Hotel Tourist

24 reviews over Hotel Tourist in het Nederlands

Super

ien
30-5-2010

22-8-2007 Super vakantieweek gehad, aansluitend aan 8 dagen rondtrekken door sicilie afgelopen juni. Lief personeel, eten goed, kamers goed, airco werkte prima. Heerlijk stukje eigen strand. Helemaal niets op aan te merken. Helemaal geen geluidoverlast van treinen, discotheek enz!!

Absoluut een aanrader!

Ook het plaatsje Cefalu is erg leuk. Afstand van het hotel naar centrum Cefalu valt reuze mee. Is te voet goed te doen.

Kortom: voor herhaling vatbaar

Prima Hotel

Frans
        21-5-2010

Wij hebben 4 nachten in dit hotel geslapen, op de bonnefooi voor € 70 per nacht met ontbijt. Het hotel heeft ruime, nette en schone kamers met zeezicht, waarvan sommige met ligbad. Het ligt een paar honderd meter van het centrum. De kamers zijn echt prima. We hebben er twee avonden gegeten (voor een € 10,- p.p. extra). Het koude buffet met voorgerechten was ook goed, maar het avondeten minder, zeker niet de kwaliteit van de restaurantjes in de stad. Maar voor dit geld kan je ook niet heel veel verwachten. Het ontbijtbuffet was uitgebreid, maar niet zo geweldig. Geen echte lekkere dingen en er wordt veel gebruik gemaakt van low budget producten, zoals het meest simpele witte toast brood, een soort oranje gekleurd suiker water dat voor sinasappelsap moet doorgaan en automatenkoffie. Ook de ambiance van het restaurantgedeelte is gedateerd en heeft TL verlichting. Kortom, goede kamers met sateliet TV en minibar, rustige ligging (geen geluidsoverlast of disco etc), maar ga elders eten

2008

Relaxed en gastvrij

Alet
        22-9-2008

Wij zijn begin september 8 dagen naar Sicilie geweest en hebben gelogeerd in hotel Tourist in Cefalu. Wij vonden het een gezellig hotel, vriendelijk personeel, alleen wel jammer dat de communicatie in het Engels of Duits erg moeizaam gaat. De live-concerten 's avonds op het terras vonden we niet erg geslaagd maar last hebben we er niet van gehad. De trein hoor je soms wel, maar ook niet hinderlijk naar ons idee.

Opzet van de maaltijden erg leuk en effectief gedaan, alleen wel wat lastig soms als je niet zo dol op visgerechten bent.

Het gratis gebruik van het zwembad en strand inclusief de ligbedden en parasol is heerlijk. Mocht je een huurauto hebben dan heeft hotel Tourist gratis parkeerplaatsen langs de boulevard van Cefalu, voor het hotel.

De kamer was ruim en schoon, en in prima staat. Ook het gratis gebruik van airco en het kluisje geeft naar ons idee ook een gastvrij gevoel. Kortom een aanrader volgens ons.

Voor een 2e keer in dit hotel geweest

Gonnie & Gea
        26-6-2008

Voor een 2e keer in dit hotel geweest. We hebben weer genoten. Laatste week mei/eerste week juni geweest. Heerlijk rustig. Hotel is uiteraard ideaal gelegen aan het einde van de boulevard. De keuken is beter geworden dan 3 jaar geleden. Wij vinden het eten daar prima. We hadden half pension. Het is schoon en het personeel is erg vriendelijk.

2007

Absoluut een aanrader!

Kortom: voor herhaling vatbaar

Al meerdere malen geweest en elke keer goed. Het personeel is erg vriendelijk, de kamer en badkamer zijn goed en het centrum is op zo'n 10 minuten lopen. Men doet ook niet moeilijk als je bepaalde dingen niet mag eten; zonder problemen maken ze elke avond iets anders voor je. Het amusement 's avonds is niet altijd van de beste kwaliteit, maar dan hadden we wel wat te lachen!Van al de andere accomodaties in Cefalu is dit hotel qua ligging, prijs en vriendelijkheid de beste keuze.

2006

Heel goed gelegen in de baai van Céfalu

Martine, Isabelle en Agnes
        21-11-2006

Heel goed gelegen in de baai van Céfalu. Ruime kamer met ouderwetse meubilering (badkamer al vernieuwd) en gezellig balkon. Mooi zeezicht. Eten tamelijk goed, vriendelijke bediening. Hotel is aan vernieuwing toe. Oude hotelgasten, maar dat is zo buiten het seizoen.

Ligt langs een vrij rustige weg/boulevard met aan de overkant een heerlijk privé strand. Wij hadden een kamer met prachtig zeezicht, netjes, ruim en schoon. Het eten vonden wij niks. Karig en eenzijdig, opgediend in een TL verlichte "kantine". Daar was nog overheen te komen. In het dorp kon je leuk, lekker en niet te duur eten. Een regelrechte ramp was de pianobar van het hotel zelf. In de zomermaanden verhuist die naar het terras van het hotel. Iedere avond vertoont een andere grootheid daar zijn kunsten onder begeleiding van een Hammondorgel dat zo luid speelt dat je je bed uitdreunt. Om 00.00 uur stopt deze ellende. Op vrijdag en zaterdag neemt de buurman (discotheek) de honneurs dan waar tot een uur of 3. In de kamers bij het zwembad hoor je mr.Hammond minder, maar de disco en de trein des te beter. Perfect hotel dus.....als je doof bent, anders wegblijven!!!

Net terug uit Cefalu

Lies en Paul
        30-7-2006

Net terug uit Cefalu.2 weken geweest en een fijne vakantie gehad.Het plaatsje is erg leuk:romantisch oud stadje met een gezellig historisch centrum.Het hotel:prettige kamer,schoon,ruime badkamer.Eten was prima,veel variatie en leuke thema-avonden.Ligging ook prima,privestrand aan de overkant en centrum op loopafstand.1 groot nadeel:de disco naast het hotel (niet aangegeven in toeristiek!).2 weken nachtelijke ergernis door harde muziek en luidruchtige jeugd.Voor ons een reden om niet meer naar dit hotel te gaan,jammer.

Net terug

Jan
        7-6-2006

Net terug. Klein hotel, goed schoon, perfect gelegen voor strandvakantie en bezoek aan Cefalu met leuke straatjes en terrasjes. (Zij)zeezichtkamers kunnen discomuziek horen en vertrekkende scooters. Palermo zeer de moeite waard en goed bereikbaar per trein. Ontbijt+diner na 1 week wel gezien, beter af en toe in dorp eten. Al met al heerlijk weekje gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Tourist voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tourist in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tourist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.