Villa Pagano

Villa Pagano

Villa

1 review over Villa Pagano in het Nederlands

Heerlijke Villa, heerlijk zwembad, en rust.

Fam. Koster
27-8-2017

Dit echt Siciliaanse huis ligt buiten de drukte van Taormina en Giardini Naxos, even in de heuvels, maar toch maar 15 minuten van zee. De tuin is prachtig, terras uitzicht op de Etna. Het zwembad is heerlijk en als je het leuk vindt maakt de familie op bestelling een avondje de heerlijkste pizza's en gerechten met huisgekweekte producten. Superlekker en in de overdekte buitenkeuken is het goed toeven als het heet is.

Het interieur is echt Siciliaans, dus niet heel modern. De badkamer boven is basic, maar met de extra masterbedroom beneden krijg je er een mooie tweede badkamer aangrenzend bij. Het terras geeft mooi uitzicht op het dorpje Gaggi en de vulkaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Villa info

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Pagano

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pagano in Gaggi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pagano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.