Appartement Artemide

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeer relaxed Kleinschalig en uiterst vriendelijk

Fam meiland
30-8-2017

Hele vriendelijke mensen en een ontspannen sfeer. Klein park 10 huisjes met een klein bijbehorend zwembad met barretje. Mensen werken er hard om het netjes te houden. En de cappuccino van Bruno is uitstekend ;-) zeker een auto nodig in dit gebied om zo naar strand te gaan en naar de naast gelegen dorpjes. Prachtig om te ontdekken. Leuke restaurants op 10 min met auto. Maar met bus ook te doen er is een busstop dichtbij .

Eenvoudig maar toch geweldig

Norma
19-7-2017

Het park heeft een mooi aangelegde tuin, welke goed onderhouden wordt. Het is er netjes en schoon. De ligging is ietwat afgelegen, maar het is prima te vinden. Het park ligt gunstig voor uitstapjes in de regio. Er is een bushalte tegenover de ingang. Wij hadden een huurauto. Op het park staan 8 gebouwtjes met daarin de 19 appartementen, allen op de begane grond. Een (2 kamer) appartement is ruim, schoon, eenvoudig, maar heeft alles wat je nodig hebt. We misten alleen een waterkoker, maar dat is een kleinigheid. De bedden liggen heerlijk en het is er 's nachts erg rustig. De airco is lekker verkoelend. Iedere 3 dagen worden de handdoeken verwisseld.

Er is geen afscheiding tussen de terrassen, maar deze zijn groot genoeg om de buren niet te horen.

Er is een ruim zwembad met zicht op de Etna.

De mensen zijn aardig en behulpzaam, hoewel onze 5 minuten anders zijn dan Siciliaanse 5 minuten, maar ach, het is vakantie.

Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Eenvoudige appartementen in mooie tuin.

J.Jansen
30-6-2017

Het complex bestaat uit 19 appartementen en een zwembad. Alle appartementen liggen op de begane grond, de meeste hebben een eigen terras met zitje. Weinig privacy op het terras aangezien er geen afscheiding is tussen de appartementen.

Inrichting is zeer eenvoudig, de kitchenette is ingebouwd in een kast. Het appartement was schoon en 2 x per week wisseling van de handdoeken. Er wordt tijdens het verblijf niet schoongemaakt, dit kan wel tegen betaling.

Leuk zwembad met uitzicht op de Etna.

Ligging van het complex is ongunstig t.ov. het centrum, een flinke wandeling in een zeer ongezellige buurt. Een auto erbij is wel erg handig. Het parkeren kost overigens € 1,-- per uur in Giardini Naxos.

Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het strand van Recanati.

De grote supermarkt ligt op ong. 5 min. lopen.

Het complex ligt wel gunstig voor maken van diverse excursies, je bent zo op de snelweg.

Tip: neem anti-mug mee, tijdens ons verlijf in Juni hebben we erg veel last gehad van muggen.

I

Nooit meer

frank van aardenne
5-6-2017

Bij aankomts geeft het complex aan een 4 sterren complex te zijn. Een 3 sterren en zeker een 4 sterren classificatie verdient Villaggio Artemide naar onze mening zeker niet. Een normale maaltijd voorbereiden is niet mogelijk. De koekepan is dermate groot dat het gelijktijdig gebruiken van de 2 e (kleine kookplaat) niet mogelijk is. De netheid/schoonheid van de studio valt erg tegen. Volgens Nederlandse begrippen valt dit in de categorie vies. De toiletbril past niet op het toiliet waardoor je tijdens gebruik steeds wegglijd. Wat zeker wel goed wordt bijgehouden is de tuin. Dagelijks is er een tuinman in de weer. wat ons bijzonder tegenviel is dat wij bij het inleveren van de sleutel zonder verdere aankondiging een extra bedrag van 35 euro moesten bijbetalen voor toeristen belasting en de final cleaning, terwijl dit bij de reissom was ingegrepen. Wat ons betreft is boeken van dit complex, bij een volgend bezoek aan het zeer fraaie Sicilië, beslist Geen optie,

Basic appartementen complexje in Giardini Naxos

G.Wilpshaar
19-10-2014

Bungalows Artemide in Giardini Naxos liggen op een parkje met een prachtige tuin, met palmbomen en bananenbomen. Er is een mooi zwembad met ligstoelen en parasols. De (2 kamer) bungalows zijn ruim. De matrassen zijn wel erg hard. Wij werden elke nacht wel een paar keer wakker van de rugpijn. Er is een terras, maar in het hoogseizoen heb je weinig privacy, je zit vlak naast de buren en er is geen afscheiding. Er is een keukentje met 2 el. kookplaten en een koelkast. Een echt maaltijd bereiden is moeilijk. Er passen 1 koekenpan en 1 klein kookpannetje tegelijk op de kookplaten. Het serviesgoed en bestek is ook minimaal. Wij zijn er 5 nachten geweest, voor een langere vakantie vind ik de keuken toch te klein. (En de bedden te hard). De buurt waarin het parkje ligt is niet aantrekkelijk en ongezellig. Ligging wel goed om uitstapjes te maken i.d. omgeving, zoals Taormina, Gole di Alcantara en de Etna. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er is een goede supermarkt vlak bij het park

Eenvoudig en toch super!!!

Frank
5-10-2014

Dicht bij mooi strand, eenvoudig maar erg schoon een vooral heel vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Viel toch tegen !! Gaan niet terug.

peter van galen
18-6-2014

Van 28 mei tot 11 juni geweest. Voor ons leek het een soort camping. Je moest zelf schoonmaken anders kost het € 20,00 euro per keer en je eigen huisvuil opruimen. Dit staat nergens vermeld in de reisfolders. Door de ligging van de bungalows op een rij heb je geen privacy. Het zicht op de Edna bij het zwembad is mooi om te zien. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Wat ons het meest tegenviel was dat het erg vuil was en in de keuken en de slaapkamer zat witte schimmel op de muur. Dit bij de eigenaar gemeld maar men lachte en er gebeude verder niets mee. Verder is Siclie ons goed bevallen al was het wel wennen aan de mentaliteit in het verkeer.

Hier heb je het goed.

Familie Blanken
16-6-2014

Je eigen bungalow, schoon en lekker ruim, op een mooi park. Groot zwembad met heerlijke ligstoelen. Uitzicht op de Etna, waarvan je de erupties ziet als het donker is. Verse cappuccino of koel bier aan de bar. Als het te warm is zet je de airco aan. Strand, supermarkt en prima restaurant vlakbij. Neem er een huurauto bij voor centrum en excursies. Vriendelijk beheer dag en nacht aanwezig.

Waarom een zoover award?

milan_hlem
27-5-2014

Die Zoover award is wel erg makkelijk verdiend. De ligging is ruk en zeker buiten het kleine centrum van Giardini. Auto verplicht (zou ik er dan ook verplicht bijzetten in de omschrijving!) Onvindpaar park als je het de locals vraagt; wij hebben zeker tien mensen aangesproken en uiteindelijk kwam de eigenaar onze zware koffers maar halen op een scooter. Zeker een uur rondgedwaald.

Appartementen erg rustig en ruim. Zwembad wel oké, zeker niets bijzonders. Handdoeken e.d. werden goed verzorgd maar het sanitair heeft dan weer zijn beste tijd gehad. Niet voor herhaling vatbaar.

Een plek om naar terug te keren

Ben
3-10-2013

In september 2013 ben ik met mijn vrouw drie weken in het bungalowpark geweest. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en goed onderhouden. Supermarkt ligt op 300 afstand en het strand op ca. 500 meter. Het park zelf is fantastisch aangelegd. Kleinschalig tussen de palm- en bananenbomen en uitzicht op de Etna. Zorg er echter wel voor dat je een kamer boekt met een terras want anders zit je op een houten stoeltje in een smal gangetje als je buiten wilt zitten. Het strand was wel mooi maar ontzettend vervuild. Je krijgt het idee dat je op een vuilnisbelt ligt. Verder is Artemide een mooie plek om leuke trips te maken. Je kan gebruik maken van het openbaar vervoer maar een auto is daar eigenlijk wel onmisbaar. Houd daar terdege rekening mee. En huur een auto niet via het reisbureau maar in Giardini Naxos zelf. Scheelt een hoop geld.

Ben en Louise de Bruin.

We hebben een aantal aanbieders voor Artemide voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemide in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Artemide scoort een 7.94 uit 10 op basis van 69 reviews.