7,2

5 reviews over Appartement Santa Barbara in het Nederlands

goed te doen

bjorndebby, 13-9-2011

Heerlijk plaatsje cefalu, santa barbera ligt wel op een heuvel/berg maar als je goed te been bent geen probleem. eerst hadden we een kamer voor vier personen. Het app. was erg klein en we hadden 1 slaapkamer met een stapelbed. Niet erg geschikt dus voor 4 volwassenen, na klacht kregen we een super de luxe kamer op de beneden verdieping met een soort binnenplaats waar je mooi kunt zitten. Leuk zwembad. Hebben een auto gehuurd en hebben zo heel het eiland verkent. Een prachtig eiland en ook santa barbera haalt ruim een voldoende.

Uit de drukte

Familie van der Kelen, 11-5-2009

Het goed onderhouden complexje aan de uiterste rand van het drukke, gezellige stadje Cefalú. App. zijn netjes ingericht. keukeninrichting compleet, neem zelf filterhouder+ filterzakjes mee. Er is wel een perculator en waterkoker. Uitzicht van balkon op zee, haven en vallei. Supermarkt op 5 min. lopen. Lopend naar rand centrum 12 min (berg af). Wij huurden een auto. Parking gratis onder de vuurtoren boven de haven. 2 min. lopen naar centrum.

Minpunten: de appartementen zijn zéér, zéér gehorig. zelf schoonmaken. bedlinnen en handdoeken zijn tijdens ons 10-daags verblijf niet verschoond. toiletpapier 1 rol. Daarna kopen. extra schoonmaak of nieuw linnen/handdoeken dan bijbetalen. Let op: men durft voor de eindschoonmaak geld te vragen. Wie de eigenaar was... geen idee! Van Italiaans sprekende jongen de sleutel gekregen. receptie af en toe open. Leef als een Siciliaan en je hebt zoals wij een leuke vakantie.

Wij zijn met vier meiden een weekje in Santa Barbara geweest. We hadden een appartementje beneden. Dit was vrij donker maar zeer ruim. We hadden een grappig binnenplaatsje en een zitje voor. Dit had geen uitzicht op zeemaar dit hebben we ook niet gemist. Het huisje is wel gehorig maar het is niet heel storend. Omdat we een auto bij het appartement hadden, was de locatie helemaal super. Voor uitstapjes richting andere plaatsen heb je dat namelijk wel echt nodig. Maar Cefalu is prima te lopen. Zo'n 10 min. Het stadje is schattig, en ook het strand is heerlijk. De mensen van het complex zijn heel vriendelijk en willen je met alles helpen. Omdat het voorseizoen was, was het een prima prijs/kwaliteit verhouding. Maar het is wel een vrij simpel complex. Het zwembad is vrij klein en er zijn niet echt faciliteiten. Wij zochten dit ook niet dus voor ons was t prima. Het eiland is prachtig. Zo ook de omgeving van dit appartement. Leuke excursies te doen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Barbara voor je op een rij gezet:

Wij zijn met vier meiden een weekje in S

anne, 12-6-2007

Wij zijn met vier meiden een weekje in S. Barbara geweest. We hadden een app. beneden. Dit was vrij donker maar zeer ruim. We hadden een grappig binnenplaatsje en een zitje voor. Dit had geen uitzicht op zee.Het huisje is wel wat gehorig. Omdat we een auto bij het appartement hadden, was de locatie helemaal super. Voor uitstapjes richting andere plaatsen heb je dat namelijk wel echt nodig. Maar Cefalu is prima te lopen. Zo'n 10 min. Het stadje is schattig, en ook het strand is heerlijk. De mensen van het complex zijn heel vriendelijk en willen je met alles helpen. Omdat het voorseizoen was, was het een prima prijs/kwaliteit verhouding. Maar het is wel een vrij simpel complex. Het zwembad is vrij klein en er zijn niet echt faciliteiten. Het eiland is prachtig. Zo ook de omgeving van dit appartement. Leuke excursies te doen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Santa Barbara.

opzich een leuk appartement met mooi zwembad alleen ligt het hoog en het centrum is niet in 10 min te bereiken zoals in de boeken staat je kunt beter een auto huren

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Barbara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Santa Barbara in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Santa Barbara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Santa Barbara scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.