Appartement Baia di Naxos

Tonen op kaart

7 reviews over Appartement Baia di Naxos

• 3M. Nieuwenhuis18-11-2012

Slecht, en geen zandstrand

Juli 2012 hier geweest. 3x van kamer verwisseld. Heeeel klein. Wij waren er met 2 kinderen. Kinderen hebben op de grond geslapen, zeer slechte bedden. Airco werkte niet . Keukentje (kast) stonk vreselijk. Buitenzitten was mogelijk maar geen privacy. In de reisgids van de touroperator staat zandstrand, dat is er niet. Elke dag ligbedden huren voor 20 euro. Wel hele leuke restaurantjes en barretjes in de omgeving! Ik raad dit niemand aan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 1Monique Nieuwenhuis05-08-2012

Niks zoals beloofd

Vannacht terug gekomen. Niets zoals in de gids omschreven. 3 x van kamer moeten verwisselen. Kamers amper daglicht en geen zandstrand op 150mtr, alleen kiezel/stenenstrand. Dus verplicht ligbedden te huren a 20 euro per dag. Airco is niet gratis. Wij waren met z''n 4 tjes. Zitje voor van nog geen 2 vierkante meter en kijkt tegen een hoge blinde muur aan. Keuken is niet ingericht voor meer dan 2 personen qua servies. Bedden heel beroerd, bij ons heeft zelfs 1 kind op de grond moeten slapen.Geen hostess van touroperator op het eiland aanwezig. Wel leuke restaurants en barretjes in de buurt, dus misschien kun je je zonder kinderen hier best vermaken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Claudia28-01-2011

Zeker een aanrader!

Baia di Naxos ligt een stukje lopen van de boulevard van Giardini-Naxos, maar biedt meer dan genoeg in de directe omgeving. Bushalte schuin tegenover appartementen waarvandaan de meeste plaatsen aan de oostkust te bereiken zijn, strand op 5 min. lopen (niet het allermooiste strand maar goed genoeg), supermarkt 5-10 min, boulevard kwartiertje, wel zeker de moeite waard want is er erg gezellig 's avonds, leuke sfeer en veel restaurantjes. Appartementen zijn prima, erg schoon en goed uitgerust, waar wij zaten goed voor 2 personen, 3 zou wat krap kunnen worden maar denk wel dat wij toevallig het kleinste appartement hadden (op de hoek). Eigenaar is zeer vriendelijk, alhoewel niet altijd aanwezig. Kregen een groter appartement aangeboden toen het vrijkwam maar hebben we geen gebruik van gemaakt, wij zaten prima in de kleinere. Een paar leuke cafeetjes vlakbij, hoef je niet altijd voor naar de boulevard. Uitstekende uitvalsbasis voor de prijs, voor wie niet teveel luxe verwacht.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Ingrid13-06-2010

Niet direct een aanrader

Ideaal uitgangspunt om de omgeving te verkennen. De appartementen bieden echter geen privacy en vertonen mankementen. De koelkast lekte, er stond water in de badkamer na het douchen tgv een constructiefout, verder was de douchekop stuk.Geen goede koffie-, en theefaciliteiten.Verder hebben alle appartementen te weinig daglicht. In het hoogseizoen bestaat er een absoluut parkeerprobleem. Voor low budget is het appartement uitstekend, voor diegene die iets meer eisen geen aanrader.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Vakantieganger02-10-2008

Wat een gastheer!

Wij zijn midden in de nacht aangekomen en werden keurig opgehaald door de eigenaar. Hij had zelfs al 2 flessen water koud staan omdat de winkels al gesloten waren. App zag er keurig uit, erg netjes, werd regelmatig schoongemaakt. Keukentje is prima te gebruiken. Binnen 2 minuten lig je heerlijk op het strand, boulevard is iets verder weg, maar tis wel een gezellig stukje waar je langsloopt. Verder tien dagen auto gehuurd, rijgedrag van Italianen viel erg mee, alleen oppassen voor de scootertjes die in elk gat duiken. Wij vertrokken om 8 uur s avonds, en mochten die hele laatste dag nog in het app blijven, zonder extra kosten. Kortom app is zeker een aanrader en een betere gastheer hadden wij ons niet kunnen wensen!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8M en A03-08-2008

Een aanrader!

Het is een kleinschalig app. complex. Erg gezellig opgezet. De kamers zijn netjes en voorzien van een keukentje waar je zeker een maaltijd klaar kunt maken. De manager (Cesare) is echt een topper staat altijd voor je klaar. De ligging is goed maar voor de boulevard moet je toch een eindje lopen. 's Avonds is dit juist gezellig. De stranden aan de boulevard vonden wij iets leuker. Dit ivm het uitzicht op Taormina. Vlak bij het complex 200m is ook een strand waar wij ook vaak heen gingen afwisseling is juist leuk. Voor de rest ligt het complex heel gunstig voor de bus en supermarkt. Sicilie is een erg mooi eiland, echt genoten van het lekkere eten en de wijn! Auto huren hebben wij niet gedaan. Het verkeer is een chaos. Normaal gesproken doen wij dit altijd maar aangezien 1 op de drie auto's schade had leek het ons geen goed idee. Alles is met de bus ook goed te doen.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Debby23-07-2008

Knus appartement voor een leuke prijs

Het zijn kleine appartementen maar wel netjes en schoon.je hebt alleen geen privacy als je op het terrasje voor je appartement zit. Van de ene kant is het wel gezellig dat je sneller contact hebt met de buren.In de buurt zijn ook restaurantjes en je zit vlakbij de bushalte om naar Taormina te gaan. Dit is ongeveer 25 minuten. Dus als je niet veel wilt uitgeven is dit een zeer goede keuze!

Gereisd met partner in juli 2008

0 tips over Appartement Baia di Naxos

0 vragen over Appartement Baia di Naxos

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
      • BuitensportenFietsen, Hiken

• AdresViale Jannuzzo 27 98035(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website