Appartement Artemide

Laatste review

een heerlijk rustig verblijf

A.Kleywegt,
3-10-2018

een leuk kleinschalig complex met 8 gebouwtjes waarin verschillende appartementen in zijn ondergebracht. De tuin is prachtig onderhouden en het zwembad is schoon. Het appartement is redelijk schoon en werd 1 keer in de week schoongemaakt met schoon beddengoed en handdoeken. Het was wel vreemd dat wij bij het uitchecken 20 euro extra schoonmaakkosten moesten betalen, buiten de toeristenbelasting. In de maand dat wij er waren eind september, begin oktober waren er heel muskieten, dus neem een grote bus DEET mee. Verder een prima verblijf en erg rustig. Naar het strand met een LIDO is het ongeveer 15 minuten lopen. Er zijn niet zoveel restaurantjes in de buurt, hier moet je voor naar Gardini Naxos centrum, lopen zeker 30 minuten. Het is dus handig een auto te huren. Dit kan ook vanuit de receptie geregeld worden.

Kenmerken

3-10-2018

Nooit meer!

Christiaan,
24-9-2018

Thuis komen in een schoon en fris huis was wel een verhelderend moment waarop je realiseerde dat de accomodatie echt heel vies was. Op de eerste dag oog in oog met een gigantische kakkerlak. Mieren die rondliepen over de vloer. Vlekken op de muren van dood geslagen insecten. Hygiëne die dus alles behalve schoon te noemen was. Melden bij receptie haalde niets uit. Comfort was nauwelijks sprake van. Koken op 1 pit omdat de pannen niet op 2 tegelijk bruikbaar waren. Douche die kokend heet was of opeens ijskoud. Een bijzondere krampeerervaring zonder dat wij voor een camping hadden gekozen.

Heerlijk kleinschalig!!

Annemie,
2-9-2018

Heerlijk kleinschalig! Goede service en prachtig zwembad. De zee is 5 minuten rijden en heeft een heel breed strand. De kitchenette is wat klein, maar ach, er zijn veel restaurants op 5 minuten rijden. De supermarkt is vlakbij. Het appartement is schoon en elke drie dagen worden de handdoeken en linnengoed verwisseld. De inrichting is basic. Nadat onze airco niet goed bleek te werken, kregen we een ander appartement. Echt genoten van de rust!! Veel uitstapjes gemaakt o.a. naar Taormina en de Etna.

D-reizen

Zeer relaxed Kleinschalig en uiterst vriendelijk

Fam meiland,
30-8-2017

Hele vriendelijke mensen en een ontspannen sfeer. Klein park 10 huisjes met een klein bijbehorend zwembad met barretje. Mensen werken er hard om het netjes te houden. En de cappuccino van Bruno is uitstekend ;-) zeker een auto nodig in dit gebied om zo naar strand te gaan en naar de naast gelegen dorpjes. Prachtig om te ontdekken. Leuke restaurants op 10 min met auto. Maar met bus ook te doen er is een busstop dichtbij .

Eenvoudig maar toch geweldig

Norma,
19-7-2017

Het park heeft een mooi aangelegde tuin, welke goed onderhouden wordt. Het is er netjes en schoon. De ligging is ietwat afgelegen, maar het is prima te vinden. Het park ligt gunstig voor uitstapjes in de regio. Er is een bushalte tegenover de ingang. Wij hadden een huurauto. Op het park staan 8 gebouwtjes met daarin de 19 appartementen, allen op de begane grond. Een (2 kamer) appartement is ruim, schoon, eenvoudig, maar heeft alles wat je nodig hebt. We misten alleen een waterkoker, maar dat is een kleinigheid. De bedden liggen heerlijk en het is er 's nachts erg rustig. De airco is lekker verkoelend. Iedere 3 dagen worden de handdoeken verwisseld.

Er is geen afscheiding tussen de terrassen, maar deze zijn groot genoeg om de buren niet te horen.

Er is een ruim zwembad met zicht op de Etna.

De mensen zijn aardig en behulpzaam, hoewel onze 5 minuten anders zijn dan Siciliaanse 5 minuten, maar ach, het is vakantie.

Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Eenvoudige appartementen in mooie tuin.

J.Jansen,
30-6-2017

Het complex bestaat uit 19 appartementen en een zwembad. Alle appartementen liggen op de begane grond, de meeste hebben een eigen terras met zitje. Weinig privacy op het terras aangezien er geen afscheiding is tussen de appartementen.

Inrichting is zeer eenvoudig, de kitchenette is ingebouwd in een kast. Het appartement was schoon en 2 x per week wisseling van de handdoeken. Er wordt tijdens het verblijf niet schoongemaakt, dit kan wel tegen betaling.

Leuk zwembad met uitzicht op de Etna.

Ligging van het complex is ongunstig t.ov. het centrum, een flinke wandeling in een zeer ongezellige buurt. Een auto erbij is wel erg handig. Het parkeren kost overigens € 1,-- per uur in Giardini Naxos.

Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het strand van Recanati.

De grote supermarkt ligt op ong. 5 min. lopen.

Het complex ligt wel gunstig voor maken van diverse excursies, je bent zo op de snelweg.

Tip: neem anti-mug mee, tijdens ons verlijf in Juni hebben we erg veel last gehad van muggen.

I

Nooit meer

frank van aardenne,
5-6-2017

Bij aankomts geeft het complex aan een 4 sterren complex te zijn. Een 3 sterren en zeker een 4 sterren classificatie verdient Villaggio Artemide naar onze mening zeker niet. Een normale maaltijd voorbereiden is niet mogelijk. De koekepan is dermate groot dat het gelijktijdig gebruiken van de 2 e (kleine kookplaat) niet mogelijk is. De netheid/schoonheid van de studio valt erg tegen. Volgens Nederlandse begrippen valt dit in de categorie vies. De toiletbril past niet op het toiliet waardoor je tijdens gebruik steeds wegglijd. Wat zeker wel goed wordt bijgehouden is de tuin. Dagelijks is er een tuinman in de weer. wat ons bijzonder tegenviel is dat wij bij het inleveren van de sleutel zonder verdere aankondiging een extra bedrag van 35 euro moesten bijbetalen voor toeristen belasting en de final cleaning, terwijl dit bij de reissom was ingegrepen. Wat ons betreft is boeken van dit complex, bij een volgend bezoek aan het zeer fraaie Sicilië, beslist Geen optie,

Basic appartementen complexje in Giardini Naxos

G.Wilpshaar
19-10-2014

Bungalows Artemide in Giardini Naxos liggen op een parkje met een prachtige tuin, met palmbomen en bananenbomen. Er is een mooi zwembad met ligstoelen en parasols. De (2 kamer) bungalows zijn ruim. De matrassen zijn wel erg hard. Wij werden elke nacht wel een paar keer wakker van de rugpijn. Er is een terras, maar in het hoogseizoen heb je weinig privacy, je zit vlak naast de buren en er is geen afscheiding. Er is een keukentje met 2 el. kookplaten en een koelkast. Een echt maaltijd bereiden is moeilijk. Er passen 1 koekenpan en 1 klein kookpannetje tegelijk op de kookplaten. Het serviesgoed en bestek is ook minimaal. Wij zijn er 5 nachten geweest, voor een langere vakantie vind ik de keuken toch te klein. (En de bedden te hard). De buurt waarin het parkje ligt is niet aantrekkelijk en ongezellig. Ligging wel goed om uitstapjes te maken i.d. omgeving, zoals Taormina, Gole di Alcantara en de Etna. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er is een goede supermarkt vlak bij het park

Eenvoudig en toch super!!!

Frank
5-10-2014

Dicht bij mooi strand, eenvoudig maar erg schoon een vooral heel vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Viel toch tegen !! Gaan niet terug.

peter van galen
18-6-2014

Van 28 mei tot 11 juni geweest. Voor ons leek het een soort camping. Je moest zelf schoonmaken anders kost het € 20,00 euro per keer en je eigen huisvuil opruimen. Dit staat nergens vermeld in de reisfolders. Door de ligging van de bungalows op een rij heb je geen privacy. Het zicht op de Edna bij het zwembad is mooi om te zien. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Wat ons het meest tegenviel was dat het erg vuil was en in de keuken en de slaapkamer zat witte schimmel op de muur. Dit bij de eigenaar gemeld maar men lachte en er gebeude verder niets mee. Verder is Siclie ons goed bevallen al was het wel wennen aan de mentaliteit in het verkeer.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemide in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.