Hotel Kalos

38 reviews over Hotel Kalos in het Nederlands

Oud en niet sfeervol

Jadi
29-9-2017

Het ontbijt elke morgen was prima, genoeg keuze en alle tijd om te eten.

Hotel Kalos is samengevoegd met hotel Nike, iets wat nergens wordt vermeld. Je checkt ook in bij hotel Nike, de receptie en ingang van hotel Kalos zijn ook dicht. Dit vonden wij bijzonder aangezien je toch bij hotel Kalos boekt. Hotel Kalos vonden wij oud en slecht onderhouden. De schoonmaak was wel goed, wat is fijner dan elke dag schone handdoeken :) Het personeel is aardig, maar ze hebben wel de stugheid van de Sicilianen.

De ligging van het hotel was prima. Gelukkig niet het (te) drukke gedeelte van Naxos. Heerlijk ontspannen, rustig en voldoende bedjes en parasols. Wat tegenviel was dat er op de site stond dat je gebruik mocht maken van het zwembad van het ernaast gelegen hotel. Houdt er rekening mee dat dit letterlijk zo is. Je mocht zwemmen maar geen gebruik maken van de bedjes rond het zwembad. De airco kon je niet zelf regelen maar je moest aan de receptie vragen of ze deze warmer of kouder konden zetten. Het ontbijt was ok maar iedere dag wel hetzelfde evenals de muziek, die overigens door de obers keer op keer harder werd gezet wat behoorlijk irritant werd op een gegeven moment. Regelmatig werd hier iets van gezegd maar er werd niet echt gehoor aan gegeven. Avondeten ronduit beroerd (beiden ook ziek ervan geweest). Beter logies/ontbijt nemen en s'avonds uit eten gaan (meer dan voldoende gezellige restaurantjes en voor weinig. Verder niet echt mooie winkels voor de dames (kleding, schoenen, tassen, etc. Gelukkig hadden wij een auto tot onze beschikking waardoor we erop uit konden trekken om de dag en het uiteindelijk allemaal wel mee viel. Zo hebben we o.a. de Etna, Vallei van de Tempels, Turkse trappen, Kloof Alcantara, Taormina, Castamole, Isola Bella en de binnenlanden bezocht, die allen zeer de moeite waard waren.

Leuke vakantie!

Rowan
6-7-2017

Hotel Kalos viel voor ons een beetje tegen. Het lag wel lekker aan zee, heerlijk rustig en het personeel super vriendelijk. Ontbijt niet veel keuze, maar was prima! Het zwembad is gevuld met zeewater, dus erg zout en niet echt lekker om onder water te zwemmen. Wij hadden een kamer waar de airco niet werkte en kregen na een aantal nachtjes een andere kamer, waar uiteindelijk ook de airco niet werkte. Personeel gaf ons een flesje wijn om het goed te maken, hartstikke leuk maar hadden liever een werkende airco want het was echt warm op de kamer. Veel achterstallig onderhoud zoals scheuren in de muren, loshangende douchestang, kapotte verlichting e.d. Schoonmaak was wel goed!

Leuke uitstapjes gedaan naar Stromboli/Panarea, hop-on hop-off bus en boottochtje en een excursie naar de Etna. Met de bus ben je met een retourkaartje 3 euro kwijt naar Taormina, als je een enkeltje koopt €1,90. Super leuke vakantie gehad samen maar dit hotel is voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Oude reviews (archief)

Heel tof en rustig

Maes Mieke
1-5-2016

Kleinschalig,zeer rustig gelegen,kamers zijn wel gehorig hangt van het publiek a,Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel

Martine Van Autenboer
11-9-2015

Wij verbleven in het hotel van 22 augustus t.e.m. 5 september en hebben het enorm naar onze zin gehad. Het is een eerder kleinschalig hotel, (rustig) gelegen in een doodlopend straatje van de promenade van Giardini Naxos.

De eerste busstop en restaurants vind je al na slechts 5 minuten wandelen.

De inrichting is eerder eenvoudig maar de kamers zijn zeer proper en het sanitair is voldoende onderhouden.

Je kiest Kalos vooral om zijn supersympathieke uitbater, Guiseppe. Hij zorgt 's ochtends voor een lekker ontbijt : niet super uitgebreid, maar alles was wel heel lekker en VERS (vb. verse eitjes, vers gebakken pannenkoeken,...)

Indien gewenst kan je 's middags genieten van een vers bereide pasta, Italiaanse specialiteit,... dit aan zeer lage prijzen (5 euro voor een pasta) en uiteraard met veel liefde 'à la minute' bereid door Guiseppe.

Hotel Kalos is geen zes sterren hotel maar een echte aanrader voor wie op zoek is naar een rustig, puur, Italiaans hotelletje met charme.

Genieten in een klein paradijsje

minke
28-8-2015

We hadden een hotelkamer met een heel schattig balkonnetje en prachtig uitzicht op de zee (hier hadden we niet om gevraagd of voor betaald). Het ontbijt is er heerlijk met gebakken eitjes, pannenkoeken, croissantjes etc. Het personeel is heel erg vriendelijk en helpt overal mee. Het ligt aan de boulevard van Giardini Naxos en op 2min lopen afstand is er een bus die je voor 1.50 euro pp naar Taormina brengt (circa 15 min rijden) wat ook een heel leuk stadje is. Er zijn lekkere ligbedjes en ze zijn nooit bezet. Het ligt direct aan de zee en je kan zwemmen in het zwembad of chillen in de jacuzzi in het hotel direct er naast. (10 seconde lopen) Als je er een keer wilt lunchen dan maakt hij er vriendenprijsjes van en het is heel lekker. Kortom heerlijke vakantie gehad hier!

Peperkamp
26-8-2015

Afgelopen augustus heb ik samen met mijn vriendin één week mogen verblijven bij Hotel Kalos.

Naast de goede ligging, mooie kamers (die iedere dag werden schoongemaakt) bood het hotel ook geweldige service.

Giuseppe bood hulp en tips bij het maken van excursies en bood de mogelijkheid kennis te maken met de Italiaanse keuken.

Iedere dag maakte hij namelijk een typisch Italiaans recept klaar.

Daarnaast verzorgden hij iedere morgen een uitgebreid ontbijt en stond hij 's middags klaar voor een zeer uitgebreide (en goedkope!) lunch.

De persoonlijke service in combinatie met de geweldige hotelkamer, met uitzicht op zee én de Etna, maakte deze vakantie onvergetelijk.

Het hotel is zeker een aanrader voor degene die goede service verlangen en daarnaast iets moois van Sicilië willen zien.

Heerlijke rustige plek om te genieten van de zon.

Willem van der Tempel
15-7-2014

We zijn van 30 juni tot 7 juli te gast geweest. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden een groot balkon (kamer 302) met zeezicht en het geluk om op de laatste nacht nog een kleine uitbarsting van de etna te zien. Een excursie naar de etna is een absolute aanrader. We hebben heerlijk gegeten bij Athena Rocks, waar het diner wordt geserveerd als je halfpension boekt. Je kunt daar ook gebruik maken van het zwembad als je de zee nog te koud vind. Dagelijks schone handdoeken. Het hotel ligt rustig vlakbij de baai van giardini naxos waar het 's-avonds gezellig en levendig is.

Super, heerlijk rustig paradijsje aan lavastrand.

jacquelinevdorp
2-7-2014

Klein hotel rustig gelegen niet ver van de restaurantjes en winkeltjes en het zandstrand van Giairdini Naxos. De kamers aan de zeekant vanaf de 1e verdieping hebben uitzicht op de Etna.(kans om een vulkaanuitbarsting te zien vanaf je balkon) Hier wordt je 's morgens wakker door de vogeltjes en het ruissen van de zee. Het personeel legt je in de watten en je voelt je hier al snel thuis. Ze helpen je ook met vragen over uitstapjes ed. Zeer proper hotel. Je mag gebruiken maken van het zwembad van de buren hotel Arethena Rocks (zelfde organisatie).Hier heb je ook het diner bij boekingen op basis van Halfpension. 4 gangen keuze menu waarvan de 2 middelste gerechten een dag van te voren moet worden gekozen. Dit is voor het bedrag wat je er voor betaald zeker aan te raden. Wij vonden het eten heerlijk. Fantastisch plek en gaan zeker nog een keer die kant op om nog meer van de omgeving te ontdekken en te genieten van de rust. Ciao

Geweldig

Wilma
11-7-2012

Wij hebben 2 weken in dit hotel verbleven.

Men is daar bijzonder vriendelijk en ze doen alles om hun gasten het naar de zin te maken.

De kamer was erg schoon, er werdt ook elke dag schoongemaakt.

Het ontbijtbuffet was erg goed, er was vanalles en als iets op was, werdt het weer aangevuld.

Vanuit de tuin van het hotel kan je zo in de zee gaan zwemmen.

Er zijn ligstoelen en parasols aanwezig.

Wat ons betreft een prima hotel waar niets op aan te merken is.

Wij komen zeker nog wel eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Kalos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalos in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kalos scoort een 8.01 uit 10 op basis van 42 reviews.