Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°18°
9,7

De service in Sant Alphio Garden Hotel & Spa is goed en de kamers zijn ruim. Het restaurant is van goede kwaliteit. Afkoeling vind je in het binnen- of buitenzwembad of bij het privéstrand. Het centrum van Giardini Naxos is sfeervol en ligt dichtbij Sant Alphio Garden Hotel & Spa. Breng beslist een bezoek aan de Etna en klim tot 2900 meter hoogte.

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Alphio Garden voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
BeachCheck
BeachCheck
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel Sant Alphio Garden in het Nederlands

2005

ik was drie jaar geleden anderhalve week in Sant-Alphio en

Alain Faes
2-4-2005

ik was drie jaar geleden anderhalve week in Sant-Alphio (juli) en was er heel tevreden op één detail na: er worden in het hotel bijna elke avond trouwfeesten georganiseerd voor begoede Italianen van het vasteland. Een mooi schouwspel, maar die fuivende mensen durven wel eens wat nachtlawaai op de parking en in de - overigens heel mooie - tuin van het hotel veroorzaken.Ondanks dit feit zou ik nog wel terugwillen voor het mooie uitzicht van de kamers (Etna!!), het lekkere eten en de nabijheid van een bushalte met verbindingen naar Taormina en Syracusa.

Gereisd Anders in april 2005

Net hotel met heerlijk zwembad en beautycentrum

Esther
12-1-2005

Net hotel met heerlijk zwembad en beautycentrum. Strand op loopafstand. Niet zo heel veel keus aan restaurantjes en bars in de buurt, maar wel voldoende (Sea Sound is een aanrader, dineren aan zee!) Bushalte voor bussen naar Taormina binnen loopafstand.

Gereisd Anders in Wed Jan 12 2005 14:47:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand250 m, 4 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sant Alphio Garden in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sant Alphio Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.