Villa Fontana Barone

Kleine hotelsWeer vandaag25°16°
Villa Fontana Barone

10 tips over Villa Fontana Barone

Erno_1, 22-9-2014
de beste tips krijg je via de receptie (Giuseppe en Yvonne)
Ellen, 21-7-2014
De binnenstad van Cefalu is 's avonds erg gezellig en autovrij, heerlijk eten, drinken en slenteren
Jolanda, 20-11-2013
Cefalu is een leuk stadje waar je heerlijk doorheen kunt slenteren en heerlijk op een terras kunt zitten (met name bij de dom, heerlijk gegeten!). Wij waren er met 3 kinderen, 12,13 en 18 jaar, auto gehuurd vanaf het vliegveld, dat geeft je alle mogelijkheden om het eiland te verkennen. Een bezoek aan de Etna is een must, wat onbeschrijfelijk mooi/bijzonder. Kortom; zowel het park als Sicilië is een echte aanrader!!

We hebben een aantal aanbieders voor Fontana Barone voor je op een rij gezet:

Nienke, 8-8-2013
Hoewel het een 6 persoonshuisje betreft, ishet toch beter om het te huren voor max 4 personen.
Salij, 9-7-2013
Een auto huren is wel nodig.Zou dat dan pas ter plaatse doen of al in Nederland, maar wel van de transfer van en naar het vliegveld gebruik maken,dus bijv huren in Cefalu, daar het niet makkelijk is om bij late aankomst dat hele stuk nog te gaan rijden .
Fam Janssen, 25-6-2013
Lekker barbeque-en in de buitenkeuken!

M.Loogman, 24-6-2013
Weggetje naar het strandje, heel mooi en romantisch. Casa Romana/Villa del Casale in Piazza Armerina zeer de moeite waard. Monreale, bij Palermo heerlijk gegeten. Castlebuono.
jaspers, 23-8-2012

AC kost extra geld maar valt in kosten wel mee ('s avonds aan, 2 weken was 60 euro).

Ga naar de supermarkten naar rechts ARD (en niet naar die op links).

Bezoek aan de eilanden duurt veel (!) langer dan men zegt.

Let op de tol routes: rijdt harder maar je staat zomaar 1 uur in de file bij de poortjes door de trage Italianen.

restaurant di falco naast huisjes was het beste. Stranden bij Cefalu wel zand, de rest niet. neem schoentjes mee.

f vd brande, 7-8-2012
Cefalu is een heerlijk stadje wat nog authentiek is en een heerlijke uitvalsbasis voor meer afleiding.
Bert, 15-5-2012
restaurant Le chat noir - Cefalu