Appartement Residence Dea

0Tonen op kaart

11 Reviews over Residence Dea

• 8Carla S.18-01-2016

Perfecte locatie

Het appartement was schoon en ruim genoeg. Fijn balkon met links: uitzicht op zee tussen twee gebouwen door en rechts uitzicht op het oude centrum. Twee minuten lopen naar het strand en 5 minuten lopen naar het gezellige centrum. Verse broodjes om de hoek en de dichtstbijzijnde supermarkt 20 minuten lopen. Leuk stadje is Cefalu. Het eiland op zich is prachtig maar was te groot om vanaf één vakantieadres helemaal te bezichtigen. Wij hadden een auto gehuurd wat wel nodig is om je twee weken te kunnen vermaken.

• 5Antoinette17-06-2012

Gewekt worden door bouwvakkers

Van 9 juni 2012 tot 16 juni 2012 in appartement Dea geweest. Het appartement ligt dicht bij het historische centrum en dichtbij het strand. Wat wil je nog meer? Mijn vriendin en ik hadden een appartement aan de achterzijde van het gebouw en keken uit op een in aanbouw zijnde flat van 5 verdiepingen, welke circa 8 meter van ons appartement op de begane grond af lag. 's Ochtends om 06.30 uur begonnen de bouwvakkers met hun werkzaamheden, boren, beitelen enz. uitslapen was er niet meer bij. Ons ontbijt nuttigden we op het terras van het appartement, met als achtergrond hamer-, boor-, en beitelgeluiden. De keukeninrichting was erg sober, zo was er b.v. geen koffiepotje, na verzoek werd deze op de 5de dag van onze vakantie bezorgd. 1 setje handdoeken per persoon voor de hele week is weinig, maar je kunt ze voor € 3,00 per setje bijhuren en dat hebben we bij aankomst geregeld, totaal 4 setjes. Maar helaas zijn deze nooit geleverd.

• 9M05-08-2011

geweldig, graag nog eens

Het gebouwtje ligt op loopafstand van het strand, hooguit 150m! Mooie, tamelijk nieuwe appartementen. Wij zaten in de kleinste, maar hadden ruimte zat. Ruime slaapkamer met uitstekende bedden (en we zijn erg kritisch daarop, dus dit wil wat zeggen!), keuken-zitkamertje met tafel en twee stoelen en bankje waar je een bed van kunt maken. Badkamer met wastafel, wc, bidet en douche. De omvang vd douche was het enige nadeel: 60x60 cm. We hebben veel zelf gekookt. Fornuis en keukengerei aanwezig. Door andere Zoovers gewaarschuwd om handdoeken mee te nemen, dus gedaan. Was niet echt nodig. Er is een wasdroogrek op je balkon, en de handdoeken drogen in een mum. Dan ik 1 week met twee handdoeken pp geen straf. Vergeet niet als je in Cefalu bent 'El Rocca' te beklimmen. Dat is de rots achter de Kathedraal. Imposant uitzicht. Stevige schoenen en fles water zijn een must bij deze tocht.

• 7TZ26-04-2011

Top!

Ik ben hier met mijn vriend geweest, en het is een prima appartement om te vertoeven als je lekker centraal wilt zijn en snel in een levendige omgeving wil zijn. Pluspunt: weinig lawaai.

• 8Nathalie Montfoort22-06-2010

Aanrader!

Echt een heerlijke tijd gehad hier. Ligging is perfect. Wij hadden een app zonder airco, maar dat was in juni nog niet nodig: buiten was het warm. maar het app is zo gelegen dat het balkon schaduwrijk is. Plus dikke muren en luiken. Ging prima zo. 1 x in de week dus schoonmaak, schone lakens en een grote en kleine handdoek p.p. Lekkere douche. Tv heeft alleen italiaanse zenders, geen muziekzenders. Grote supermarkt op 10 min lopen afstand. Internetcafé om de hoek (1e keer legitimatie meenemen). Als je een auto huurt, mag je die naast het app parkeren, erg fijn. De beheerders zijn heel aardig. Oja: het is er echt heel rustig. Zalig. Zo dicht bij het centrum en boulevard en toch zo stil. Je hoort alleen vogeltjes.

• 9Erika20-06-2010

Compleet ingericht

Rustig gelegen en toch maar 50 m. van het strand en vlakbij het centrum. Ruime appartementen. Appartementen zijn wel heel verschillend, ons appartement was goed maar wij zagen later bij anderen dat de kamer daar 2x zo groot was, zij hadden ook 2 balkons, airco en zelfs een wasmachine! Complete keukeninrichting met koelkast, vriezer, oven etc., voldoende pannen en serviesgoed. Goede bedden, veel kastruimte. Met de trein ben je in een uurtje in Palermo. In het TO boekje staat een route door de bergen: achterland van Cefalu deze is heel erg mooi!

• 7M.L. Teunissen09-05-2010

Eenvoudig maar super gelegen appartement

Appartementen hebben een prima ligging, direct bij zee en bij oude stad. Dichtbij restaurantjes. Rustig gelegen. Maar sober ingericht. Als je met meer dan twee personen bent die geen familie van elkaar zijn is de privacy wat weinig. Het grote bed in de leefruimte laat weinig ruimte over. Maar het balcon is ruim en daar is gezien de temperatuur goed te leven. Appartementen zijn wel wat gehorig. Geen waterketel, geen theepot, één stel handdoeken. Koud/lauw water in de douche en voor de afwas. En dat terwijl het in begin mei nog niet superwarm is. Maar huurauto kan op het (afgesloten) terrein worden geparkeerd, dat is een groot voordeel gezien het feit dat de Sicilianen desnoods je auto wat kleiner maken als ze niet kunnen parkeren.

• 9Arianne10-09-2009

Prima appartement, prima ligging, prima stadje!

Het appartement is keurig ingericht en omdat het nieuw is, is alles in prima staat. De ligging is perfect, op 10 meter van de boulevard en op 200 meter van het oude centrum. (alleen met het evenement op de boulevard de laatste week van augustus was het even iets minder, ivm geluidsoverlast) Dat handdoeken maar eens per week vervangen worden is jammer. Maar dat was ons reeds bekend, dus we hebben extra handdoeken meegenomen en een wasserette opgezocht. Aanrader!

• 9Dieuwke30-08-2009

Een super vakantie gehad. Mooi appartement. Ruime slaapkamer, prima bed, voldoende kastruimte. Mooie badkamer. Prima keuken. Grote supermarkt op ongeveer 10min. lopen. We zaten op een hoek en hadden 2 balkons. Extra handdoek meenemen is verstandig.

• 9A koppenhol14-07-2009

geweldig

Een erg fijne vakantie, mooi ruim appartement, gelegen achter de boulevard.

Appartement Residence Dea info

Facilities