Hotel Nefele Villa

ItaliëSiciliëGiardini Naxos

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Nefele Villa voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 2 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Nefele Villa

• 9w10-08-2011

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!!

Super vriendelijk personeel, je kon ze alles op ieder moment vragen ze hielpen je overal bij. Kamers goed schoon en elke dag schone spullen. Balkonnetje met zitstoelen aanwezig waarbij je van opzij uitkeek over de zee. Prima bedden en geen overlast van buiten of andere kamers. Ontbijt was prima, zeker voor italiaanse begrippen genoeg keus en lekkere verse koffie! 1 minuut lopen van het enige fijne zandstrand van Giardini Naxos en de vele eettentjes. Kies een restaurantje direct aan de zee heerlijk eten, fris windje en geen last van de voorbij rijdende auto;s en autogassen direct langs de weg. Hotel is 5 minuten lopen van het busstation naar Taormina waar je voor € 2,80 een retourtje koopt. Ga zeker ook nog een stukje hoger op de rots naar het dorpje castelmola veel mooier uitzicht en rustiger dan taormina. Ga dan ook naar pizzaria Chinchino prachtig uitzicht, lekkere pizza en de eigenaar speelt live italiaanse gitaarmuziek! Wij hebben er een top vakantie gehad!

• 8Bert Hindriks06-08-2008

goede prijs kwaliteit verhouding

Simpel hotel, maar wel met schone en goed uitgeruste kamers en direct in het centrum en op 100 meter van het strand. Aleen ontbijt, dat voor Italiaanse begrippen goed en redelijk uitgebreid is. Prima eten vlak om de hoek bij Da Pippo; het hotel verkoopt ook nog eens kortingskaarten voor dit restaurant (familie?). Wij zouden er zo weer heen gaan en dat is een goed teken! Geen lift dus ongeschikt voor rolstoelgangers.

Hotel Nefele Villa info

Facilities