Bed and Breakfast Miramare

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag32°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Miramare voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Miramare in het Nederlands

Prima B&B aan zee, helaas aan druk weggetje

Sandra
11-6-2010

Wij hadden een ruime, erg schone kamer met balkon dat uitkeek op zee. Helaas geen zitje op het terras, want het uitzicht is geweldig. 's Ochtends was het (eenvoudige) ontbijt op een terras met prachtig zeezicht. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. De B&B heeft 1 eigen parkeerplekje voor de deur aan de boulevard, die je (als je op tijd bent) gratis kunt reserveren. Anders is parkeren voor de deur niet mogelijk. Tussen de B&B en de zee loopt een eenrichtingsverkeer-straatje, waar helaas al het verkeer dat het dorp verlaat passeert: daardoor heb je met de deur open op de kamer last van lawaai en uitlaatgassen. Dat was een minpunt. Vlakbij liggen restaurantjes en een supermarktje. Voor de deur alleen een kiezelstrandje. Het mooie, gezellige zandstrand (en ook de meeste winkeltjes, strandtenten en restaurants) liggen 2 km verderop in de baai, net te ver om met je strandspullen te lopen. In het voorseizoen kon je echter voor 1 euro per uur goed parkeren daar.

Gereisd Met partner in mei 2010

Bed and Breakfast info

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Miramare in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Miramare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.