Appartement

9 reviews over Appartement Il Cantone del Faro in het Nederlands

Goed apartement, goede service

Wilma
14-7-2013

De appartementen zijn ruim, netjes en heel schoon. De balkons aan de achterkant zijn klein en hebben geen zitje, na daar over te hebben geklaagd werd er verteld dat de stoelen van binnen gewoon op het balkon gebruikt mochten worden net als een klein kastje dat dan als tafeltje ging dienen, geen probleem dus. De trein die daar langs kwam op wel heel korte afstand viel wel mee, in de nacht reed hij niet en het waren twee treinen in 3 kwartier. De airco van de buren op ons balkon was erger, die dreunde in de nacht zo dat wij er niet van konden slapen, resultaat was dat wij een ander appartement kregen op de bovenste verdieping met uitzicht op zee met een groter balkon, vanuit ons appartement liep je ook zo het enorme algemene zonneterras op, met bedjes, en daar zat bijna nooit iemand. 1 keer in de week kreeg je per persoon een stapel schone handdoeken. Alles bij elkaar was het een fijne vakantie met prima service en aardig en behulpzaam personeel. Wat ons betreft een echte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jun 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement met potentie

stephanie
3-7-2013

Het appartement was erg ruim en modern. Helaas geen stoelen en tafel op het balkon en je mag de meubels van binnen ook niet naar buiten zetten. Balkon heb je dus in feite niks aan en als je daar wat over zegt dan wordt er gezegd dat je maar op het strand of in het restaurant moet gaan zitten. Zeer gehorig! Appartement ligt aan de achterkant zowat op het spoor waar ongeveer 4 treinen per uur langs komen denderen. Balkons aan achterkant zijn veel te klein en hebben een verschrikkelijk uitzicht. Bij de voordeur van het appartement kan je in principe erg leuk zitten,maar dan beginnen de Italianen die in het appartement wonen te klagen. Dus geen optie. Schoonmaak en handdoekwissel maar 1 keer per week dat is toch echt te weinig. Beheerder is erg vriendelijk en helpt ook graag. Praat alleen erg slecht engels. Met kinderen absoluut geen aanrader! Keukengerei erg summier.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Niet doen buiten het seizoen!

Ingrid Martens
7-5-2013

Het strand was nog niet open, evenals het restaurant. Ik voel me hierdoor wel misleid. Giardini Naxos is een ramp. Superdruk, idioot verkeer met uitlaatgassen. Het apt. is goed. wel wat gehorig en heeft een deprimerend balkon aan de achterzijde maar ik reis ook niet naar Sicilie, om in het apt. te verblijven. Huur vooral een (kleine) auto. Het verkeer is een ramp! De beheerder (Maurizio) had zeker geen tijd voor ons. van dienstverlening nog nooit gehoord. Geen bloemetjes op tafel of andere gezelligheid. Nee, de website is absoluut misleidend!!!! Wij hebben bijna onze terugvlucht gemist, omdat de uitgaande boot ieder 1,5 uur vaart ipv toegezegde (website) 20 min. Plan de terugreis ruim, mits je vliegt op Lamezia en dan met de boot en gehuurde auto verder rijdt.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Bijzondere locatie

Rijanne & Robert
16-11-2009

Centraal t.o.v. strand (kiezel). Taormina op loopafstand, wel een beste wandeling. De moeite waard. Geen receptie bij hotel, beetje achteraf gelegen. Vrijwel geen personeel/beheerder gezien. Om de hoek een goede bakkerij! Dat is wel een aanrader voor de dagelijkse broodjes!!

Gereisd Met partner in januari 2007

Een echte aanrader, vooral voor jonge stelletjes

Jermine Laurijssen
15-7-2009

Il Cantone Del Faro in Giardini Naxos is een echte aanrader wanneer je naar Sicilië op vakantie gaat. De inrichting is modern, het pand zelf is wel wat gehorig. Zo zul je vaak je buren met stoelen horen schuiven. Het appartenmenten complex ziet er netjes, modern en verzorgt uit. In het complex wonen ook enkele echte Italianen wat je het gevoel geeft dat je echt tussen de mensen leeft.

De service is erg goed en de eigenaren zijn vriendelijk. Echter spreken ze niet allemaal engels wat communiceren soms lastig maakt. De ligging is werkelijk geweldig, wanneer je het complex uitloopt zit je al bijna direct aan het strand. Je hoeft alleen maar een weggetje over te steken en je bent op het strand. Je kunt er wanneer je gast bent ook voor kiezen om gratis gebruik te maken van de ligbedden. Ook op het dakteras zijn enkele ligbedden aanwezig.

Winkels zijn allen op loop afstand evenals de restaurants. De eigenaren hebben zelf ook een restaurant liggend aan het strand.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Top, veel beter dan verwacht!

Leonie Vernooij
15-7-2008

'Il cantone del faro' is afgelopen Maart overgenomen. De nieuwe eigenaar is druk bezig alles te vernieuwen. Het begint er allemaal steeds mooier uit te zien. De service was super, en het eten in het restaurant was het allerbeste! We hebben nergens zo ontzettend lekker gegeten in zo'n mooie ambiance aan het strand. Wat betreft de ligging: Aan het strand met bushalte en treinstation om de hoek. Verder kon je ook te voet prima op veel plekken komen. Wanneer je in de rest van Giardini-Naxos steeds aan die grote weg zit, kom je hier in een oase van rust!

Dit is zeker een aanrader, en sla het restaurant niet over!!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

2007

Prima lokatie, dicht bij strand en boulevard met terrasjes

Jepewe
17-9-2007

Prima lokatie, dicht bij strand en boulevard met terrasjes. Wel erg gehorig, zowel van de buren (atrium aan de achterzijde met inpandige balkons) als van het restaurant aan de overzijde (op ca 4 meter van ons balkon. De muziek gaat om 10.00 uur aan, op 10). Appartement: netjes, eenvoudig. Service: geen. Beheerder/ster is vriendelijk, maar spreekt alleen italiaans en een beetje frans, op laatste dag geen gelegenheid om koffers te stallen, keukengerei bestaat zo te zien uit afdankertjes van de beheerder.. Nogal wat kleine mankementjes aan het appartement..

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

We waren hier 2 weken in oktober

Jitze
1-11-2005

We waren hier 2 weken in oktober. Het appartement is mooi en mooi gelegen aan zee. Helaas werd er in deze 2 weken geeneen keer schoongemaakt (behalve door onszelf). En tijdens en pittige regenbui lekte het in alle kamers... Verder hebben we ons prima vermaakt!

Gereisd Anders in november 2005

Periode half tot eind sept 2005

Dirk en Esther
3-10-2005

Periode half tot eind sept 2005. We kregen het apartement t.o. het restaurant. De beheerder is gastvrij, was in onze periode niet vaak aanwezig. De hoge apartementen hebben uitzicht op zee. Apt. aan de achterkant liggen langs het spoor. De lage apt. liggen aan rustige doodlopende weg. Op het complex is een zonneterras.Het apt. is compleet met een goede keuken,stevig bed,TV, bank,tafel en 4 stoelen.Douche is klein.Je kan last hebben van je boven buren.Het schuiven van de metalen stoelen maakt lawaai.Je hebt een balkon en een zonnescherm.Bakker en winkel om de hoek.Restaurants op 200 meter.Het stenenstrand is op 20 meter en het zandstrand op 1 km.Bushalte naar Giardini en Taormina op 100 meter.Het treinstation op 400 meter. OV is goed en niet duur.Voor mensen die buiten de drukte willen zitten is dit een prima apt. Wij hebben er een erg leuke vakantie gehad.

Gereisd Anders in Mon Oct 03 2005 10:14:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Il Cantone del Faro in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Il Cantone del Faro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.