaakt en was prima ingedeeld. Er zijn geen echte 1-persoonskamers in het hotel. Alle kamers zijn voorzien van een 2-persoonsbed. WiFi is gratis, maar helaas erg traag. Het zwembad is prachtig en omringd door een mooie tuin. Het strand is op loopafstand en je kunt er bedjes van het hotel huren. Enige nadeel vond ik dat de bar bij het zwembad 's avonds dicht was, maar blijkbaar werd daar te weinig gebruik van gemaakt. Een tophotel op een prachtige locatie! Zeer de moeite waard.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

• Afstand tot strand250 m, 4 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sant Alphio Garden in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sant Alphio Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.