Hotel Bulla Regia

HotelWeer vandaag27°20°
Hotel Bulla Regia

1 review over Hotel Bulla Regia in het Nederlands

klein hotel met nette ruime kamers, deel daarvan uitzicht op zee, klein ontbijtrestaurant met redelijk ontbijt (helaas was ontbijtmedewerkster op laatste dag niet komen opdagen en was er geen vers brood etc.) Eigen gratis parkeergelegenheid, 5 minuten lopen naar diverse strandtenten en het strand waar je bedjes kan huren. Fijn strand met warme zee dat pas heel ver dieper wordt. Half september zijn er nog maar een 3 restaurantjes open (allemaal prima eten) in de avond (strandtenten gingen 18.00 uur dicht)n en een supermarkt is er niet, alleen een klein winkeltje maar daar kun je wel van alles krijgen. Het is in september een erg rustig dorpje, alleen wat toeristen in de 2 grote strandhotels en die komen daar niet uit. De appartementen zijn dan bijna niet bewoond. Wij vonden het heerlijk lekker rustig, maar als je barretjes/disco/vertier zoekt moet je hier zeker in september niet zijn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bulla Regia in Fontane Bianche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bulla Regia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bulla Regia scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.