Hotel Nefele Villa

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag32°23°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Nefele Villa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Nefele Villa in het Nederlands

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!!

w
10-8-2011

Super vriendelijk personeel, je kon ze alles op ieder moment vragen ze hielpen je overal bij. Kamers goed schoon en elke dag schone spullen. Balkonnetje met zitstoelen aanwezig waarbij je van opzij uitkeek over de zee. Prima bedden en geen overlast van buiten of andere kamers. Ontbijt was prima, zeker voor italiaanse begrippen genoeg keus en lekkere verse koffie! 1 minuut lopen van het enige fijne zandstrand van Giardini Naxos en de vele eettentjes. Kies een restaurantje direct aan de zee heerlijk eten, fris windje en geen last van de voorbij rijdende auto;s en autogassen direct langs de weg. Hotel is 5 minuten lopen van het busstation naar Taormina waar je voor € 2,80 een retourtje koopt. Ga zeker ook nog een stukje hoger op de rots naar het dorpje castelmola veel mooier uitzicht en rustiger dan taormina. Ga dan ook naar pizzaria Chinchino prachtig uitzicht, lekkere pizza en de eigenaar speelt live italiaanse gitaarmuziek! Wij hebben er een top vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juli 2011
2008

goede prijs kwaliteit verhouding

Bert Hindriks
6-8-2008

Simpel hotel, maar wel met schone en goed uitgeruste kamers en direct in het centrum en op 100 meter van het strand. Aleen ontbijt, dat voor Italiaanse begrippen goed en redelijk uitgebreid is. Prima eten vlak om de hoek bij Da Pippo; het hotel verkoopt ook nog eens kortingskaarten voor dit restaurant (familie?). Wij zouden er zo weer heen gaan en dat is een goed teken! Geen lift dus ongeschikt voor rolstoelgangers.

Gereisd Met vrienden in juni 2008

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nefele Villa in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nefele Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.