Villa Fontana Barone

58 reviews over Villa Fontana Barone in het Nederlands

Geweldig

Wik
17-3-2018

Heerlijk verblijf gehad elke ochtend verse broodjes op de keukentafel.

Welke vraag je ook had je kon altijd terecht

Je bent echt een auto nodig maar zo kom je ook op schitterende plekken op het eiland.

Wij hebben hier heerlijk genoten.

Ideale gezinsvakantie!

Wim en Esther
3-8-2017

Een absolute aanrader!! Kleinschalig prachtig onderhouden park met 14 huisjes en mooi zwembad voor de kids.

Ideale adres voor een gezinsvakantie. Vanuit deze locatie nabij Cefalu ook een mooie uitvalsbasis om vele bezienswaardigheden op Sicilië te bezoeken.

Gastheer Guiseppe en gastvrouw Yvonne zorgen ervoor dat iedereen zich direct welkom en thuis voelt.

Heerlijk!

Esther
25-10-2016

Eigenlijk alles wat eerder ook al genoemd is: gastvrij, schoon, mooi aangelegd, vriendelijk personeel, kleinschalig en knus, elke ochtend verse broodjes (als je wilt), elke dag schoonmaak, fijn zwembad, speelhoekje voor kinderen, leuk barretje met wifi, rustig gelegen maar met een auto zit je zo in leuke plaatsjes in de buurt.

Wat nog niet genoemd is, maar erg fijn (met kleine kindjes) zijn de verduisterende gordijnen en horren voor de slaapkamerramen om het vroege ochtendlicht en de muggen buiten te houden, echt top!

In een woord: super!

Dyonne
7-9-2016

Een kleinschalig park van 14 huizen met een bar erbij. Goed verzorgd. Iedere dag vers brood bij het huis gebracht. Iedere dag wordt er schoongemaakt. En dan Yvonne, de spil waar alles om draait. Respect!

Gastvrijheid bestaat nog !

Familie van Oijen
24-8-2016

Yvonne , Guiseppe dank voor fantastische service ! Na week rondrijden over Sicilië heerlijk plekje waarvan uit je ook nog het één en ander kan zien!

Geweldig villapark!

Casper
7-6-2015

Wat een relaxed villapark! Wij zijn begin juni hier geweest. Het was vrij rustig. Zeer vriendelijk personeel. Alles is mogelijk in overleg. Schoon/net park en dito huisjes. Fijn zwembad. Dichtbij een mooi strand. Ontbijtservice. Helemaal goed!

Heerlijke plek voor familievakantie

Erno_1
22-9-2014

Mooie huisjes op een klein complex met een fantastische buitenkeuken, mooi zwembad en strand op 5 minuten lopen. De staf is uniek en de kinderen vermaken zich buitengewoon.

Absolute aanrader

Gerard Geerlink
15-9-2014

Afgelopen week in Fontana Barone geweest. Het is een geweldige kleinschalig vakantiepark met 14 huisjes en een mooi zwembad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader.

In een woord "geweldig"

Corine
10-8-2014

Wat een paradijsje is Fontane Barone. We hebben hier een super vakantie gehad. Een klein maar mooi en super schoon parkje met enorm vriendelijk en behulpzaam personeel. Het huisje en de buiten keuken zijn van alle gemakken voorzien. Er is airco aanwezig in het huisje , dit betaal je achteraf. Als je wil krijg je elke ochtend heerlijke versje broodjes geleverd bij je huisje. Cefalu is een super leuk plaatsje waar je enorm veel leuke en lekkere restaurantjes kunt vinden. Wij hebben een fantastische vakantie gehad!

Super mooi parkje! een aanrader!!!!

Jolanda
20-11-2013

Mooie huisjes in een afgesloten parkje, heel veilig gevoel. Het strand lag op 800 meter lopen, fantastisch uitzicht op Cefalu en een hele mooie rustige baai om te zwemmen. Het parkje werd perfect onderhouden er lag geen blaadje op de grond! Super vriendelijk personeel, Yvonne spreekt Nederlands en is heel gastvrij en behulpzaam, ook alle andere personeel is heel behulpzaam en zij spreken goed Engels. Het huisje werd elke dag schoongemaakt, elke dag werden er broodjes voor het ontbijt gebracht (lag keurig in de buitenkeuken). De buitenkeuken was perfect: koken, bbqen en 2 spoelbakken. Wij hebben alleen buiten gekookt en gegeten, heerlijk en dat in de herfstvakantie! elke dag 27 gr!

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Fontana Barone in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Fontana Barone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Fontana Barone scoort een 9.05 uit 10 op basis van 58 reviews.