Hotel Sant Alphio Garden

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

De service in Sant Alphio Garden Hotel & Spa is goed en de kamers zijn ruim. Het restaurant is van goede kwaliteit. Afkoeling vind je in het binnen- of buitenzwembad of bij het privéstrand. Het centrum van Giardini Naxos is sfeervol en ligt dichtbij Sant Alphio Garden Hotel & Spa. Breng beslist een bezoek aan de Etna en klim tot 2900 meter hoogte.

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Alphio Garden voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel Sant Alphio Garden

• 2018
    10ivan27-09-2018

super

zssr schoon en verzorgd elk detail

Sant Alphio Garden, Online Reputation Manager, 05-10-2018

Dear Ivan,

Thank you for coming to Sant Alphio Garden and for your feedback. We are happy to see, how much you enjoyed your well deserved holidays and hope to see you again soon!

With sunny regards, Yours sincerely Sant Alphio Garden Hotel Management

• 10Esmee13-08-2018

Prachtig hotel met goeie service.

het hotel is mooi ingericht met goeie bedden, een goed ontbijt en het heeft een prachtige locatir aan het strand.

Sant Alphio Garden, Online Reputation Manager, 16-08-2018

Dear Esmee,

Thank you very much for coming to Sant Alphio Garden and for your feedback.

It is very nice to see, how much you enjoyed your well deserved holidays and that you liked our beds, the breakfast and the beach.

It was a big pleasure to welcome you and we hope to see you again, whenever you return to Sicily!

• 10Michel30-07-2018

leuk hotel. afstand tot gardini

personeel en service erg goed. geen slechte ervaring

Sant Alphio Garden, Online Reputation Manager, 03-08-2018

Dear Michel,

Thank you very much for choosing Sant Alphio Garden and for your comment. It is very nice to see, that you liked our hotel. Whenever you return to Sicily it will be our pleasure to welcome you again!

• 10Relana23-07-2018

super mooi hotel ,super

alles was super goed geregeld verder geen opmerkingen!

Sant Alphio Garden, Online Reputation Manager, 24-07-2018

Dear Relana,

Thanks a lot for your visit and for your review.

It's very nice to see, that you enjoyed your well deserved holidays so much and with pleasure we will share your kind words with our entire team.

• 2017
    8Hans Stelten23-06-2017

Net schoon senioren hotel

Hotel is goed gelegen. Dichtbij strand en in de buurt van restaurants. Ca. 20 minuten lopen naar de haven van Naxos. Het privestrand stelt niet veel voor. Tegen betaling bed en parasol te huren. Verderop wel prima strand Net hotel met vriendelijk personeel, goede schone kamers, prachtig uitzicht. Zwembad is mooi, met voldoende bedden. Geen gezeur met het "handdoekje leggen". Dit is niet toegestaan. Restaurant is netjes, ontbijt nogal eenzijdig, een spiegelei kan alleen tegen betaling. Diner is keuze uit dagelijks wisselende voor -en hoofdgerechten. Is redelijk, niet hoogstaand. Prettige bediening. Jammer dat er na het diner geen gelegenheid geboden wordt om buiten op een gezellig terras te genieten van de avond. Het lijkt alsof het "rusthuis" dicht moet. Dit terwijl er naast het zwembad een prima terras +bar aanwezig is. Nu kun je binnen in een ongezellige ambiance op een oncomfortabel stoeltje gaan zitten. Ik heb het aangegeven, maar hier werd geen gehoor aan gegeven. Ook is de prijs van een drankje aan de hoge kant. Dit maakte dat wij iedere avond na het diner het hotel verlieten. Er wordt aangegeven dat er een fitnessruimte is. Ja die is er, maar alleen tegen betaling betaling van 8 euro per keer te gebruiken.... Jammer. Er waren wel heel veel bejaarden in het hotel, vandaar mijn titel Seniorenhotel. Voor jongeren of gezinnetjes met jonge kinderen is het niet de juiste bestemming, of je moet van rust houden. Voor kinderen is er niets.

Sant Alphio Garden, Online Reputation Manager, 26-06-2017

Dear Mr. Stelten,

Thank you very much for coming to Sant Alphio Garden and for your feedback.

We are happy to see, that you liked our hotel. Thank you also for your suggestion, with pleasure we will check if we can open our poolbar in the evenings as well. Until now, most guests preferred to use our lobby bar, maybe because we have aircondition there.

It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again soon!

3 tips over Hotel Sant Alphio Garden

• gpa.Snoek, 20-08-2013

Kleine maar fraaie wellness-faciliteit voorhanden (SPA)

• Roy, 31-07-2014

Er is genoeg te doen in de buurt, Etna, Taormina etc.. restaurant tip: Cafe oniel

• Jan en Angeline, 21-08-2014

In de omgeving gezellige restaurantjes op loopafstand, o.a. bij Rest. Skielia en niet duur. Bij de boulevard ook diverse leuke tentjes. In het weekend is de boulevard, auto-vrij, veel sicilianen komen om te flaneren en te eten. Een mooie excursie is Etna Sunset, je gaat savonds de Etna op met terreinwagens, je moet dan wel het geluk hebben dat de Etna actief is, je ziet dan een schitterend schouwspel van de neerdalende lava, op 3000 meter hoogte (nog maar 7 graden, dus warme kleding aan.!).

2 vragen over Hotel Sant Alphio Garden

• Sgj B, 03-01-2019

Bedden

Zijn er topmatrasjes te krijgen bij de receptie? Ik heb dit hotel geboekt en lees nu bij de reviews veel klachten over de harde matrassen. Ik wervelproblemen en een hard matras kan mijn hele vakantie ruïneren.

• Merian, 10-08-2017

Koelkast

Zit er ook een diepvriesvakje in het koelkastje

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand250 m, 4 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages