Villa Fontana Barone

Met jonge kinderen

Heerlijk!

Gerry
7-10-2018

Heel goed was de hygiene, iedere dag werd er schoongemaakt door Jana en haar collega's, geweldig! Het is een kleinschalig park, met een heerlijk huis en een geweldige buitenkeuken in een rustige omgeving.

De inrichting van het huis is gedateerd, maar in feite ben je met het geweldige zonnige weer toch buiten!

Geweldig

Caroline
16-9-2018

Wat een fantastisch paradijs! Eigenlijk wil ik hier niemand over vertellen, maar dat verdienen Yvonne en Guiseppe wel. Zij hebben er mede voor gezorgd dat wij een geweldige tijd hebben gehad. Mooie huisjes, ruim en schoon! Wijn en fruit toen we aankwamen. Het zwembad was zo fijn dat we niet naar het strand zijn geweest. Onze zoon heeft zich geweldig vermaakt omdat er veel Nederlandse kindjes waren om te spelen. Wij gaan hier terug! En het heeft jaren geduurd voordat ik dat weer eens kon zeggen!

Heerlijk

Claudia Van Oeffel
4-9-2018

Gastvrij. Kleinschalig dus persoonlijk. Er wordt veel voor je geregeld. Schoon en netjes. Supermooi park. Auto is wel nodig om ergens te komen.

Vakanties.nl

Het parkje (14 huisjes, 2 aan 2) wordt dagelijks bestuurd door Yvonne, Giuseppe, een toezichthouder van het zwembad en een technische man. Zij zijn allen in loondienst bij dit park. Goede dienstverlening !

Onze aandachtspunten:

- elektriciteit / wifi (ook in de huisjes) was tijdens ons verblijf instabiel. Viel regelmatig uit;

- je hebt diverse verloopstekkers nodig;

- bedden zijn te kort voor mensen langer dan 190 cm (opstaande rand aan het voeteneinde), matige en harde matrassen;

- bij hevige regenval is er geen goede afwatering in het park;

- inrichting huisje is gedateerd (o.a. geen magnetron/oven/vriezer/vaatwasser in keukentje;

- een aantal speeltoestellen (o.a. pooltafel) voor de kinderen bij de bar zijn gedateerd, slecht onderhouden en versleten ;

- er zijn overal aparte sleutels voor nodig, geen centrale moedersleutel/ key card;

Bij de bar is een magnetron/vriezer voorhanden voor de gasten om te gebruiken indien nodig.

Geweldig

Wik
17-3-2018

Heerlijk verblijf gehad elke ochtend verse broodjes op de keukentafel.

Welke vraag je ook had je kon altijd terecht

Je bent echt een auto nodig maar zo kom je ook op schitterende plekken op het eiland.

Wij hebben hier heerlijk genoten.

Ideale gezinsvakantie!

Wim en Esther
3-8-2017

Een absolute aanrader!! Kleinschalig prachtig onderhouden park met 14 huisjes en mooi zwembad voor de kids.

Ideale adres voor een gezinsvakantie. Vanuit deze locatie nabij Cefalu ook een mooie uitvalsbasis om vele bezienswaardigheden op Sicilië te bezoeken.

Gastheer Guiseppe en gastvrouw Yvonne zorgen ervoor dat iedereen zich direct welkom en thuis voelt.

Heerlijk!

Esther
25-10-2016

Eigenlijk alles wat eerder ook al genoemd is: gastvrij, schoon, mooi aangelegd, vriendelijk personeel, kleinschalig en knus, elke ochtend verse broodjes (als je wilt), elke dag schoonmaak, fijn zwembad, speelhoekje voor kinderen, leuk barretje met wifi, rustig gelegen maar met een auto zit je zo in leuke plaatsjes in de buurt.

Wat nog niet genoemd is, maar erg fijn (met kleine kindjes) zijn de verduisterende gordijnen en horren voor de slaapkamerramen om het vroege ochtendlicht en de muggen buiten te houden, echt top!

In een woord: super!

Dyonne
7-9-2016

Een kleinschalig park van 14 huizen met een bar erbij. Goed verzorgd. Iedere dag vers brood bij het huis gebracht. Iedere dag wordt er schoongemaakt. En dan Yvonne, de spil waar alles om draait. Respect!

Gastvrijheid bestaat nog !

Familie van Oijen
24-8-2016

Yvonne , Guiseppe dank voor fantastische service ! Na week rondrijden over Sicilië heerlijk plekje waarvan uit je ook nog het één en ander kan zien!

Geweldig villapark!

Casper
7-6-2015

Wat een relaxed villapark! Wij zijn begin juni hier geweest. Het was vrij rustig. Zeer vriendelijk personeel. Alles is mogelijk in overleg. Schoon/net park en dito huisjes. Fijn zwembad. Dichtbij een mooi strand. Ontbijtservice. Helemaal goed!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Fontana Barone in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Fontana Barone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.