Hotel Blu Portorosa

Hotel Blu Portorosa
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Blu Portorosa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Blu Portorosa in het Nederlands

dit is géén 5* hotel

johennes
2-8-2013

duidelijk een hotel voor Italianen en Russen. Touroperator folder onwaardig ! ontbijt ondermaats, zelfs omelet kunnen ze bijna dagelijks verbranden en spiegeleiren zijn van plastic. bij aankomst eerst een kamer gekregen voor mensen met een beperking en pas na aandringen en met veel tegenzin nieuwe kamer gekregen. bij aankomst krijg je eerst een opsomming wat niet inbegrepen is in all inclusive..Zeer teleurgesteld ook in de touroperator die ons volledig aan het lot heeft overgelaten vanaf de luchthaven waar we eerst een uur moesten wachten alvorens een busje ons gedurende een rit van 2 u aan het hotel afzette. Alle maaltijden zijn een copie van de vorige en worden door te weinig personeel (wel vriendelijk) bediend. verplichte belachelijke badmuts in het zwembad

geen vijf sterren waard

Margreet
7-8-2011

Het hotel is prachtig gelegen in een resort met jachthaven, vakantiehuizen, winkeltjes en restaurantjes. Dichtbij het strand, waar de strandstoelen vanaf rij 3 gratis zijn. Voor rij 1 en 2 moet je betalen. Handdoeken worden gratis verstrekt. Kamers prima met uitzicht op de zee of het zwembad/jachthaven. Zwembad wat aan de kleine kant voor zo'n groot hotel, maar het strand is dichtbij. Volop animatie (helaas alleen in het italiaans) Erg gericht op italianen. Veel werknemers spreken geen engels. Bij de receptie word je vriendelijk behandeld. ook bij de excursiondesk goed geholpen. Het restaurant daarintegen is voor verbetering vatbaar. Bij het ontbijtbuffet kun je cappuchino bestellen (als je tenminste een ober ziet) en dan duurt het 25 minuten voordat je dit krijgt en dan is de koffie ook nog lauw. Dit kan echt niet in een vijfsterren hotel. Ook het avondeten is slecht. Fabriekshappen welke lauw worden geserveerd. Weinig variatie. Kies voor LO en ga ergens anders eten. excursies prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blu Portorosa in Furnari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blu Portorosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blu Portorosa scoort een 5.67 uit 10 op basis van 2 reviews.