Hotel Tourist

Hotel Tourist
8,1

4 tips over Hotel Tourist

Bergefurt, 4-8-2015
Het hotel is een goede uitvalsbasis voor het bezoeken van verschillende dorpjes en voor natuurliefhebbers zijn er ook mogelijkheden.
J O R, 30-9-2013
Tip; kamer aan zwembad zijde. Zo heb je vrijwel geen last van de disco en mooi uitzicht op zwembad en natuurlijk de zee!! Cefalu is naar mijn mening de leukste stad/plaats van heel Sicilië.
Karen Hoogewijs, 16-9-2013
avondmaal is viergangen. Wordt weinig uitleg over gegeven, dus hou er rekening mee! :)

We hebben een aantal aanbieders voor Tourist voor je op een rij gezet:

loes k, 18-6-2012

Wij hebben een excursie naar de Etna gedaan dit moet je zeker doen, dit was fantastisch! inclusief voor 2uur mondain stadje taormina.

Palermo hebben wij met een excursie gedaan dit kun je ook per trein doen!

Bij de kathedraal is een grote rots met trappen en rotsen die is heel mooi om te beklimmen evt. naar het kasteel!!

Lang de zee heb je een prachtige route langs het water met rotsen en trappetjes, zeker doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Tourist voor je op een rij gezet: