Reviews over Custonaci

Appartement nabij Trapani (Siclie)

H Suers,
    16-2-2012

Appartement "Alle Falde di Cofano in Custonaci" is een erg mooi gelegen op een vriendelijke plek in het dorpje Cornino (Custonaci). Een ruim appartement gelegen zo'n 600 mtr af de kust, een zeer behulpzame en vriendelijke eigenaar met tips voor de omgeving. Geen trein of bus in de buurt dus eigen vervoer is wel noodzakelijk, goed te regelen vanaf trapani airport.

Afgelegen hotel

Koeman,
    12-9-2010

Hotel ligt helemaal erg afgezonderd. Kleine kamer met een prachtige badkamer.Klein balkon waar geen stoel op staat. Mooi ruim zwembad met erg luide animatie.Jammer!!Het diner is goed verzorgd en keus uit twee diners. Ontbijt ook goed.

Goed hotel als je buiten de deur eet

Nico,
    19-6-2010

Wij verbleven hier 3 nachten met een georganiseerde autorondreis. Erg vriendelijk personeel, dat goed zijn talen spreekt. Mooi ingericht hotel, kamers zouden wel iets groter mogen. De balkons van de kamers hebben geen stoelen, wat gezien het mooie uitzicht eigenlijk een must is. Menu voor € 25 zou beter mogen. Voor eten buiten de deur ben je op je auto aangewezen. Gebrekkige internetmogelijkheden. De mooie omgeving is de moeite waard. Erg schoon zwembad.

eigen vervoer nodig

Katrijn,
    26-9-2009

Het hotel gaf een goede eerste indruk. Het onthaal gebeurde in het engels wat zelden gebeurt in Italie.Het overige personeel kende enkel italiaans In onze kamer waren we teleurgesteld: de verlichting in de badkamer moest 2 keer gerepareerd worden( we hebben ons 1 maal in het donker moeten wassen),de minibar koelde niet en er was geen drank in , het brubbelbad werkte niet en 's nachts was er redelijk wat geluidsoverlast. Het ontbijt was gewoon, bij het avondeten kreeg je een hele menu. Het personeel in het rsetaurant was zeer vriendelijk.

Het zwembad was zeer proper.

Custonaci scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews