Hotel Fontane Bianche Beach Club

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°19°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fontane Bianche Beach Club voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Fontane Bianche Beach Club in het Nederlands

Met oudere kinderen

nooit meer

Geert
11-1-2011

ga niet naar dit hotel, we zijn in de meivakantie 2010 geweest, het hotel werd

volgestopt met ruim 300 autistische en gehandicapte kinderen. dus we konden niet meer genieten. Ik gun deze mensen ook hun vakantie maar huur het hotel dan alleen voor hun af. dit wisten we dus niet. klagen hielp ook niet bij de duitse touroperator en reisleider van FTI. Stelletje oplichters!!!

Heerlijke vakantie :D

emmy
23-9-2010

Wij hebben hier in de meivakantie 1 week doorgebracht en het was een heerlijke vakantie.

De kamers zijn redelijk eenvoudig, maar wel schoon, wat toch al heel wat is voor siciliaanse begrippen. Het hotel ligt echt direct aan het strand, dus wat dat betreft is de ligging geweldig. Ook stopt de bus direct voor het hotel. Enige nadeel is dat er (in ieder geval in het voorseizoen) vrij weinig te doen is in fontane bianche zelf.

Het eten was ook erg lekker en gevarieerd (alleen het ontbijt was iets minder), elke dag weer een andere vissoort, hmmm :)

De italiaanse drankjes die je bij de all inclusive ook tot 's avonds laat gratis kreeg, waren ook lekker, en bovendien was de poolbar bijna direct aan het strand, zodat je snel bij je verkoelende drankje was.

Je kunt trouwens het beste via een duitse reisorganisatie boeken, aangezien deze ook prachtige uitstapjes naar bijvoorbeeld de Etna organiseren (zeker doen!)

Al met al was het gewoon een super vakantie en is dit hotel een echt aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fontane Bianche Beach Club in Fontane Bianche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fontane Bianche Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.