Appartement Residence Punta Longa

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Punta Longa voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Residence Punta Longa in het Nederlands

Fantastische plek!

Y. de Bie
1-8-2010

Wij waren in juli 1 week in dit kleinschalige appartmentencomplex en hebben er genoten. Dagelijks wordt het appartement schoongemaakt, (prima) ontbijten bij de bar of neem het mee naar je appartement. Wij hadden prachtig uitzicht op zee, de tennisbaan en het zwembad. 2 airco's in het appartement die ook prima functioneerden. Je huurt voor €4,- p.d. een fiets en rijdt er mee in 5 min. naar het dorp of voor een tochtje over het eiland.Heerlijk eten bij de pizzeria verderop langs het strand. Dit is echt een aanrader! Wij waren met onze zoon van 12 die eindeloos heeft gesnorkeld. Diverse strandjes vlakbij. Heerlijk om te genieten van rust en prachtige natuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Punta Longa in Favignana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Punta Longa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Punta Longa scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.