ItaliëSiciliëCefaluAppartementen CefaluAppartement Residence Magara

Appartement Residence Magara

ItaliëSiciliëCefalu

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Magara voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 10 reviews

8.1FantastischScore uit 10 reviews
  • 7.7Inrichting
  • 8.5Ruimte

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Residence Magara

• 8Carola24-07-2019

Leuk voor een weekje weg

Super mooi uitzicht over zee. Zwembad boven de appartementen met dus ook mooi uitzicht! Rustig omdat het complex iets afgelegen ligt. Minpunten: Je krijgt helaas maar 1x een handdoekenpakket (2 grote en 2 kleine voor 2 personen). Er is wel een wasmachine beschikbaar, gratis. Afval moet je scheiden en zelf wegbrengen naar de stort.

• 8Ilja03-05-2019

Heerlijke vakantie in een prima verblijf!

Wij hebben een heerlijke week gehad bij Residence Magara (eind april-begin mei). De appartementen zijn heel eenvoudig/sober, maar heel schoon en ruim. Het uitzicht is geweldig (zeezicht en uitzicht op de rots van Cefalu) en het is er heerlijk rustig. Verwacht geen vakantiepark, er is geen campingwinkel of speeltuin. Er is wel een mooi aangelegd zwembad. De service en gastvrijheid van de beheerders is geweldig. Houd er rekening mee dat je overal een auto voor moet gebruiken.

• 9Koen17-07-2018

De 2e week van juli 2018 hier gezeten met de kinderen. De Topfloorappartementen hebben werkelijk een prachtig uitzicht op de zee. In het begin hadden we probs met de airco maar de staf was zeer behulpzaam en na eerst een mobiele airco gekregen te hebben is de volledige originele vaste airco vervangen geweest door een splinternieuwe. Je hebt wel een wagen nodig want haast alle winkels en restaurants liggen in Cefalu centrum aan de andere kant van de grote rots. Cefalu zelf ligt op 2 a 3 km en is een prachtig en zeer gezellig plaatsje met mooie kathedraal en zeer verzorgd enorm zandstrand en honderden restaurantjes. Aan onze kant vd rots lag beneden een vrij strand (stenen) met veel rotsen in het water waar je goed kan snorkelen. Op 10 km ligt er een ander rotsstrand met nog betere snorkelmogelijkheden. Rondom Cefalu is het water zeer helder en de zee prachtig blauw. Het zwembad is bijna een infinity zwembad, het is aan de dalkanten niet ingegraven wat een leuk uitzicht geeft op de zee als je in het zwembad zit. De appartementen zijn mooi en verzorgd , alleen plakten wij het dakraam in de mezzanine altijd af met 2 vuilzakken om de kamer 's morgens duister te houden. Prachtig appartement in prachtige streek dus, het natuurreservaat van Le Madonie. In de buurt ligt ook Castelbuono , gezellig plaatsje om s avonds te gaan eten. Pollina ligt boven op de heuveltop maar is een serieuze klim met de auto en weinig restaurantjes. In Pollina mooi uitzicht tot zelfs op de eilanden tientallen kms voor de kust, maar verder niet veel te doen in Pollina, wat mij betreft de klim niet waard (het anfitheater waar zoveel overgeschreven wordt is niet echt een anfiteater maar wat trappen). Ook naar Palermo geweest maar dat viel niet zo mee, het centro storico is echt heel klein en voor de rest weinig te zien. Qua eten zeker de arancini proberen, typisch siciliaans voorgerecht.

• 8Ben24-07-2017

Mooi Appartement met een zeer mooi uitzicht

Wij hadden een groter appartement gehuurd waardoor we op de 1e verdieping zaten. Hierdoor hadden we mooi uitzicht op de zee. Het was een mooi ruim en schoon appartement met een groot balkon. De beheerder was ontzettend aardig en behulpzaam. We konden gewoon om meer handdoeken vragen omdat wij hier 12 nachten bleven. In ons matras zat een behoorlijke kuil, en toen we dit gemeld hadden kwam de beheerder na 10 minuten met een compleet nieuw matras. Het is niet heel makkelijk te vinden dus een navigatie systeem op je telefoon is wel handig. Je kan je auto netjes achter een hek zetten dus dan kan hij ook niet beschadigen. Het zwembad is prima met goede bedjes. Cefalu is een zeer mooie stad met verschillende goede restaurants.Kortom wij hebben een goede vakantie gehad!!

• 9marjolein_simonse16-07-2017

Prachtig , rustig en schoon resort

Geweldig uitzicht, mooi 3 kamer appartement . De appartementen die kleiner zijn hebben een minder mooi uitzicht en ik zou voor een beetje meer geld echt de 3 kamer ap boeken. Het kleinschalig resort ademt rust natuur en sfeer uit. Zwembad is keurig met ligbedden en parasols. Het resort is met hekwerk gesloten. Auto's staan op de parking binnen het resort. Er is een kleine receptie alwaar een zeer attente beheerder alles voor je wil en kan doen. Het appartement zelf is modern ingericht,prima keuken,wasmachine, en WiFi . Wij hebben geen enkele aanmerking. Het meest indrukwekkende was het uitzicht , groot terras met meubels, zonnescherm en wasrekje. Minpunt: vuilnis moet je op een weggetje achter zien te dumpen een mega puinhoop en alwaar de romantiek van Bella Italia ineens ver te zoeken is...

• 6Linda de Graaff19-09-2016

Mooi maar met aandachtspuntjes

Minpunten: amper bezette receptie, geen info als je aan komt ( noodtelefoonnummer? Password wifi? Mogelijkheid vuilafvoer?) zeer karige huishoudelijke voorraad ( één pannenspons en één theedoek voor 14 dagen, geen bezem, wc-borstel) terwijl er geen schoonmaak van de appartementen is: op zich geen probleem maar dan graag wat poetsmiddelen en gereedschap om het zelf te doen Wifi werkte niet in het appartement, alleen bij zwembad. We kregen geen nieuwe handdoeken of lakens. Wel moesten we nog 55 euro schoonmaakkosten betalen, waar we bezwaar tegen gemaakt hebben. We hadden de indruk dat het complexje bestaat uit particuliere appartementen die af en toe verhuurd worden. Pluspunten: ruim appartement, airco in woon en -slaapkamer, prachtig uitzicht, rust en toch dichtbij centrum. Geen kindervoorzieningen.

• 9J de Bruin04-07-2016

mooi appt. met een zeer behulpzame beheerder.

zeer mooi en goed ingericht appt. .beheerder was zeer behulpzaam. We moesten tijdens ons verblijf helaas even een ziekenhuis bezoeken. beheerder Andrea bood onmiddellijk aan ons te brengen en indien nodig te vertalen. Dikke pluim. Bij aankomst in de nacht was appt. moeilijk te vinden. Na een telefoontje kwam hij ons ( 04 uur) halen. TIP. !!! Bel na aankomst op de lucht even naar hem. hij heeft dan je nummer. Blijf je te lang zoeken/onderweg dan belt hij je en komt je halen. Klein minpuntje. Wisseling handdoeken mag wel wat vaker.

• 8Anique25-06-2016

Uitrusten ten top!

Een heerlijke uitvalsbasis om Sicilië te verkennen. De appartementen zijn ruim opgezet en van een groot balkon of terras voorzien. Ook beschikken ze over vaste tweepersoonsbedden en een volledige keuken inclusief diepvries. Een auto is zeker aan te raden maar ook is de accommodatie per trein en bus vanuit Palermo aan te doen. Supermarkt is niet op loopafstand of je moet langs een drukke weg wandelen. Verder vriendelijke eigenaren welke altijd telefonisch te bereiken zijn. Een groot pluspunt vond ik persoonlijk dat onze huurauto achter een afgesloten poort stond zodat kans op beschadiging minder groot is.

• 8Ann Shiverdecker29-09-2015

Ga zo weer!

Als U een prachtig uitzicht wil op de zee zoekt, is deze voor U. Bovendien hebben ze een schitterende Infinity Pool, waarvan je ook dat prachtige uitzicht hebt. Ons huisje was schoon, net genoeg ruimte voor ons 3- en. Vind wel dat er betere informatie moet zijn bij het kantoortje. Als je daar op zaterdag laat aankomt en je de volgende dag info wilt, zijn ze dicht. Wij hadden b.v. het password nodig voor internet. Uiteindelijk had een van de gasten het gelukkig. Zeker een goed idee om wat eten en drinken mee te nemen als je daar op zaterdag aankomt, want op zondag was de winkel dicht. Die winkel is trouwens niet echt dichtbij en zonder auto is het niks daar. Het is behoorlijk bergachtig, dus lopen is of bergop- of bergafwaarts. Er wordt niet schoongemaakt door de week, maar schone handdoeken zijn beschikbaar. Wel een hele mooie omgeving en ik zou graag een keer terug komen!

• 8Simone 18-08-2014

Prachtige appartementen met uitzicht op zee

2 heerlijke weken gehad op Residence Magara. Comfortabel, schoon en ruim appartement met vooral een schitterend uitzicht. Appartementen zijn groot en er zit een goede airco in. Het zwembad was heerlijk met mooi uitzicht en voldoende ligbedden. De eigenaar, Andrea, is erg vriendelijk en behulpzaam. Verder vinden wij het een aanrader om een auto te huren. A, omdat Sicilië een groot eiland is waar alle bezienswaardigheden ver uit elkaar liggen en B, omdat Magara op ongeveer een halfuur loopafstand van het centrum van Cefalù ligt. Wel is er op zo'n kleine 10 minuten loopafstand een mini market aanwezig. Wij hebben een top vakantie gehad op het prachtige eiland Sicilië.

Appartement Residence Magara info

Facilities