Appartement Holiday Club Naxos

Appartement
Appartement Holiday Club Naxos

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Club Naxos voor je op een rij gezet:

85 reviews over Appartement Holiday Club Naxos in het Nederlands

Dat was weer ouderwets lachen bij binnenkomst:, scheve jaren zeventig keuken, twee pitten, elektriciteitsdraden uit stopcontact, piepende rotte deuren en afbladderende verf. Waarom ze nooit eens iets opknappen: een raadsel. Wel mooie ligging met uizciht op lava spuitende Etna, aardig personeel, leuk zwembad en winkeltje. Opmerkelijk: er waren 300 huisjes maar slechts 50 bezoekers. Lage bezettingsgraad, dus rustig. Maar waarom zoveel betalen??

IN 1 woord VERSCHRIKKELIJK

anoniem, 24-7-2011

Slechte voorziening, app helemaal verrot, onfris, niet schoon, armoedtroef echt waar en daar werk je een heel jaar voor, schandalig.. NOOIT MEER, wij hebben dr geen goed woord voor over bah en je kunt beter toch voor het mooie spanje turkije of mallorca gaan

ligging goed,inrichting dramatisch

behr, 2-10-2010

keukeninrichting vrijwel nihil. Waterkoken moest in een pan. Na koken gauw de hoofdkraan van het gas dichtzetten anders stonk het naar gas.

Ondanks herhaarde beloften werden handdoeken en beddegoed niet gewisseld.

Schoonmaken werd al helemaal niet gedaan.

Niemand sprak enigszins engels dus werd ook niets begrepen en men was bij de balie absoluut niet geinteresseerd.

Primitief

Veenstra, 25-9-2010

Onze vakantie in Giardini Naxos was met recht een fijne vakantie. Ondanks het appartement hebben wij ons goed vermaakt. Het eiland maakt veel goed!!

Het appartement is zeer primitief en je moet er weinig van verwachten. Het is erg verouderd en er wordt niet schoongemaakt. Wij zijn er acht dagen geweest en wij hebben 1x schone handdoeken gekregen. Deze hebben wij niet gebruikt aangezien ons werd aangeraden deze zelf mee te nemen. Het schoonmaakpersoneel was wel aanwezig op het park en wanneer je lekker bij je appartement zat werd er luidruchtig gepraat door het personeel, ook liepen ze zo langs zonder ook maar te denken aan de privacy van de toerist. Het personeel in de supermarkt en bij de receptie waren wel erg vriendelijk. Daarnaast werd er druk gebouwd naast ons appartement, dus hadden we veel last van geluidsoverlast. Overall, wij gaan nooit meer naar dit complex.

Het eiland is prachtig, het dorpje Giardini Naxos is rustig maar er zijn voldoende terrassen en eetgelegenheden.

Sober en matige service

Elmer Timmer, 27-8-2010

Was een ruim appartement met een lange zeer smalle badkamer. De handdoeken werden slecht 2x per week verwisseld en waren meer lakens als handdoeken.

Het eten in het was niet slecht maar daar was ook alles mee gezegd.

Ze hebben wel een mooie tuin, maar wij gaan hier nooit meer heen.

Wij verbleven 8 dagen in deze club. Het is een park opzich. Alles mooi met groen (fruitboompjes/olijvenbomen/bloemen) onderhouden.

De schoonmaak was niet geweldig. Vloer van de badkamer was vies.

1 x schone handdoeken (leken meer op theedoekstof) gekregen.

giardini naxos is een rustige plaats, maar wel voldoende eettentjes met terras. De bustransfer is nog geen 200m lopen, kun je heel makkelijk naar taormina of andere plaatsjes. Je loopt er zo naar het strand, al is het strand niet heel mooi, grove kiezels dus erg heet (je moet wel surfschoentjes aan).

Voor je appartement staat een tuintafel met je stoelen (1-kamer app.). Je kunt hier overigens niet vrij zitten, want je hebt gewoon gras voor met boompjes en je kijkt dan op de andere appartementen.

Er is een ruim zwembad aanwezig, maar wel met veel animatie eromheen en harde muziek (ik was de muziek op het laatst een beetje zat). Gelukkig zaten we een stukje van het zwembad af, anders had je tot 23:00 wel last van.

Dit NOOIT meer!!

Nathalie, 13-9-2009

Wij zijn 12 dagen naar dit appartement geweest.. Toen we binnenkwamen zagen we al dat dit een lange vakantie ging worden! Dit plaatsje is erg rustig gelegen(valt dus nix te beleven).. Het appartement is sterk aan vernieuwing toe, en de service is waardeloos! Wij pakken altijd een appartement, maar wat we hier zijn tegengekomen heb ik nog nooit meegemaakt! Tijdens ons verblijf werd er niet schoongemaakt, we hebben 1x schoon dekbed ontvangen en we moesten zelf ons bed opmaken.. WC papier moesten we zelf kopen en er zijn alleen zit stoeltjes bij het zwembad. De handdoeken zijn zeer slecht, was blij dat we deze zelf mee hadden genomen.. Ik zal nooit iemand aanraden hierheen te komen!

Mooi, verouderd complex gelegen in mooie tuin.

Saskia, 26-6-2009

De accomodatie is wel wat verouderd, maar niet smerig of hinderlijk. Wel minder vonden wij de animatie/muziek bij zwembad. Deze was vrij luid en duurde bijna de hele dag op de siesta na. In eerste instantie app. tegenover zwembad, maar in verband met luide muziek verzocht om ander app. Dit meteen gekregen. Service en personeel zeer vriendelijk en goed.

Interieur van app. zou gemoderniseerd moeten worden, keuken was zeer verouderd en lichtelijk krakkemikkig.

Zeker aan te raden en misschien gaan we nog wel eens terug.

Prima plek voor je vakantie!

Inge, 3-6-2009

Prima appartementencomplex; rustig en toch midden in het centrum.

Het is een groot, mooi aangelegd en groen park (in mei in ieder geval) met veel huisjes en aardig wat privacy. Het zwembad is groot met 'poolbar'. Restaurant was (nog?) niet geopend.

Enige nadeel zijn de extra kosten als je op de dag van vertrek langer in het appartement wilt blijven: € 50,- voor een paar uurtjes extra.

De inrichting en het sanitair zijn inderdaad wat verouderd, maar voor ons niet storend.

Het plaatsje Giardini Naxos is minder gezellig dat het naastgelegen Taormina en is behoorlijk rustig. Veel bars/restaurants waren niet open, volgens de eigenaren door de recessie, jammer!

Met de bus kan je gemakkelijk naar de Etna, Taormina of andere plaatsen. Ook kan je een auto huren (daar heb je vaak wel een credit card voor nodig!)

Supertijd gehad!

Corinne Kleter, 3-5-2009

Inderdaad van binnen wat verouderd (ook geen koffiezetapparaat), maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het uitzicht op de (gloeiende) Etna en de ruimte in en om de huisjes met prachtige plantengroei. Binnen was alles fris 'gewit', buiten bladderde de verf.. (belangrijk??) Aardig personeel, lekker zwembad. Heerlijk tijd gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Holiday Club Naxos in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Holiday Club Naxos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Holiday Club Naxos scoort een 7 uit 10 op basis van 87 reviews.