Appartement
9,2

67 reviews over Appartement L' Arca in het Nederlands

Sonja Koops,
13-9-2018

Als je naar Sicilië gaat is dit de ideale plek. Een prachtig appartement, mooi ingericht, schoon en een geweldig uitzicht op de zee, het stadje Cefalu en de bergen. Top locatie. Cefalu is een mooi en gezellig stadje. De eigenaresse Marjolein is behulpzaam en heel gastvrij.

Gereisd met vrienden in september 2018

Hele fijne vakantie gehad!

Denise Van den braak,
8-9-2018

11 dagen verbleven in deze leuke studio. We werden heel vriendelijk ontvangen door Marjolein. De studio die we hadden geboekt was ruim en erg netjes. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Als je vragen hebt, hoef je je ze maar te stellen en je krijgt volop informatie. Het is een steile weg naar boven maar na een aantal keer gereden te hebben, went het snel. Een fijn zwembad met een prachtig uitzicht. cefalu zelf is een leuk stadje om te bezichtigen en je kunt er heerlijk eten en drinken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Een heerlijke plek op Sicilië!

Hélène,
4-7-2018

We hebben een paar heerlijke dagen doorgebracht in appartement il fico d'India. Erg vriendelijke en behulpzame gastvrouw Marjolein. We kwamen niets te kort, prachtig uitzicht vanaf ons ruime privé terras, met eettafel, maar ook prima ligstoelen. Zwembad top. Complete keukeninrichting, dus alles aanwezig om zelf te kunnen koken. Goed glas wijn erbij: il paradiso! En Céfalu dichtbij. Ook santo stefano di camastro en castelbuono waren leuk om te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2018

Kees en Sonja,
22-5-2018

Een heerlijke week gehad en inderdaad de weg ernaar toe is even wennen maar dan heb je ook wat.

Rust, mooi uitzicht, leuk appartement en mogelijkheden genoeg om te doen.

Marjolein is gezellig, behulpzaam en vriendelijk.

Een echte aanrader!

Dank je wel Marjolein

Gereisd met partner in mei 2018

Buitengewoon!!

Tim Schoeters,
16-12-2017

Ons verblijf begon al goed door het warme welkom van gastvrouw Marjolein.

Leuk dat ze Nederlandstalig was.

Ze heeft ons ons appartement laten zien. Dit appartement bevat alles wat je nodig hebt en was brandschoon.

De bedden zijn goed. Niks op aan te merken.

Heerlijk zwembad met ook weer dat prachtige uitzicht.

Met andere woorden, een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Voor de tweede keer heb ik Il Nido (een van de appartementen van L'Arca) gehuurd. Twee jaar geleden met mijn ouders, nu met mijn vriend. Opnieuw een hartelijk ontvangst. Ook mijn vriend is helemaal verliefd geworden op de plek; de gezellige samenstelling van appartementen, sfeervolle en rustige terrassen, mooi groen, en natuurlijk een geweldig uitzicht. In de ochtend stonden we het liefst zo vroeg mogelijk op, om van de heerlijke ochtendzon te genieten met een lekker koffietje van het apparaat bij het zwembad. Na warm geworden te zijn een frisse duik nemen.. We hadden prima de hele week bij het appartement kunnen blijven overdag, maar we hebben ook nog wat fijne dorpen/stadjes in de omgeving ontdekt: Castel di Tusa, St Stefano, Castelbueno, het prachtige Pollina (met amfitheater bovenop de berg, zonder ook maar 1 toerist te zien), en natuurlijk het pittoreske Cefalù zelf. Wij zullen nog vaak terugkomen!

Gereisd met partner in oktober 2017

Een heerlijk oord waar ik jaarlijks terugkom.

Johanna van Haarlem,
20-10-2017

Dat ze echt een auto nodig hebben om naar boven te komen

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Alle appartementen van dit complex hebben ruime terrassen met schitterend uitzicht op de zee, het stadje Cefalu en de bergrots La Rocca! Zwembad is fijn voor verkoeling. Verhalen over de stijle weg er naartoe kloppen, en het went heel snel. Marjolein is behulpzaam en geeft je graag advies. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super!

vera
28-10-2016

Marjolein runt dit appartmenten-complex en met succes! Het is wel een steile kronkelweg omhoog maar het uitzicht maakt dat dubbel en dwars goed.

Appartement was ruim (voor een studio) met een eigen terras. Er is een klein zwembad aanwezig, maar het dakterras was zeer groot met een fantastisch uitzicht. Overdag was het net iets te heet, maar 's avonds na terugkomst van het restaurant nog heerlijk vertoefd met een flesje wijn onder de sterren.

De stilte is dan fenomenaal en het uitzicht ook met een verlicht Cefalu aan je voeten. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en als we ooit teruggaan naar Sicilie komen we zeker hier weer terug. Doen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super verblijf!

Pien H
11-10-2015

Deze accomodatie, gerund door de hartelijke en gastvrije Marjolein Mees, heeft voor een heerlijk verblijf gezorgd! Het aanrijden via de ietwat stijle kronkelweggetjes omhoog hebben we even aan iemand anders over gelaten, maar als je daar bent...: een mooier plekje kan je je niet bedenken. Een super view en het ruime appartement zelf was van alle gemakken voorzien. Nogmaals dank Marjolein!

Gereisd anders in oktober 2015

We hebben een aantal aanbieders voor L' Arca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L' Arca in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L' Arca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.