Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

129 Reviews over Santa Lucia Le Sabbie d' Oro

• 4Didith31-08-2019

DERRIERE LE "PARAITRE", LA SURPRISE

JEUNES MARIES, VACANCIERS DE PLUS DE 57 ANS, INTOLERANTS AU GLUTEN, DIABETIQUES, VACANCIERS QUI VIENNENT PROFITER DU CALME : NE CHOISISSEZ PAS CET HOTEL pour vos vacances. Nous avions loué pour 15 jours, on est reparti après 8. Nous avons connu un accueil des plus affreux (après 30 h de manque de sommeil). Il a fallu d'un scandale pour que l'on puisse enfin obtenir notre chambre vers 16 h. La chambre est "has-been". Aucune insonorisation. Porte mitoyenne avec la chambre du voisin ! Jeunes mariés .... Silence ! Naturellement, le frigo et la clim se coupent quand vous partez ... La salle de bain a encore cet horrible bidet qui serait utile de remplacer par une colonne à étagères. De cette façon, vos produits de beauté ne se trouveraient pas dans le couloir. La plage est un leurre sur les catalogues. Ce que vous voyez est la plage publique de Cefalù. 100 marches (à remonter le soir) et plus de 300 m pour y aller. Futurs retraités, vous allez regretter ! La nourriture est pire. "pâtes - p. de terre - tranche de viande blanche - tranche de poisson" tous les jours, midi et soir. Les contenants métalliques de présentation de ces plats sont FROIDS. Les tomates sont .... rouges et vertes. La pizza n'est qu'une pâte épaisse avec 3 ingrédients dessus. Pas de charcuterie, pas de viande rouge, pas de fromage, pas de moutarde. Je me suis même demandée si le vinaigre était du vinaigre ! Encore moins de surprise dans le dessert. Le gâteau à la vanille du lundi devient gâteau à la fraise le mercredi et gâteau au chocolat le vendredi. Les bouteilles d'eau sont débouchées !?! ... (Alors, intolérants au gluten, diabétiques, vous allez souffrir). Il y a un mariage tous les 2 jours. (et votre voisin de chambre va peut-être vous réveiller à 7 h 30 comme nous). Donc, ceux qui cherchent le repos : fuyez !
    Tous les soirs, vous avez la même animation musicale. Ceux qui notent le contraire sont menteurs. Pour preuve, il ne reste plus que quelques personnes autour du DJ, les autres sont partis.

• 4sandra09-08-2018

Mooie ligging maar dat is ook alles

Het hotel is absoluut niet geschikt voor mensen met een buggy of rolstoel. Er zijn heel veel trappen. Het hotel is ook een bakker/ijsjes/restaurant, en wordt ook gebruikt voor huwelijksfeesten. Beetje bizar. De taalkennis is ondermaats, maar ze doen wel hun uiterste best om u verder te helpen. De kamer was zeer ruim en opgefrist, maar gaf nog steeds een ouderwetse indruk. Het was wel zeer netjes. Airco werkte prima ondanks de hitte en bleef ook de ganse dag draaien. Het restaurant was benden alle peil. Keuze uit 2 x pasta en aardappelen vis of vlees. Dit was steeds lauw tot koud. Dessert was 1 stuk terwijl er in de bakkerij overvloed ligt. Het zwembad was verouderd en de stoelen ook. Dit werd maar 1 x per week gepoetst. Wat weinig naar mijn mening. Animatie was tot 16u aan het strand waar je mocht vechten voor een stoel op 20m². Net haringen op elkaar. Kinderdisco begon om 21u30 te laat

• 5Sandra09-08-2018

Leuke vakantie maar dit hotel nooit meer

Het hotel is absoluut niet geschikt voor mensen met een buggy of rolstoel. Er zijn heel veel trappen. Het hotel is ook een bakker/ijsjes/restaurant, en wordt ook gebruikt voor huwelijksfeesten. Beetje bizar. De taalkennis is ondermaats, maar ze doen wel hun uiterste best om u verder te helpen. De kamer was zeer ruim en opgefrist, maar gaf nog steeds een ouderwetse indruk. Het was wel zeer netjes. Airco werkte prima ondanks de hitte en bleef ook de ganse dag draaien. Het restaurant was benden alle peil. Keuze uit 2 x pasta en aardappelen vis of vlees. Dit was steeds lauw tot koud. Dessert was 1 stuk (geen keuze) terwijl er in de bakkerij overvloed ligt. Het zwembad was verouderd en de stoelen ook. Dit werd maar 1 x per week gepoetst. Wat weinig naar mijn mening. Animatie was tot 16u aan het strand waar je mocht vechten voor een stoel op 20m². Net haringen op elkaar. Kinderdisco begon ook zeer laat om 21u30 Het stadje Cefalu is een 20min wandelen of beperkte busdienst @ €1,20. Dit was wel een zeer leuk stadje. Uitstappen zijn duur.

• 9Geke Ulrich03-09-2017

Fantastische vakantie gehad

Het was een mooi en schoon hotel, het eten fantastisch en nog nooit alle dagen zo gezond gegeten op vakantie. De keuze was niet heel uitgebreid maar altijd voldoende voor iedereen, wat voor ons prima was. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, wat fijn was omdat we elke dag wel naar het strand gingen en veel zand weer mee naar binnen namen. Het zwembad was heerlijk op temperatuur en ook de zee was prachtig, onze oudste van 5 heeft er gesnorkeld en vissen gezien en dat alles direct achter ons hotel en ja dat was altijd een afdaling en klim maar prima te doen. Het stadje lag qua loopafstand net te ver voor ons met 2 kleine kinderen en 30+graden maar we hebben een auto gehuurd op het vliegveld waardoor we veel van de omgeving hebben kunnen zien en in Cefalú is er voldoende parkeergelegenheid dichtbij het centrum. In het hotel was een fantastische bar waar het de hele dag vol stond met klanten vanwege de heerlijke koffie en zoetwaren die ze er verkochten. Omdat we de koffie bij het ontbijt niet lekker vonden gingen we elke ochtend een bakkie halen in de bar. Als ik een minpunt moet geven dan is het Engels van de mensen bij de receptie niet geweldig waardoor het moeilijk communiceren is. Al met al een aanrader en we zouden er zeker naar terug gaan, we hebben van elke dag genoten.

• 2Patrick26-06-2017

Nooit meer

Locatie van het hotel is wel oké, mooi uitzicht en ongeveer 25 minuten lopen naar het centrum van Cefalu. De service is echter beneden alle peil. Wij waren er 12 dagen en in die periode werd de restaurantruimte maar liefst 4 keer verhuurd voor een bruiloft. De betalende hotelgasten konden hierdoor geen gebruik maken van de faciliteiten en de ingehuurde dj draaide tot half 3 s'nachts zeer harde muziek en schreeuwde door de microfoon. Als je hierover naar de receptie belt, krijg je een medewerker aan de lijn die geen woord Engels spreekt. Dit is zeer asociaal, gezien het hotel volledig volgeboekt was. Overdag geklaagd bij de zogenaamde, zeer onvriendelijke manager en die vertelde ons na overlegd te hebben dat ze niks voor ons konden betekenen en ook geen compensatie kunnen aanbieden. Verder is het ontbijt zeer eentonig en weinig keus. Met het brood wat er ligt zou de eenden nog niet eens voeren.

• 7Ewa10-10-2016

Lärare

Personalen i restaurangen var inte så duktiga på engelska blev lite rörigt om man hade frågor om maten men med gott humör o skratt löste det sig👍. Trevligt med lättare underhållning, tårta o Mimosakväll i restaurangen och senare disco, då hotellet består av tre delar kan nog detta upplevas som störande om man bor i de två delar som är vid restaurangen, för vår del var det inget problem. Rummen var helt ok men lyhört, saknade en möjlighet att hänga upp blöta handdukar och badkläder på balkongen, ingen luftkonditionering efter 15/9 vilket skulle behövts, nu i oktober är det varmt och rummet blev väldigt kvalmigt om man inte hade balkongdörren öppen. Det går än järnväg några meter från poolen, vi upplevde inte det som störande men kan vara bra att veta med tanke på öppen dörr på natten. Överlag är vi mycket positiva till detta hotell och resmål.

• 9Sandra31-08-2015

Fantastisch!

De hotelkamers waren ruim en schoon. Wij zaten aan de voorzijde, waardoor wij geen last hadden van de animatie. Een goedwerkende ventilatie en normale badkamer. Het hotel was groot, maar schoon. Ontbijt was elke dag hetzelfde, maar doordat er zoveel keus was kon je iedere dag variëren. Het zwembad was fijn, alleen jammer dat alle bedjes al voor het ontbijt ingenomen waren door handdoeken (van mensen die niet aanwezig waren). De ligging was prima, direct aan zee (te bereiken door een trap) en verder aan een doorgaande weg. Met een huurauto konden wij ons prima verplaatsen.

• 7Romain Tack19-08-2015

Prijs kwaliteit : top

Zeer mooie streek,ligging hotel zeer goed,1 km van cefalu,wandelafstand. 10 jaar klant,geen luxe maar degelijk.

• 7Chiitra13-03-2014

Aardig, maar meer is het niet...

Helaas is het eten heel slecht. Neem geen halfpension, alleen het eten bij het galadiner (1x per week) was goed, maar voor de rest....Oost-Europese kwaliteit en die vind je in dit hotel dan ook vol op. Ontbijt was afschuwelijk, hompen oud brood. Ik haalde iedere keer maar wat bij de bar/patisserie aan de voorzijde (goed!). Trappen naar strand vielen mee, maar afstand tot stadje Cefalu ca. 2km lopen over snikhete boulevard. Waarom verhuren ze geen fietsen, want kan makkelijk over boulevard. Strandje prachtig, geen voorzieningen (naseizoen?), kamer ok en stadje zelf heel leuk en gezellig. Belandde op fototentoonstelling van plaatselijke evenementen, was erg leuk.

• 8Renata21-09-2013

dla wszystkich

Hotel w spacerowej odległości od centrum miasta; w spokojnej okolicy ale do różnych atrakcji niedaleko. Z basenem, widokami z okien pokoi - na może albo miasteczko i góry. Blisko do morza - wystarczy zejść po schodach. Fakt, że dosyć licznych, ale nie jest źle. Jedzenie smaczne, choć za mało owoców jak dla mnie.

Hotel Santa Lucia Le Sabbie d' Oro info

• WasserviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Strand0.2 km