Hotel Caesar Palace

31 reviews over Hotel Caesar Palace in het Nederlands

Plussen en minnen

Verwegistan
26-10-2017

Positief: mooi park, schoonmaak, ruime parkeergelegenheid, goede bedden, prima douche, ruim balkon, prijs/kwaliteit in laagseizoen, champagne en vers fruit bij aankomst.

Negatief: afstandelijk personeel bij de receptie, ligging ten opzichte van het strand (circa 2 kilometer), ijskoud water in het zwembad, matige kindvriendelijkheid (vervallen kinderzwembad, geen kinderstoelen in het restaurant, geen simpele patatjes bij het buffet), pislucht in de gedateerde badkamer, buffet van wisselende kwaliteit.

Caesar Palace is een prima uitvalsbasis voor leuke uitstapjes in de omgeving en Giardini-Naxos heeft een mooi strand.

een oase ...

NiMa
10-10-2017

positief : rust die het hotel aanbiedt - mooie tuin met zwembad - buffetten - all inclusive - parking - altijd warm water in douche - locatie lunchbuffet - shuttle service richting strand

negatief : ligging (iets te afgelegen) - (bad)kamers verouderd - vrij trage bediening aan de bar - avondanimatie (live muziek stelde echt niks voor)

Betsy
24-6-2017

Mooie accommodatie : ruime kamer: goed ontbijt: schoon: mooie parkeergarage;

Oude reviews (archief)

prima hotel

H.Bultink
28-6-2015

klantvriendelijk en goede service

fijn hotel gast vrij

gfbos
12-5-2015

fijn hotel met een gast vrij onthaal in een mooie bloemen tuin .we werden alleen verrast dat er nog toeriste belasting moesten betalen 1 week 28 euro we hadden geboekt bij touroperator all inclusief .ze bieden rondreizen aan ,we hebben er een gedaan ,zelf entre betalen ,let op dat komt er nog boven op ,en eten ook .was het niet waard .taormina was de moeite waard met stadsbus 6 euro retour . kaartjes bij de bali van het kluis huren kost niks sleutel kost borg 50 euro wat je weer terug krijgt in de kluis kan alleen papieren en passen is erg weinig ruimte in

Zeer goed !!!

didierverstraete
10-9-2013

Voor de tweede maal in dit hotel gelogeerd. Alles was perfect, lekker eten, prachtig zwembad en vriendelijk en beleefd personeel. Ook blijf je hier gespaard van vervelende en ongemanierde Oostblok toeristen. Gelukkig hebben ze deze plek nog niet ontdekt :-)

Prima hotel

Elly Westerduyn
24-6-2013

Na een rondreis hadden wij nog een week voor dit hotel gekozen, het is ons prima bevallen. Ruime en schone kamers met mooi uitzicht op het zwembad, lekker gegeten er was genoeg keuze. Iedere avond ook nog heerlijk ijs toe. Op 5 minuten loopafstand een zeer grote super markt waar wij (half pension) onze drankjes etc. haalden.

Het hotel ligt aan een drukke weg, hier heb je echter geen last van omdat het zo een groot complex is. Aan deze weg ligt een bushalte richting Taormina. Wil je naar het strand dan kun je gebruik maken van de gratis shuttlebus van het hotel.

Wij vonden het personeel zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteitverhouding klopt. Het viel ons op dat wij de enige Nederlanders waren, het was een zeer internationaal gezelschap, wij vonden dat erg leuk.

Er is helaas geen stukje zwembad voor kleine kinderen bij, het animatieteam stelt niets voor.

Een prima hotel om te verblijven!!!

We zijn hier nu voor de 2e keer geweest en het is een schitterend hotel, zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten, groot zwembad. Nog een pluspunt is de ondergrondse parking waar je je huurauto kan parkeren.

Het busje naar het strand is heel makkelijk en rijdt vaak genoeg. Voor naar Taormina is er een bushalte vlakbij het hotel.

We komen zeker en vast terug naar dit hotel!

Zeer goed !!!

didierverstraete
30-7-2011

Dit hotel is enorm meegevallen. Lekker eten, goede bediening, 's avonds laat toegekomen en er was nog voldoende eten te verkrijgen.

Mooi zwembad, vriendelijke mensen. Bushalte aan hotel om 's avonds naar het mooie Taormina te gaan. ( slechts 15 min )

Nooit meer

De Moor
5-9-2010

Hotel is enkel een drie-sterren waard ipv een vier. Alles in plastic bekers. rode wijn (uit koelcel) en uit mini glazen (8 cm hoog). Eten afschuwelijk (altijd hetzelfde, smaakloos) Vlokken puree... Grill restaurant bestaat gewoon niet. Resto-personeel doet niets voor zijn gasten. geen avond animatie (gewoon een getokkel door één persoon op een orgel). All-in klanten moeten betalen voor stukje pizza (+ 4 euro). Harde muziek aan het groot zwembad en afgelegen onbewaakt kinderzwembad (enkel 3 camera's aanwezig). Laatste dag vlieg je om 10.00u uit de kamer (bagage in onbewaakte ruimte) en stinkende douche te gebruiken van het zwembad. Strand (niets te beleven-met moeite 1 deftige winkel of resto) veel te ver en straat van het hotel is een bouwwerf. Enkel excursies van Neckerman zijn de moeite waard (prof nederl gidsen).

We hebben een aantal aanbieders voor Caesar Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caesar Palace in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caesar Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caesar Palace scoort een 7.58 uit 10 op basis van 35 reviews.