Hotel Tourist

Kleine hotelsWeer vandaag20°11°
Hotel Tourist
7,6

24 reviews over Hotel Tourist in het Nederlands

Het hotel ligt zo'n 15 minuutjes lopen van het centrum, maar dat is een heerlijke wandeling over de boulevard. De kamers zijn schoon (beetje vochtig) maar sober ingericht. Het zwembad is super evenals het privéstrand, bij beiden gratis ligbedden en parasols. Het eten is werkelijk heerlijk; 2 avonden buffet, 1x gala-avond en de andere avonden keuzemenu. Het personeel was zeer vriendelijk! Zeker een aanrader!

Italiaans pur sang, maar zo hoort het ook als je naar daar op verlof trekt. Proper, uiterst vriendelijk personeel, ontspanning 's avonds (optreden, bbq e.d.), prima eten. Een aanrader zonder meer.

2004

Italiaans ingesteld, dus diner altijd vanuit italiaanse of

Alexander en Mirjam
19-8-2004

Italiaans ingesteld, dus diner altijd vanuit italiaanse gewoontes: hapjes buffet(voorgerecht) gevolgd door heerlijke pasta of soep,hoofdgerecht vis/ vlees en nagerecht keuze uit fruit of (wisselend) iets van taart.

Gratis zonnebedden bij zwembad en op het strand, gratis internet in hotel. Elke dag karaoke was iets te veel van het goede, maar saai was het er nooit! Personeel erg vriendelijk. Voor de prijs zeker een aanrader!!!!

Ligt ongeveer 10 min

Hakvoort
19-8-2004

Ligt ongeveer 10 min. wandelen van het oude centrum. Ontbijt in buffet vorm avond eten afwisselend buffet (met bbq) en keuze menu (keuze vis/ vlees) Met name het diner is zeer goed verzorgt en lekker! Mensen zijn vriendelijk. Wij vinden het een echte aanrader, niet duur maar wel goed en netjes! (elke dag schone handoeken etc.)

We hebben een aantal aanbieders voor Tourist voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tourist in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tourist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.