Appartement L' Arca

8,8

62 reviews over Appartement L' Arca in het Nederlands

Buitengewoon!!

Tim Schoeters, 16-12-2017

Ons verblijf begon al goed door het warme welkom van gastvrouw Marjolein.

Leuk dat ze Nederlandstalig was.

Ze heeft ons ons appartement laten zien. Dit appartement bevat alles wat je nodig hebt en was brandschoon.

De bedden zijn goed. Niks op aan te merken.

Heerlijk zwembad met ook weer dat prachtige uitzicht.

Met andere woorden, een aanrader!!

Een heerlijk oord waar ik jaarlijks terugkom.

Johanna van Haarlem, 20-10-2017

Dat ze echt een auto nodig hebben om naar boven te komen

Heerlijk appartement met fantastisch uitzicht!

Sander, 17-8-2017

Alle appartementen van dit complex hebben ruime terrassen met schitterend uitzicht op de zee, het stadje Cefalu en de bergrots La Rocca! Zwembad is fijn voor verkoeling. Verhalen over de stijle weg er naartoe kloppen, en het went heel snel. Marjolein is behulpzaam en geeft je graag advies. Een echte aanrader!

Super!

vera, 28-10-2016

Marjolein runt dit appartmenten-complex en met succes! Het is wel een steile kronkelweg omhoog maar het uitzicht maakt dat dubbel en dwars goed.

Appartement was ruim (voor een studio) met een eigen terras. Er is een klein zwembad aanwezig, maar het dakterras was zeer groot met een fantastisch uitzicht. Overdag was het net iets te heet, maar 's avonds na terugkomst van het restaurant nog heerlijk vertoefd met een flesje wijn onder de sterren.

De stilte is dan fenomenaal en het uitzicht ook met een verlicht Cefalu aan je voeten. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en als we ooit teruggaan naar Sicilie komen we zeker hier weer terug. Doen!

Super verblijf!

Pien H, 11-10-2015

Deze accomodatie, gerund door de hartelijke en gastvrije Marjolein Mees, heeft voor een heerlijk verblijf gezorgd! Het aanrijden via de ietwat stijle kronkelweggetjes omhoog hebben we even aan iemand anders over gelaten, maar als je daar bent...: een mooier plekje kan je je niet bedenken. Een super view en het ruime appartement zelf was van alle gemakken voorzien. Nogmaals dank Marjolein!

Mooie plek, op de berg

Wijnand, 26-7-2015

Mooie plek op de berg. Heerlijk appartement met mooi terras voor ons gezin. Zwembad is niet groot maar prima voor verfrissing. Cefalu is prachtig, mooie stranden, mooie stad, heerlijk eten en drinken. Weg naar appartement is steil, maar het went naar een paar keer rijden.

prachtig gelegen

k. sijrier, 12-6-2015

Het is even sturen om de helling te nemen waarop het complex is gelegen, maar dan heb je ook wat! De ligging van l'arca is meer dan schilderachtig. Vanuit je luie stoel kijk je uit over de baai en het gezellige Cefalu. De appartementen zijn ruim en vrij volledig ingericht. Het zwembad is klein, maar schoon. Aan het zwembad staat een espresso-apparaat waar je 's morgens gratis een heerlijk kopje echte Italiaanse koffie kunt drinken. De eigenaresse is zeer vriendelijk en helpt de gasten waar ze kan om het hen naar de zin te maken. Cefalu is een toeristisch maar gezellig Italiaans kustplaatsje. We hebben hier een prima vakantie gehad, een aanrader.

Geweldig uitzicht

Guido Smits, 12-6-2015

Villa l'Arca in Cefalu, gerund door Marjolein Mees, is een heerlijke plek om te genieten van Sicilië. Enkele appartementen bij elkaar gelegen maakt ook dat je andere mensen ontmoet, waar je een gezellige tijd mee kunt doorbengen (Ellie en Krijn: nogmaals dank voor de gezellige avond!). Wij zaten in La Fico d'India wat een heerlijk terras had met uitzicht over Cefalu en de zee.

Het weggetje naar de appartementen is redelijk bergop, maar met spiegels en gewoon doorrijden went dat snel. Je krijgt er een geweldige lokatie voor terug.

Prachtig plekje!

Mvansinderen, 19-5-2015

Mooie ligging met een prachtig uitzicht.

Het appartement heeft een groot terras met eettafel en verschillende stoelen om te kunnen relaxen.

In het ruime appartement is alles aanwezig.

Klein zwembad is aanwezig met opblaas speelgoed voor kinderen. Knus zitje bij het zwembad en koffie apparaat.

De gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zwemmen met een super uitzicht

Selma van Gent, 11-8-2014

Prima appartement met een heerlijk groot terras dat uit kijkt over Cefalu.

De kinderen genoten en wij genoten van de zee en het zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L' Arca in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L' Arca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement L' Arca scoort een 8.76 uit 10 op basis van 68 reviews.