Hotel La Terra dei Sogni

Hotel La Terra dei Sogni
8,5

4 tips over Hotel La Terra dei Sogni

sacha , 18-8-2015
Agripark Gole in alcantara. Wel toeristisch maar toch mooi om te zien, de kloven ontstaan in lava
sacha , 18-8-2015
Eolische eilanden, wel overnachten!
Toon, 5-7-2014
Je kan een bezoek aan de Etna boeken met Wild Wide Sicily, optioneel inclusief lunch en wijnproeven. Is niet goedkoop, maar toch de moeite omdat het zelf erg moeilijk is om te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Terra dei Sogni voor je op een rij gezet:

olga , 29-10-2012

Het hotel ligt op een afgelegen stuk! Erg mooi en lekker rustig!

Wij vonden het heerlijk, maar je moet hier dus wel van houden.

En... je moet een auto hebben wil je de omgeving verkennen, boodschappen doen etc.

En hou rekening met de siësta! Deze duurt van 13.00 tot 17.00 uur. Alles, maar dan ook alles is dan dicht: restaurants, bezinestartions, supermarkten! Alles!!!

Een drankje bij het zwembad in het hotel is dan wel verkrijgbaar!