Appartement L' Arca

8,8

66 reviews over Appartement L' Arca in het Nederlands

Sonja Koops
13-9-2018

Als je naar Sicilië gaat is dit de ideale plek. Een prachtig appartement, mooi ingericht, schoon en een geweldig uitzicht op de zee, het stadje Cefalu en de bergen. Top locatie. Cefalu is een mooi en gezellig stadje. De eigenaresse Marjolein is behulpzaam en heel gastvrij.

Hele fijne vakantie gehad!

Denise Van den braak
8-9-2018

11 dagen verbleven in deze leuke studio. We werden heel vriendelijk ontvangen door Marjolein. De studio die we hadden geboekt was ruim en erg netjes. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Als je vragen hebt, hoef je je ze maar te stellen en je krijgt volop informatie. Het is een steile weg naar boven maar na een aantal keer gereden te hebben, went het snel. Een fijn zwembad met een prachtig uitzicht. cefalu zelf is een leuk stadje om te bezichtigen en je kunt er heerlijk eten en drinken.

Een heerlijke plek op Sicilië!

Hélène
4-7-2018

We hebben een paar heerlijke dagen doorgebracht in appartement il fico d'India. Erg vriendelijke en behulpzame gastvrouw Marjolein. We kwamen niets te kort, prachtig uitzicht vanaf ons ruime privé terras, met eettafel, maar ook prima ligstoelen. Zwembad top. Complete keukeninrichting, dus alles aanwezig om zelf te kunnen koken. Goed glas wijn erbij: il paradiso! En Céfalu dichtbij. Ook santo stefano di camastro en castelbuono waren leuk om te bezoeken.

Kees en Sonja
22-5-2018

Een heerlijke week gehad en inderdaad de weg ernaar toe is even wennen maar dan heb je ook wat.

Rust, mooi uitzicht, leuk appartement en mogelijkheden genoeg om te doen.

Marjolein is gezellig, behulpzaam en vriendelijk.

Een echte aanrader!

Dank je wel Marjolein

Buitengewoon!!

Tim Schoeters
16-12-2017

Ons verblijf begon al goed door het warme welkom van gastvrouw Marjolein.

Leuk dat ze Nederlandstalig was.

Ze heeft ons ons appartement laten zien. Dit appartement bevat alles wat je nodig hebt en was brandschoon.

De bedden zijn goed. Niks op aan te merken.

Heerlijk zwembad met ook weer dat prachtige uitzicht.

Met andere woorden, een aanrader!!

Een heerlijk oord waar ik jaarlijks terugkom.

Johanna van Haarlem
20-10-2017

Dat ze echt een auto nodig hebben om naar boven te komen

Alle appartementen van dit complex hebben ruime terrassen met schitterend uitzicht op de zee, het stadje Cefalu en de bergrots La Rocca! Zwembad is fijn voor verkoeling. Verhalen over de stijle weg er naartoe kloppen, en het went heel snel. Marjolein is behulpzaam en geeft je graag advies. Een echte aanrader!

Super!

vera
28-10-2016

Marjolein runt dit appartmenten-complex en met succes! Het is wel een steile kronkelweg omhoog maar het uitzicht maakt dat dubbel en dwars goed.

Appartement was ruim (voor een studio) met een eigen terras. Er is een klein zwembad aanwezig, maar het dakterras was zeer groot met een fantastisch uitzicht. Overdag was het net iets te heet, maar 's avonds na terugkomst van het restaurant nog heerlijk vertoefd met een flesje wijn onder de sterren.

De stilte is dan fenomenaal en het uitzicht ook met een verlicht Cefalu aan je voeten. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en als we ooit teruggaan naar Sicilie komen we zeker hier weer terug. Doen!

Super verblijf!

Pien H
11-10-2015

Deze accomodatie, gerund door de hartelijke en gastvrije Marjolein Mees, heeft voor een heerlijk verblijf gezorgd! Het aanrijden via de ietwat stijle kronkelweggetjes omhoog hebben we even aan iemand anders over gelaten, maar als je daar bent...: een mooier plekje kan je je niet bedenken. Een super view en het ruime appartement zelf was van alle gemakken voorzien. Nogmaals dank Marjolein!

Mooie plek, op de berg

Wijnand
26-7-2015

Mooie plek op de berg. Heerlijk appartement met mooi terras voor ons gezin. Zwembad is niet groot maar prima voor verfrissing. Cefalu is prachtig, mooie stranden, mooie stad, heerlijk eten en drinken. Weg naar appartement is steil, maar het went naar een paar keer rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L' Arca in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L' Arca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.