Géén boekingskosten

• 7.4Ruimte

Appartement info

8 Reviews over Cefalu Centro

• 8Joanneke krabman30-09-2019

Aan de zee, geen zon in de kamer, prettig als het

Heel fijn appartement in oude stad, uitzicht op zee en vlak bij oude centrum. Echt het gevoel dat je er even woont i.p.v. als toerist hier te zijn. Aardige eigenaar die voor je klaar staat als er wat is

• 7Anoniem27-05-2019

mooi land, boek huurauto, appartementen karig

Er zijn Ztl zones waar je niet mag rijden o.a. in Palermo, Catania, Cefalù, Taormina, Seracuse. In Cefalù zo'n beetje hele stad, Daphne parkeerplaats hebben we van te voren gereserveerd, werkte prima, geef van te voren aan als je vroeg weg moet, je kunt dan een sleutel krijgen voor de poort. Er is een Italiaanse app te vinden die je op google maps kunt gebruiken op je smartphone, niet op tomtom. Zorg voor wat kleingeld voor tolwegen, zijn niet duur vind ik. Water is te drinken, ietwat melige smaak. Koop een speciale Italiaanse reisstekker, bij de standaard zit het er niet altijd bij. De appartementen krijg je geen duidelijkheid in , heb het idee dat ze maar wat doen, wat hun uitkomt. Ook de beloofde wifi kregen we niet. Volgens hun is er in geen enkel appartement wifi. Het was ons beloofd, maar uiteindelijk toch niet. Boek via excursiewebsite excursie Lipari & Vulcano. maak rondrit Vulcano. Je kunt met veerpont naar Italië.

• 8Ties03-11-2018

Goede prijs-kwaliteit verhouding! Heel leuke stad.

Leuke stad maar wel erg rustig in het naseizoen. Appartement erg schoon, beetje verouderd, centraal gelegen, geen uitzicht of zon op het balkon. Goede ontvangst door verhuurder, heel vriendelijk en behulpzaam.

• 7Ben11-10-2018

Geweldige ervaring, heerlijke vakantie!

Appartement was compleet. In keuken ontbrak alleen waterkoker. Bedden hadden beste tijd gehad, ombouw viel uit elkaar. Gelukkig had appartement een parkeerplaats voor de huurauto en dat is een absolute must in Cefalu! Dit wisten we niet! Ook niet in welk appartement we terecht zouden komen. Cefalu is mooiste plaatsje van Sicilië, maar dat betekent wel dat je voor alle uitstapjes lang moet rijden. Sicilie is zo groot als België! Strand was heel mooi, stoelen waren €5,- pppd. Uiteten gaan was echt een feestje! En meer dan genoeg keuze!

• 8Arthur30-09-2018

Fantastisch appartement in het prachtige Céfalù.

Geweldig appartement, hooggelegen midden in het oude centrum van Céfalù met een fantastisch uitzcht rondom vanaf het dakterras. Prachtig ingericht, goede bedden. Je moet wel goed terbeen zijn want je moet wel wat traplopen om er te komen, ook in het appartement zelf. Wij komen hier graag nog eens weer!

• 8As12-08-2015

Leuk appartement (Rosariello) in krappe straatjes

We wisten van tevoren niet welk appartement we zouden krijgen, maar het bleek heel leuk! Het appartement aan de Cortile Rosariello is eigenlijk een mini-huisje zoals de plaatselijke bevolking woont. Leuk tussen de krappe straatjes in het oude centrum. Cefalu is wel toeristischer dan wij dachten, maar ook erg gezellig! Voor een beklimming van 'La Rocca' was het echt te heet (eind juli rond de 40gr!). Je kunt er ook leuk snorkelen! Het zoete koude water dat op verschillende plekken de zoute warme zee in stroomt is heel apart. Loop ook het rotsenpaadje buitenom, waar je kunt komen door een poortje op de pier. De reis zelf vonden we tegenvallen: met treinen en de overstap in Milaan hebben we er totaal 13 uur over gedaan. De overstap is dus geen aanrader.

• 8Gertie Clabbers21-04-2012

Sfeervolle plek in het oude centrum

Er zijn diverse appartementen die onder de noemer "Cefalu Centro" vallen en er zijn weinig (geen) fotoś van te vinden, maar ons appartement midden in het oude centrum ( Via Veterani 64 ) was de gok waard! Ons 2 kamer appartement had naast 2 slaapkamers ook nog een apart zitgedeelte, keuken en badkamer. Veel ruimte dus, ook voor een peuter om rond te kruipen. Zeer centraal, ruim, met klein balkon,goedkoop en dicht bij de zee.

Klein minpunt is dat er ondanks de smalle straat, toch nog redelijk wat verkeer doorheen raast, maar daar wen je snel aan. Verwarming was niet bij de prijs inbegrepen en kostte 50 euro extra.

Al met al goede prijs-kwaliteit verhouding

• 8K. van Velzen05-06-2008

Het appartement van Cefalu Centro ligt in een idylisch hofje, midden in het oude centrum van Cefalú, tussen de Siciliaanse bevolking. Winkels en het rustige strandje bij de oude haven bevinden zich op loopafstand. Het beklimmen van 'La Rocca' is een uitdaging met prachtige vergezichten en een mooi overzicht over het oude centrum. Heerlijke restaurantjes om de hoek (Le chat noir) en zalig ijs. Salute!

Appartement Cefalu Centro info

• Adresgegevens