Appartement Historico

0Tonen op kaart

4 Reviews over Historico

• 4Lenny van der meulen09-09-2019

Nooit meer...

Wij verbleven midden in het centrum, vlakbij de kathedraal en alle drukke winkelstraatjes. Strand was dichtbij, ik schrok van de prijzen die men vraagt voor de strandbedjes. 30 euro voor 2 bedden en 1 parasol. Dus schouder aan schouder op het strand waar geen bedjes staan. Het app. vond ik tegenvallen. Het is klein en onlogisch ingedeeld, beneden de slaapkamer met airco. Boven de keuken met niets voor raam en glazen deur, dus ontzettend heet in aug. Het terras was in 2en gedeeld met een gammel open houten rek, totaal geen privacy of uitzicht. Zeer weinig opbergruimte, in de slaapkamer 1 grote hangkast met een paar hangertjes. Verder niets. Wij verbleven 13 dagen, er is 1 keer schoongemaakt en schone handdoeken. Helaas het bed niet verschoond. Het bed!! Na 2 nachten nauwelijks geslapen op een oud binnenveringsmatras waar de ijzeren veren bijna door staken. Hebben we zelf een matras gekocht. We hebben meerdere malen telefonisch cont

• 10Wietse02-07-2019

Heerlijk dicht bij het centrum van Cefalu

Dit appartement ligt heel erg dicht bij het oude centrum, je loopt de straat uit en je bent er! In de straat zelf ( Via Giacomo Matteotti) is het altijd gezellig druk. Het appartement waar wij verbleven bevindt zich in een mooi oud pand met hele hoge plafonds inclusief plafondschilderingen. Als je de voordeur uitstapt loop je direct tussen de locals. Een minpuntje voor ons was het wisselen van de handdoeken, dat is 1 keer in de week, dit mag van ons wel minimaal 2 keer in de week Cefalú is een ideale uitvalsbasis om dit deel van het eiland te verkennen, met de auto ben je zo in het Madonie park. Wij zijn met de trein naar Palermo geweest, dit is ook heel goed te doen. Naar het zand strand is het ongeveer 10 minuten lopen. En ook niet onbelangrijk is dat er een mini market 2 deuren verder zit, de andere winkels zijn ook allemaal op loop afstand. Kortom een leuk appartement voor een mooie vakantie."

• 6simone25-05-2016

heerlijke vakantie

Appartement veel trappen, 40 treden en binnen ook nog een trap. Stadje erg toeristisch dus niet heel goedkoop. Wel schitterend met zee , bergen, leuke winkeltjes en een mooie kerk. Uitstapje gemaakt naar Palermo , retour trein 11,20 daar de botanische tuin bezocht, de cathedraal en de catacombe van de capucini . Excursie naar stromboli en panarea, duur maar zeer de moeite waard.

• 8G31-08-2008

prima appartement

leuk appartement als je midden in het centrum wil zitten. Ideaal voor groepsreis van bijv. 4 personen. Wij hadden zeezicht, zaten 2 min. van het strand en midden in het centrum van Cefalu. Echt een aanrader dus.

Appartement Historico info

Veilig betalen met