Appartement Cefalu Centro

Appartement Cefalu Centro

Appartement
7,7

6 reviews over Appartement Cefalu Centro in het Nederlands

Leuke stad maar wel erg rustig in het naseizoen. Appartement erg schoon, beetje verouderd, centraal gelegen, geen uitzicht of zon op het balkon. Goede ontvangst door verhuurder, heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldige ervaring, heerlijke vakantie!

Ben,
11-10-2018

Appartement was compleet. In keuken ontbrak alleen waterkoker. Bedden hadden beste tijd gehad, ombouw viel uit elkaar. Gelukkig had appartement een parkeerplaats voor de huurauto en dat is een absolute must in Cefalu! Dit wisten we niet! Ook niet in welk appartement we terecht zouden komen.

Cefalu is mooiste plaatsje van Sicilië, maar dat betekent wel dat je voor alle uitstapjes lang moet rijden. Sicilie is zo groot als België!

Strand was heel mooi, stoelen waren €5,- pppd.

Uiteten gaan was echt een feestje! En meer dan genoeg keuze!

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig appartement, hooggelegen midden in het oude centrum van Céfalù met een fantastisch uitzcht rondom vanaf het dakterras. Prachtig ingericht, goede bedden. Je moet wel goed terbeen zijn want je moet wel wat traplopen om er te komen, ook in het appartement zelf.

Wij komen hier graag nog eens weer!

Gereisd met partner in september 2018

De Jong Intra

We wisten van tevoren niet welk appartement we zouden krijgen, maar het bleek heel leuk! Het appartement aan de Cortile Rosariello is eigenlijk een mini-huisje zoals de plaatselijke bevolking woont. Leuk tussen de krappe straatjes in het oude centrum. Cefalu is wel toeristischer dan wij dachten, maar ook erg gezellig! Voor een beklimming van 'La Rocca' was het echt te heet (eind juli rond de 40gr!). Je kunt er ook leuk snorkelen! Het zoete koude water dat op verschillende plekken de zoute warme zee in stroomt is heel apart. Loop ook het rotsenpaadje buitenom, waar je kunt komen door een poortje op de pier. De reis zelf vonden we tegenvallen: met treinen en de overstap in Milaan hebben we er totaal 13 uur over gedaan. De overstap is dus geen aanrader.

Gereisd met partner in juli 2015

Sfeervolle plek in het oude centrum

Gertie Clabbers
21-4-2012

Er zijn diverse appartementen die onder de noemer "Cefalu Centro" vallen en er zijn weinig (geen) fotoś van te vinden, maar ons appartement midden in het oude centrum ( Via Veterani 64 ) was de gok waard!

Ons 2 kamer appartement had naast 2 slaapkamers ook nog een apart zitgedeelte, keuken en badkamer. Veel ruimte dus, ook voor een peuter om rond te kruipen. Zeer centraal, ruim, met klein balkon,goedkoop en dicht bij de zee.

Klein minpunt is dat er ondanks de smalle straat, toch nog redelijk wat verkeer doorheen raast, maar daar wen je snel aan. Verwarming was niet bij de prijs inbegrepen en kostte 50 euro extra.

Al met al goede prijs-kwaliteit verhouding

Gereisd met jonge kinderen in april 2012
2008

Het appartement van Cefalu Centro ligt in een idylisch hofje, midden in het oude centrum van Cefalú, tussen de Siciliaanse bevolking. Winkels en het rustige strandje bij de oude haven bevinden zich op loopafstand. Het beklimmen van 'La Rocca' is een uitdaging met prachtige vergezichten en een mooi overzicht over het oude centrum.

Heerlijke restaurantjes om de hoek (Le chat noir) en zalig ijs.

Salute!

Gereisd met partner in juni 2008

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cefalu Centro in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cefalu Centro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.