Hotel Tourist

Hotel Tourist
8,1

23 reviews over Hotel Tourist in het Nederlands

Historisch stadje. Geweldig!!

Prima hotel, goede ligging!

Cindy en Henk
23-7-2017

Dit hotel was voor ons prima. We sloten hier met 3 nachten onze rondreis door Sicilië af. De ligging is prima, 's avonds kun je heerlijk langs de boulevard naar het centrum lopen. In ongeveer 10 a 15 minuten ben je er.

Heerlijke restaurantjes aan de boulevard.

In het centrum is het erg warm omdat het erg smalle straatjes zijn.

We hebben voornamelijk aan de boulevard vertoeft.

Diner in het hotel geen idee, de kaart was miniem waardoor we elke avond buiten de deur hebben gegeten.

Ontbijt was eenvoudig en mogen ze wel wat meer moeite voor doen.

Wel voldoende, maar niet heel veel keus en niets speciaals.

Zwembad naast de deur is prachtig groot en erg rustig. Heerlijk genoten.

Ze hebben een privé strand maar toen wij er waren hadden ze er problemen en zijn we mogen uitwijken naar een ander deel. Iets verderop maar ook prima service en goed te doen. Klein beetje kiezels/stenen vooraan in de zee maar goed te ontwijken door het heldere waren. Waterschoenen niet nodig gehad.

Cefalu is een erg knus leuk dorpje waar je goed kunt vertoeven, gezellig!

Wij waren erg tevreden over het hotel ,vriendelijk personeel het zag er allemaal fris uit .

het ontbijt is in buffetvorm en was voor ons goed geen klachten hierover .

een heerlijk zwembad waar altijd plaats was en wil je niet aan het zwembad liggen ging je naar het strand zowel aan de linker en aan de rechterzijde gratis parasollen en ligbedden voor hotelgasten .savonds was er altijd wel iets te doen qua muziek Cefalu ligt op loopafstand een geweldig mooi gezellig plaatsje ,waar heerlijke restaurants te kust en te keur zijn ook in dit plaatsje is van alles te doen !

gewoon een top locatie!

Oude reviews (archief)

Fijn hotel, direct aan zee

Bergefurt
4-8-2015

Fijn hotel, meeste kamers met zeezicht en een klein balkon. het hotel ligt op 10 min. lopen van het gezellige dorpje Cefalu. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is niet erg sfeervol, maar de medewerkers doen hun best om het de gasten naar de zin te maken. Een maal per week is er een galadiner en een visbuffet, bij het zwembad. Het keuzemenu is gevarieerd, maar het hoofdgerecht is smakeloos. De kamers zijn netjes en worden goed schoongemaakt. Het hotel heeft een eigen privestrand met ligbedden.

Prima hotel, compleet en fijn zwembad

Peter-Johanna
20-6-2014

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn ruim en worden goed schoongehouden. We hadden een balkon met uitzicht op het zwembad en de zee, elke avond mooie zonsondergang in het uitzicht! Zwembad was netjes, schoon en genoeg bedjes. Strand is meteen aan de overkant, dus je kunt kiezen waar je van de zon geniet. Het is allemaal niet super de luxe, handdoeken versleten, bedden niet geweldig, maar wel praktisch en schoon. Ontbijt is prima, fruit, brood, groente, beleg, eitje en siciliaanse gebakjes.

Cefalu is een schitterend stadje, mooi tegen de berg aan gelegen, met prachtige oude straatjes, lekkere restaurants (niet duur!) en leuke strandtentjes vanaf het hotel richting het centrum.

Hotelkamers zijn ruim opgezet, worden elke dag netjes schoongemaakt en beschikken allemaal over een balkon. Zwembad is ruim en goed onderhouden. Altijd plek beschikbaar om te liggen. Naast het zwembad is er een privéstrand waar je gratis gebruik kan maken van bedjes en parasols. Het strand ligt de helft van de dag in de schaduw.

Personeel is erg betrokken en vroeg elke avond waar we uit eten gingen en hoe het was. Personeel kan allemaal goed Engels. Wegens de goede klik met het personeel mochten we één avond kosteloos deelnemen aan een viergangen diner bij kaarslicht! Van de twee weken dat we er verbleven hebben we éénmalig “last” gehad van de disco die vlak bij het hotel ligt. Cefalu ligt op ongeveer 20 min. lopen van het hotel.

Hotel en omgeving uitermate geschikt voor mensen die houden cultuur, natuur en architectuur. Wat minder geschikt voor de echte zon en winkel aanbidders. Tevens minder geschikt voor kinderen omdat hiervoor weinig faciliteiten aanwezig zijn (kinderbad etc.)

Ideaal hotel in Cefalu

Karen Hoogewijs
16-9-2013

Prijs kwaliteit zeker een aanrader! Eigen rustig privé-strandje en op een 15 minuutjes wandelen van het oude centrum.

Heel vriendelijk personeel, wat vroeger ontbijten bij uitstappen is geen enkel probleem.

Weinig te doen in hotel zelf, maar daarvoor ben je in principe niet daar.

Goed hotel, prima ligging

Petra
19-6-2012

Goed hotel, schoon, vriendelijk personeel, ligging aan boulevard tegenover is een strandje wat bij het hotel hoort, lekker langs de boulevard lopen en je bent in het super mooie centrum van Cefalu. Echt een aanrader!!

simpel hotel

loes k
18-6-2012

Het hotel ligt op15- 20 minuten loopafstand van het mooie stadje Cefalu.

Kamer is ruim maar het rook niet fris in de badkamer, de matrassen zijn te dun dus last van rugpijn.Wij hadden zijzeezicht met een prachtig uitzicht op het stadje. Er is een groot zwembad en klein strandje, gratis ligbed en parasol. Het eten is s'avonds om 19.30 uur, een klein salade buffet en 3 gangen menu en keuze uit 2 gerechten.In het stadje kun je voor 7 euro een goede pizza eten!

Super

ien
30-5-2010

22-8-2007 Super vakantieweek gehad, aansluitend aan 8 dagen rondtrekken door sicilie afgelopen juni. Lief personeel, eten goed, kamers goed, airco werkte prima. Heerlijk stukje eigen strand. Helemaal niets op aan te merken. Helemaal geen geluidoverlast van treinen, discotheek enz!!

Absoluut een aanrader!

Ook het plaatsje Cefalu is erg leuk. Afstand van het hotel naar centrum Cefalu valt reuze mee. Is te voet goed te doen.

Kortom: voor herhaling vatbaar

We hebben een aantal aanbieders voor Tourist voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tourist in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tourist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tourist scoort een 8.1 uit 10 op basis van 23 reviews.